Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ajaa vanhalla audilla kun kaikilla muilla on hienot uudet sähköautot!

Vierailija
24.04.2026 |

Masentaa tää vamha romu audi 😔

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen, että autostasi huolimatta voit olla onnellinen, ap, jos sinulla ei ole monenkymmenentuhannen velkoja. 😏

Vierailija
2/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on staattuksen tavoittelija ja ahnepaska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko se taas marisee, tällä kertaa autostaan?.. 

Luulis olevan pääasia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B jne. 

Vierailija
4/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vanha Audi kuin sähköauto. Poikani kuljettaa myytyjä autoja asiakkaille niin pitemmässä matkassa (etelästä lappiin) menee latausten takia kauemmin aikaa kun tankkauksessa.

Vierailija
5/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen Olympia Skoda se on. 

Vierailija
6/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitettiin lapsena meidän autoa "lada-volvoksi". Isä siis liikennöi ruosteisella 83vm 240 Volvolla 2010-luvulle asti. 

Vierailija
7/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani oli aikoinaan audi ja se oli tosi hiljainen auto.  Itse olen aina ajanut vanhoilla autoilla, jotka olen käteisellä ostanut, Ei hävetä yhtään.  Olen seurannut netissä henkilöä joka osti uuden teslan. Osamaksut yli 400 E joka kuukausi ja arvon alenema noin 550€/kk. lässäksi vakuutus jne.  Lisäksi hän on valittanut teslan äänekkyyttä. 

Ei todellakaan tee mieli sähköautoa kaiken sen jälkeen.  Kyllä sähköauto voi olla pienissä nopeuksissa hiljainen, mutta ei  isommissa.  Minä pääsen tankillisella noin 1200 km tarvittaessa,  Tosin diesel on nyt hieman kallista.  Lisäksi autoni on suhteellisen hiljainen ajettava.  Tosin ilmajousilla olisi vielä hiljaisempi.  En halua käyttää kuulosuojia ajaessa.

Vierailija
8/9 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko Allun lanka tääkin oli eilen 24.4.?

Vierailija
9/9 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että ap on lapsi vielä. Kun kasvat aikuiseksi (eli n. 32v+) , ei paljoa epäkäytännölliset nelipyöräipadit kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan