Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa puolisolle, että hänen tekemänsä ruoka ei ollut hyvää?

Vierailija
22.02.2024 |

Jos aina kehuu jokaista ruokaa, niin joutuu syömään jatkossa niitä pahojakin. Miten siis ilmoittaa, ettei pitänyt ruuasta ilman siitä aiheutuvaa koliikkikohtausta tai mykkäkoulua?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ihan vaan että en pidä jostain mausteesta, jota käyttää tai mikä siinä nyt sitten pahalta maistuukaa. Meillä kyllä vedetään jotain maustekastiketta "pahaan" ruokaan ihan kummankin kokkaamaan. Perheessä 6 jäsentä niin kaikki ei tykkää kaikesta. Se on voi voi.

Vierailija
2/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin ihan vaan että en pidä jostain mausteesta, jota käyttää tai mikä siinä nyt sitten pahalta maistuukaa. Meillä kyllä vedetään jotain maustekastiketta "pahaan" ruokaan ihan kummankin kokkaamaan. Perheessä 6 jäsentä niin kaikki ei tykkää kaikesta. Se on voi voi.

Niin ja lisäksi meillä kyllä saa tehdä oman ruuan jos toisen tekemä ei kelpaa. Mä en syö kalaa ja muu perhe syö, silloin teen itselleni jotain muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että voin vuorostani kokata ja lupaisin että en kiukuttele siitä kuin uhmaikäinen. Tai valita netissä.

Vierailija
4/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä itse. Kokeile vaikka. Aivan äärettömän hyvä kosto huonolle ruoanlaittajalle.

Vierailija
5/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei ole tuossa se ongelma. Miten parisuhteesi on muodostunut sellaiseksi että negatiivisten asioiden sanomisesta seuraa mykkäkoulu? Ja miksi et tee mitään korjataksesi sitä?

Vierailija
6/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että toinen on nähnyt vaivan , käynyt kaupassa , kokannut ja siivonnut kookkkauksen jäljet . Pitääkö joka päivä olla lempiruokaa ? Tietysti voit itse suunnitella vaikka kiertävän ruokalistan ja ehdottaa sitä käytettävän. 

Vierailija
7/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni(myös pojat) kokkaavat perheissään. Sillä tavalla saa hyvää ruokaa.

Vierailija
8/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koliikkikohtaus sinun mielestäsi tarkoittaa?

Vierailija
9/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapseni(myös pojat) kokkaavat perheissään. Sillä tavalla saa hyvää ruokaa.

Tyypillinen anoppi. Miniät tekee pahaa ruokaa, mutta mun kultapojat tekee hyvää.

Tuliko aloituksessa sukupuolet ilmi?

Vierailija
10/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkää siitä ruuasta, koska on valinnut tehdä sitä. Joten syö. Omalla vuorollasi teet sitä mistä itse tykkäät.

Vierailija
11/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö riitä että toinen on nähnyt vaivan , käynyt kaupassa , kokannut ja siivonnut kookkkauksen jäljet . Pitääkö joka päivä olla lempiruokaa ? Tietysti voit itse suunnitella vaikka kiertävän ruokalistan ja ehdottaa sitä käytettävän. 

Vaan kun meillä tehdään vuoroin tuo. Ap.

Vierailija
12/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on minussa -manipulointi? Koronan makumuutokset tekevät tuosta liiankin helppoa, vaikkei koronaa olisikaan, mutta makumuutokset saavat uskottavan ja tyydyttävän selityksen.

Vierailija
13/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain "kiitos" sen enempää kehumatta. Ja teet itse vuorostasi ruokaa. 

Vierailija
14/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele puhumaan   eipä sen kummempaa

Vierailija
15/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun kun on kehuttavaa ja sanon, kun ei ollut mun mieleen. Sama toisinpäin. Ei siitä mitään ilmoituksia tarvii tehdä.

Mieheni tietää, ettei hyvää arvosanaa saa jos mulle tarjoilee kookoskastikkeita, avokadoa, wokkivihanneksia.. Syön ja kiitän.

Vierailija
16/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin?

Vierailija
17/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteytän puolison tekemän ruuan. Yli 8/10 saanut ruokalaji menee jatkoon👍

Vierailija
18/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen anoppi. Miniät tekee pahaa ruokaa, mutta mun kultapojat tekee hyvää.

Tuliko aloituksessa sukupuolet ilmi?

Minusta se on lähinnä huvittavaa. En edes usko, että miniät eivät osaisi tehdä hyvää ruokaa. Toisen pojan ensimmäinen tyttöystävä oli kokki ja silloinkin hän teki ruokaa väittäen olevansa parempi kokki, mutta kuka se kissan hännän nostaa, jos ei kissa...

Vierailija
19/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sanot, että maistuu oudolta, taidan tehdä omat pöperöt. 

Vierailija
20/144 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa että tykkäsit enemmän vaikka makaronilaatikosta kuin jauhelihakeitosta. Ei tarvitse suoraan sanoa että keitto oli pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi