Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kun silmät kkinnittyvät juoksevan miehen pakaroihin aijai!
Vierailija kirjoitti:
Se, kun kipulääke alkaa vaikuttaa. Järveen meneminen saunasta. Kiihottuneena oleminen ilman, että tekee asialle mitään, antaa pikkuhousujen vain kastua.
Oi, sä olet ihana!
Vierailija kirjoitti:
Paskantaminen.
En ymmärrä jos joku on oikeasti tätä mieltä. Mulle paskalla käyminen on joko neutraalia tai epämukavaa.
kun oot joutunut pidätellä kauan kakkaa ja vihdoin pääset pöntölle!
Saunan löylyt, mahtipontinen aivastus, oikein hikisen työn jälkeen kuivaan kurkkuun kumottu makeutettu kivennäisvesi. Kaljaa en juo janoon. Saunakaljan joskus. Useimmiten en. Ihanaa on myös joskus saunomiseen osuva, mukavan vilvoittava vesisade. Kovasta, hikevästä pihkäkestoisesta työstä tuleva tunne. Tuntuu, kuin energiaa olisi enemmänkin! Myöskään silloin ei illalla nukuta niin paljon. Kunnon pitkä peru! Nämä parhaita housut jalassa toimintoja - poislukien sauna. Vaikka, saatanhan minä siellä housutkin jalassa olla, jos uimaan sieltä halajan.
Se kun heitän talviturkin kesän alussa järvessä. Kun kirpeän kylmä vesi hulahtaa kehon yli niin tiedän kesän alkaneen.
Keveä, voiman tuntuinen olo esim. herätessä. Tai vaivaton liikuntasuoritus.
Pitää naapurin kissaa vauvana sylissä, pussata ja purskuttaa sen mahaa, ilman että se rupeaa kynsimään. Maailman siroin ja kaunein kissa. Nukkuu usein meidän terassin korituolissa ja maalailee muille kissoille että tämä on minun koti. Se mikä tietysti on hänestä kivaa, mutta meistä ei ollenkaan, ja sille emme mitään mahda: jättää oravan häntöja ja kuolleita hiiriä lahjaksi meille ovemme eteen.
Pidän myös kesäuimisesta metsäjärvessä. Olo on niin upea sen jälkeen.
Liikunnassa täydellinen suoritus: esim. kun pesäpalloa lyödessä osuu täydellisesti palloon, kuuluu juuri oikeanlainen ääni ja pallo liitää pitkälle. Tai hiihtäessä laskee jonkun mäen, sukset luistaa upeasti, latu ja sää on aivan täydellinen. Tai uidessa tuntuu, miten vesi vain kannattelee ja siinä voi kepeästi liukua ja edetä.
Lapsena ja nuorena näitä liikuntatuntemuksia tuli useammin, nyt on jo keski-ikäisen vaivat.
Kun vahva kipulääke alkaa vaikuttaa(vuosia välilevynpullistumasta kärsinyt) ja lääketieteellinen nukutus.(vihdoin leikattu pullistuma) sekä herääminen ilman jäätävää hermosärkyä.
Kun siemensyöksyä tulee pari minuuttia lyijykynän vahvuudelta ja sitten alkaa vähän pätkimään.
Seksi? Ei kait? Minusta kylmän veden juominen sillä olen nääntynyt koko ajan, suihkussa hien pois peseminen sillä olen hikinen koko ajan ja uiminen sillä se helpottaa oloa.
Olisi myös ihanaa tuntea olevansa terve jokaisella solullansa sen sijaan että tuntee olevansa sairas jokaisella solullansa.
Tanssiminen. Se, kun parin kanssa osuu askelet ja fiilis yhteen ilman suurempia ponnisteluja ja pääsee "ylittämään" itsensä. Kappaleen jälkeen on kuin palaisi toisesta maailmasta, ihan hämmästyneenä, että täälläkö me ollaankin.
Toinen huikea tunne, jonka kokenut vain kerran, kun jotenkin sanoinkuvaamattomasti aukesi jokin henkinen yhteys. Juteltiin sellaista tajunnanvirtaa museossa ja yhtäkkiä kumpikin vaan lopetti ja katsoi silmiin ihan hiljaa. Myöhemmin kun juteltiin hetkestä, kumpikin oli sitä mieltä , että tilanteen olisi kuulunut jatkua hitaalla ja hellällä seksillä, mutta tietenkään ei museossa voitu. Nyt myöhemmin miettinyt, että seksi olisi pilannut koko fiiliksen, sen maagisen yhteyden täysin
Vihdoin kivuton kirjoitti:
Kun vahva kipulääke alkaa vaikuttaa(vuosia välilevynpullistumasta kärsinyt) ja lääketieteellinen nukutus.(vihdoin leikattu pullistuma) sekä herääminen ilman jäätävää hermosärkyä.
Minustakin tuo leikkaukseen nukuttaminen on maailman ihaninta! Ketuttaa kun heräämössä herätetään.
t. uneton
Kun aamulla käy aikaisin lenkillä ja vähän viluisena palaa takaisin peiton alle
Koiran silittäminen
Puhtaat lakanat iholla
Kun rapsuttaa mun selkää