Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
21/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne, etä ap ei ole oikein itssekään selvillä, mitä haluaa.

Vierailija
22/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D [/quote] Ai totuus on että kaikki miehet ovat samanlaisia ja kiinnostuvat samanlaisista naisista?

[/quote]

On olemassa tutkimuksiakin, että miesten naismaku on hyvin kapea, kuten myös siitä, että hyvin harva saa parisuhteeseen ykkösvaihtoehtonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:28"]

Lopeta pinnallinen ulkonäön vertailu. Sinussa on omat kauniit piirteesi, ja lisäksi oma ainutlaatuinen persoonasi.

[/quote]

Voi lässynlää :D

Vierailija
24/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:55"]

Tuli tunne, etä ap ei ole oikein itssekään selvillä, mitä haluaa.

[/quote]

Miten niin? Haluaisin parisuhteen, joka perustuisi aitoon molemminpuoliseen ihastukseen, ei vain siihen, että minulla on jotain kiinnostavaa jalkojeni välissä ja että miehiin tottuneena olisin rento kumppani. 

Vierailija
25/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:47"]

Jos ette henkisesti tulleet toimeen, niin se johtuu mielestäsi vain miehistä?

[/quote]

Ei, vaan kokonaan musta itsestäni se johtuu. En ole vain tarpeeksi kaunis ihastumiseen, seksiin nyt miehille kelpaa rumempikin. Mitä nyt seuraillut myös vierestä kauneimmat naiset kelpaa aina suhteisiin saakka vaikkei päässä olisi mitään. Vaikea nähdä että miehet keskittyisi mihinkään henkisiin juttuihin jos tunteista aletaan puhumaan.

[/quote]

Ei tietenkään kaikki miehet keskity, mutta miten helppoa luulet mulla olleen löytää mies, kun en halunnut seksiä ollenkaan? Silti mulla on mies, se, jonka kanssa laskin rimaa.

Mitä väliä mun ulkonäöllä oli (peruskiva) kun en halua seksiä? 

Vierailija
26/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy nyt mennä suihkuun ja nukkumaan, aamulla työpäivä. Tulen huomenna takaisin. :)

AP

Vierailija
27/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D [/quote] Ai totuus on että kaikki miehet ovat samanlaisia ja kiinnostuvat samanlaisista naisista?

[/quote]

On olemassa tutkimuksiakin, että miesten naismaku on hyvin kapea, kuten myös siitä, että hyvin harva saa parisuhteeseen ykkösvaihtoehtonsa. 
[/quote]

Linkit mukaan jos tutkimuksiin vetoat. Tuskin moni nainenkaan saa ykkösvaihtoehtoaan.

Vierailija
28/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

Entä jos hän onkin kiva ja sinä et?

[/quote]

En ole väittänyt missään että olisin kiva :) Riittämätön kaikilta osin. Mut sehän ei tän keskustelun pointti ole vaan sen näkee kun lukee ap:n kommentteja.

[/quote]

No jos et ole edes kiva, niin mitä kukaan sinulta voisi halutakaan? Jos olisitkin kaunis, niin mies ei sua kauaa katselis, kun et ole kiva.

Vierailija
29/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

Entä jos hän onkin kiva ja sinä et?

[/quote]

En ole väittänyt missään että olisin kiva :) Riittämätön kaikilta osin. Mut sehän ei tän keskustelun pointti ole vaan sen näkee kun lukee ap:n kommentteja.

[/quote]

No jos et ole edes kiva, niin mitä kukaan sinulta voisi halutakaan? Jos olisitkin kaunis, niin mies ei sua kauaa katselis, kun et ole kiva.

[/quote]

No olipas ilkeästi sanottu! Milläköhän eväin sinä olet saanut miehen...

Vierailija
30/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni parisuhde ja rakkaus alkaa ystävyydestä. Ap ei edes anna mahdollisuutta moiseen, kun pitäisi olla niin räiskyvää rakkautta ensisilmäyksellä. Ei maailma niin toimi. Monet myös seurustelevat, tutustuvat toisiinsa ja katsovat mihin se johtaa. Sitten erotaan tai jatketaan olotilan mukaan. Jos tulee ero niin entä sitten? Ei se maailmaa kaada. Ei nykypäivänä odoteta sitä prinssiä valkealla ratsulla joka kosii ensinäkemältä. Ap voisi alkaa elämään ja kokeilemaan. Jokin pelko hänellä on kun ei uskalla.

Vierailija
31/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]

En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?

[/quote]

Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut. 

[/quote]

No, mä en ollut itse ihastunut. Pidin miehistä vain. Seksistä en pitänyt, siksi suhtauduinkin heidän "minusta pitämiseeni" varauksella. Lisäksi valitsin (tai he olivat) tosiaan itseäni "alempaa", joten eivät he halunneet minua parempaa, tai saaneet! Samoin kun en itsekään saanut ihailijoihini miehiä, jotka olisivat mielestäni olleet minun tasollani. 

Mutta sain (ja annoin) välittämistä, hauskoja hetkiä ja elämänkokemusta.

[/quote]

Ok, ymmärrän. Minä kai koen, että elämässäni on kaikki muuten hyvin ja kunnossa, joten miksi ottaisin miehen, kun ei tarjolla ole ihastumista ja välittämistä ja jotain aitoa. 

[/quote]

Ai tarjolla ei ole? Mites aitoa sun antamises sitten onkaan? 

Se, mitä puhut miehistä tässä ketjussa ei oikein vakuuta, että kykenet sellaiseen aitoon antamiseen millään muulla tasolla kuin avaamalla haarasi.

Vierailija
32/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]

En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?

[/quote]

Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut. 

[/quote]

No, mä en ollut itse ihastunut. Pidin miehistä vain. Seksistä en pitänyt, siksi suhtauduinkin heidän "minusta pitämiseeni" varauksella. Lisäksi valitsin (tai he olivat) tosiaan itseäni "alempaa", joten eivät he halunneet minua parempaa, tai saaneet! Samoin kun en itsekään saanut ihailijoihini miehiä, jotka olisivat mielestäni olleet minun tasollani. 

Mutta sain (ja annoin) välittämistä, hauskoja hetkiä ja elämänkokemusta.

[/quote]

Ok, ymmärrän. Minä kai koen, että elämässäni on kaikki muuten hyvin ja kunnossa, joten miksi ottaisin miehen, kun ei tarjolla ole ihastumista ja välittämistä ja jotain aitoa. 

[/quote]

Ai tarjolla ei ole? Mites aitoa sun antamises sitten onkaan? 

Se, mitä puhut miehistä tässä ketjussa ei oikein vakuuta, että kykenet sellaiseen aitoon antamiseen millään muulla tasolla kuin avaamalla haarasi.

[/quote]

Ihan sivusta; eli jos kuka tahansa mies haluaa sinut, niin sinun velvollisuutesi on ryhtyä suhteeseen, vaikka hän ei yhtään välittäisi sinusta? Nuo päivät on ohi, tyttöseni, ainakin tässä maassa... 

Vierailija
33/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon mielestäni iha sika ruma mut mul on koko maailman komein jätkän, että eipä merinä noi.. se sais kenet tahansa

Vierailija
34/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. [/quote]

Olet niiiiiin väärässä. Minä olen mieheni sielunkumppani ja elämän suurin rakkaus vaikka minulta puuttuukin kauneus. Tai siis sse mikä yleiskäsitys kauneudesta on.

Kun sulla on on itselläsikin tuo kanta, niin sinäkin varmaan ihastut vaan komeisiin miehiin, jätät huomiotta ns. tavikset ja ne joille on vähemmän suotu sitä, mitä ulkomaailma on määritellyt komeudeksi.

Sitä saa mitä tilaa...

[/quote]

Kerro vain itsellesi tuota satua. Ei se kuitenkaan todellisuutta muuta. 

[/quote]

Hyi, miten loukkaava sä olet. Sielusi taitaa olla ruman sammakon. Ei kannata tosiaan kokeilla, mutta se ei johdu niistä miehistä.

[/quote]

En ole, ainoastaan rehellinen. 

[/quote]

Olethan sä loukkaava. Sähän sanoit juuri, ettei ihmisellä, jota lainasit  ollut miehelleen arvoa. Tai ettei hänen miehensä arvosta naisensa ulkonäköä. Sinä olet ruma sisäisesti ja vielä valehtelet itsellesi. Kuka sun kanssa haluaisi ollakaan, luojan kiitos et ole kaunis, muuten joku raukka erehtyisi.

[/quote]

Ja sinä et onneksi ollut! ;) Toivottavasti et siis oman määrittelysi mukaan haaveile kumppanista! 

Ja en sanonut, ettei ollut arvoa, sanoin, ettei rumaan voi rakastua. Arvoa voi toki olla silti tai ihminen, jonka kommenttia lainasin ei ehkä oikeasti olekaan ruma. Tai ei edes kerro totuutta, haluaa vain antaa netissä mielikuvan, kuin rumaan rakastuminen olisi mahdollista. 

[/quote]

Kyllä mulla on jo kumppani, en jäänyt haaveilemaan, koska en ole pilalle hemmoteltu idiootti pikkutyttö, kuten sinä. Kaikki eivät saa puolisoa, mutta se ei johdu miesten ulkonäkökeskeisyydestä, vaikka sulla sellainen pakkomielle onkin. 

Ja olet ruma, loukkaava ihminen, kun sanot, ettei rumaan voi rakastua, aivan kuin rumassa ei muita ominaisuuksia olisi. Ja aivan kuin miehet olisivat niin tunnevammaisia etteivät osaa RAKASTAA. Tai hei ap, mikset hanki sokeaa miestä!? 

Vierailija
35/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Ihan tahallasi et osaa ymmärtää lukemaasi ja heittäydyt saatanan tyhmäksi.

Ruma nainen: kelpaa seksiin miehille, ei muuhun. Luulin aiemmin naiivina kiinnostuksen olevan ihastumista - osoittautui vääräksi.

Pohjavireenä: tiedän hyvin että olen riittämätön kaikin puolin. 

Liityntä ap:n kontekstiin: taviksiin voidaan korkeintaan tyytyä, osaan ei sitäkään.

Vierailija
36/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla.

[/quote]

No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta. 

[/quote]

Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta. 

[/quote]

Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita. 

[/quote]

Se ei mitenkään kumoa sitä, että jos veljesi ovat yhtä rakkaudettomia kuin sinä, he ovat ihmisinä vahingoittuneita. 

Vierailija
37/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

Vaikka olisi kuinka ruma, voi silti ihastua ja haluta fyysisesti. Erään tuttavapariskunnan nainen on todella ruma, mutta vaikuttavat oikein onnellisilta ja useammassakin parisuhteessa on ollut.

[/quote]

No en minä tiedä, sulkeeko se pois onnellisuutta... Järjestetyt avioliitot kuulemma ovat maailman onnellisimpia. Mutta ei silti voi ihastua tai haluta fyysisesti, se on ihan eri asia! 

[/quote]Ai nytkö miehet eivät enää halua edes fyysisesti? Eikös sekin ole sellainen ikuisesti tiedetty miehen ja naisen ero, että mies haluaa fyysisesti ihan kaikkia naisia. Tai ainakin suurinta osaa. Siksihän he pettävät ja heidät on helppo huijata sänkyyn jne.

[/quote]

Eivät rumaa naista tai tavista. Miehelle kelpaa kai reikä kuin reikä, ei siihen mitään naisen haluamista tarvita! 

[/quote]Ahaa. Nyt menee kyllä liian vaikeaksi. Miehelle kelpaa kaikki, mutta hän ei silti halua lähes ketään. Sitten miehille kelpaa varmaan myös mies.

[/quote]

No miehillä on tietääkseni vähän erilainen reikä. 

[/quote]Juurihan sanoit, että kelpaa reika kuin reikä. Ja monet miehet haluavat naiseltakin sitä "erilaista reikää". Sama kai se on, onko se reikä miehellä vai naisella, kun miehelle kuulemma kaikki kelpaa.

[/quote]

Kelpaaminen ja rakastuminen ovat aika kaukana toisistaan. 

[/quote]Entä sitten? Kelpaaamisestahan tässä puhuttiinkin.

Vierailija
38/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n intoa, kun ei näille naisille mene asia päähän...

Luonnollisesti miesten kommentit ketjussa tukevat pääasiassa ap:n pointtia.

Vierailija
39/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:16"]

Tää on sama kun mies sanoo, ettei voi harrastaa normaalilla munalla seksiä, koska kaikki naiset oikeasti haluaa isoa.

[/quote]

No ei ole ollenkaan sama. 

[/quote]

Koska oot niin menestynyt olet varmasti myös fiksu ja osaat perustella miksi ei ole.

Vierailija
40/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en ollut ainut, joka koki aloituksen sekavaksi :D Jos olet ruma ja vastenmielinen, et saa miestä. Ehkä luulet saavasi, mutta et saa. Jos saat miehen, tuskin olet kovin kamala.

mitä sinä tänne kirjoittelet?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi