Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, aloittaisitko suhteen, jos tietäisit, ettei sinuun voi ihastua?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen kaveriporukkani rumin nainen ja en ole koskaan saanut ystäviäni ymmärtämään suhtautumistani parisuhteisiin. Koska minuun ei voi ihastua, eikä kukaan voi haluta minua seksuaalisesti, olen päättänyt, etten aloita suhdetta ollenkaan. Kauniit ystäväni, joista miehet ovat aina olleet aidosti kiinnostuneita, eivät pysty ymmärtämään päätöstäni. Heidän mielestään minun "pitäisi edes kokeilla!"! Olen yrittänyt kysyä, että kokeilisivatko he minun asemassani, mutta en saa selkeää vastausta.

Nyt galluppina; jos olisit asemassani, ottaisitko miehen vain siksi, että sinullakin olisi joku vai olisitko yksin?

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:10"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:58"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:56"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"] Miten te naiset olette täällä näin pihalla? Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis. [/quote] Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään.  [/quote]   No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin. [/quote] Se, että on ottajia on aivan täysin eri asia kuin olisi ihastujia. Olisi minullakin ottajia, mutta ei ihastujia.  Ja jos ette minun sanaani usko, niin katsokaa, mitä miehet kirjoittaa näissä keskusteluissa naisista. He itsekin kertovat, että tavis otetaan vakipilluksi, mutta kauniita halutaan oikeasti.  [/quote] Eli mieskäsityksesi perustuu av:n trollailijoiden kirjoituksiin. Olishan tää pitänyt arvata!  [/quote] Ei perustu. Kerroin jo, että elämääni kuuluu paljon miehiä, koska minulla on vain veljiä ja vain miespuolisia serkkuja, joiden kautta tunnen paljon muitakin miehiä.    [/quote] Ne eivät varmaan halua fyysistä suhdetta kanssasi. En itse pysty ainakaan katsomaan veljeäni "sillä silmällä", mutta kihlattunsa näkee hänet eri tavalla. [/quote] No ei varmasti (toivottavasti ainakaan! :D), mutta olen kuunnellut niin kauan heidän puhuvan naisista yleensä, että siksi minulla on hyvä käsitys miesten ajatusmaailmasta.  [/quote] Jos te kaikki olette yhtä rakkaudettomia kuin sinä, niin se, mitä veljesi puhuvat on vahingoittuneiden miesten puhetta.  [/quote] Olen nähnyt kahden veljistäni rakastuvan aivan silmittömästi. Vanhimman veljeni vaimo ja nuorimman tyttöystävä ovat molemmat aivan mielettömän kauniita.  [/quote] Teidän perheessä pinnallisuus ainakin loistaa. Sinä et ole koskaan seurustellut, mutta olet niin miesten asiantuntija, koska sinulla on veljiä! Justiinsa joo. Onneksi kaikki miehet eivät ole yhtä tunneköyhiä, kuin lähipiirisi miehet.

[/quote]

Veljeni eivät tosiaankaan ole tunneköyhiä, näkisitpä vain! Ja kuten kerroin, kaikki tuntemani miehet eivät ole minulle sukua. 

[/quote]

Ovatpas, puheittensa perusteella aivan tunnevammaisia suorastaan.

Vierailija
62/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:02"] No jos et ole edes kiva, niin mitä kukaan sinulta voisi halutakaan? Jos olisitkin kaunis, niin mies ei sua kauaa katselis, kun et ole kiva. [/quote] Ihan tahallasi et osaa ymmärtää lukemaasi ja heittäydyt saatanan tyhmäksi. Ruma nainen: kelpaa seksiin miehille, ei muuhun. Luulin aiemmin naiivina kiinnostuksen olevan ihastumista - osoittautui vääräksi. Pohjavireenä: tiedän hyvin että olen riittämätön kaikin puolin.  Liityntä ap:n kontekstiin: taviksiin voidaan korkeintaan tyytyä, osaan ei sitäkään. [/quote] Luuletko ettei kauniita naisia ikinä huijata sänkyyn sillä että olisi muka ihastunut tai miehen kiinnostus kauniiseen naiseen ei voi olla pelkästään fyysistä?

[/quote]No mitä hittoa? Nyt ne naiset olikin kauniita ja ne halutaan sänkyyn, vaikkei niihin voikaan ihastua. Koettakaa nyt päättää. :D

[/quote]

Olisiko tässä ketjussa useampia ihmisiä kuin yksi?

[/quote]Anteeksi, luin huolimattomasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:39"]

Ap sohaisi nyt ampiaispesää! :D Olisin voinut kertoa sinulle, että naiset ei kestä totuutta, mutta myöhäistä se nyt on! :D

[/quote]

Miten niin ampiaispesää, olen ainakin itse yrittänyt saada aloittajaa ymmärtämään, että tunteisiin pohjautuva parisuhde miehen kanssa on aivan luonnollinen ja mahdollinen asia, vaikka sellaisellekin, joka inhoaa seksiä, eikä anna sitä tai kertoo miehelle, ettei nauti. Luulisi nyt tavallisen ulkonäön olevan korkeintaan yhtä suuri haitta.

Vierailija
64/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut ylipainoinen (lievästi, en valtava), eikä ole tarvinnut miettiä miesten tunteita, ei ole ollut kysyntää, seksiin saati mihinkään muuhun. Mutta varmasti minulla on vain hirveä luonne ja miehet näkee sen johonkin 20 metrin päähän, mutta naiset ovat sille sokeita. Niinhän sen on oltava, kun ulkonäöllä ei ole merkitystä. 

Vierailija
65/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:22"]Ihan tiedoksi naiset, että kyllä te olette hakoteillä ja ap oikeilla jäljillä. Toivoo Mies.  [/quote] Miltä se kaikkien miesten ihannenainen sitten oikein näyttää? [/quote] Kauniilta. :) [/quote] Määrittele kaikkien miesten kaunis ja samantien ruma

[/quote]

Naisellinen hoikka vartalo, symmetriset kauniit kasvot, hyvät hampaat ja hyvät hiukset sekä hyvä iho. Nuo ovat perusvaatimukset kauneudelle, loppu on, kuten sanotte, katsojen silmissä.

Rumalla kaikki päinvastoin kuin kauniilla. Ylipainoa tai esim. lattaperse tai riipputisst, ruma naama, huonot hampaat, ohuet hiukset, finnejä, jne. 
[/quote]

Tämä on nyt sitten absoluuttinen totuus?

Vierailija
66/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:44"]

Ai niin, 38 unohti vastata kysymykseen. Kyllä, kyllä minä aloittaisin suhteen, sillä haluaisin antaa miehelle mahdollisuuden osoittaa, että hän on tosissaan ja aidosti kiinnostunut. Mistäpä minä voisin heti ensi tapaamisella tietää, mitä miehen päässä liikkuu. Annan ajan näyttää.

Tuli muuten mieleeni, että et suinkaan kierrä totuutta eli sitä, että ne miehet, jotka ovat sinusta kiinnostuneita, eivät kiinnosta sinua, koska he ovat mielestäsi alle sinun tasosi (sivistys, varallisuus, yhteiskunnallinen asema tms.)

[/quote]

Minun ei tarvitse kokeilla, minulla on peili. 

Osa on ollut sellaisia, etten olisi itsekään huolinut, osa on ollut ihan ok. Olisin jopa kerran saanut miehen, johon olin itse ihastunut. Tai no, "saanut" koska tuskin se olisi kauaa kestänyt. 

[/quote]

Et voi tietää olisiko kestänyt siis, koska et edes uskaltanut koittaa.....

[/quote]

En niin, mutta sen tiesin, ettei mies tunne mitään minua kohtaan, enkä halunnut sellaista suhdetta. 

[/quote]

Mitenköhän syviä tunteita ap oikein odottaa? Mikset voinut jatkaa niitä kohti, vai onko tyylisi Play hard to get?

[/quote]

Jatkaa mitä kohti? Minä en siis halunnut suhdetta, koska mies ei ollut ihastunut minuun. Ja osinhan minua yritetään juuri siksi, että miehet kuvittelee minun ulkonäköni takia olevan helppo saalis. 

[/quote]

Suhdetta kohti. Sanoit, että olisit saanut miehen, johon olit ihastunut. Miksi sun ois pitänyt antaa seksiä? Miksei voi vain viettää kivaa aikaa, vaikkei toinen olekaan sinuun ihastunut? Mä en oo saanut koskaan sitäkään miehen kanssa.

[/quote]

En nyt ihan ymmärrä, mitä tarkoitat? Kyseinen mies on yhden veljeni ystävä ja edelleen osa elämääni, joten vietän hänen kanssaan aikaa. 

[/quote]

Suhteeseen tähtäävää tutustumista. Mutta nyt ymmärrän jos hän oli veljesi ystävä ja veljesi on arvioinut sinut hänelle liian rumaksi niin ethän sä ois voinut ottaa riskiä, että mies on samaa mieltä veljesi kanssa. KYllä on ihanat veljet!

Vierailija
67/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:59"]

Siis ymmärsinkö mä nyt ap:n viestin oikein. Ap haluaisi, että hänestä pidetään hänen itsensä takia? 

Mutta koska hän on vain tavis tai ruma, hänestä ei voida pitää hänen itsensä takia? 

Mitä kohtaa ap mä en tässä nyt tajua, kun minusta sinusta voidaan aivan hyvin pitää sinun itsesi takia, koska olet tavis tai ruma. Tai millaista aitoa suhdetta sä sitten oikein tarkoitit? 

Et halunnut, että sinusta pidetään, koska sulla on pillu, tai rento luonne. Silloin sinusta ei pidetä sinun itsesi takia. Mutta jos olisit kaunis, niin silloinko pidettäisiin?  Vitun epäloogista.  Entä jos menettäisit kauneutesi? Aito pitäminen ja suhde saisi loppua siihen?

Ja vastaa! 

[/quote]

Et ymmärtänyt. Minä koen, että elämässäni on jo ihan tarpeeksi ihmisiä, jotka pitävät minusta luonteeni takia, niin naisia kuin miehiäkin. Ja melkein kaikkea muutakin. 

Mutta olisin halunnut kokea molemminpuolisen romanttisen ihastumisen. Ja sen saa kokea vain, jos on kaunis. En halunnut olla vain paremman puutteessa suhteeseen huolittu. 

ap

[/quote]

.Joo, no niin olisin minäkin halunnut kokea. Nyt oon sit "vaan" miehen kanssa, jolla on tunteita enemmän minuun kuin mulla häneen, mutta se on mulle hyvä. Mutta sulle on parempi olla yksin. Mä en vaan ymmärrä, että mikä sinua sitten asiassa kiusaa, että haluat jankata 15 sivua samaa ongelmaa? Olisit halunnut kokea, etkö ymmärrä, että kaikkea ei elämässä aina saa, vai mistä kenkä nyt puristaa?

Vierailija
68/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:55"]

Tuli tunne, etä ap ei ole oikein itssekään selvillä, mitä haluaa.

[/quote]

Miten niin? Haluaisin parisuhteen, joka perustuisi aitoon molemminpuoliseen ihastukseen, ei vain siihen, että minulla on jotain kiinnostavaa jalkojeni välissä ja että miehiin tottuneena olisin rento kumppani. 

[/quote]

No miksi et aloita suhdetta niin ettet anna? Ymmärrän tuon huolen aivan hyvin. Miehiin tottuneena olisin rento kumppani, siis mitä yarkoitat? Rento  = en nipota vaan annan? Koska minusta sä et vaikuta ollenkaan rennon kumppanin prototyypiltä. 

Vierailija
69/390 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:11"] Voi marttyyri vmp, ini ini, vali vali. Jos sinä et saa miestä, niin se voi mahdollisesti johtua tuosta masentavasta asenteestasi. Kuka tommosta jaksaa. Viimeksi kun otin pääni pois perseestäni ja katselin avoimesti maailmaa, näin aika montakin, no, suht ei-kaunista ihmistä, joilla näytti olevan kumppanit. [/quote] Missäköhän sanoin, etten saisi miestä? Tajusitko sanaakaan aloituksestani? [/quote] Siis täh!!?? Saisit miehen kumppaniksi muttet halua koska miehet ei ihastu sinuun ja siitä syystä et saa miestä?????

[/quote]

Miehet ihastuu vain kauniisiin naisiin, muut otetaan "kun ei parempaa saa". Minä en halua olla vain paremman puutteessa huolittu. 

[/quote]

Tämä ei ole totta. Ihastumien ei ole ulkonäöstä kiinni. Enemmän millainen ihminen on. Kuinka hyvin viihtyy toisen kanssa

Vierailija
70/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:39"]

Miten te naiset olette täällä näin pihalla?

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

Entä jos hän onkin kiva ja sinä et?

[/quote]

En ole väittänyt missään että olisin kiva :) Riittämätön kaikilta osin. Mut sehän ei tän keskustelun pointti ole vaan sen näkee kun lukee ap:n kommentteja.

[/quote]

No jos et ole edes kiva, niin mitä kukaan sinulta voisi halutakaan? Jos olisitkin kaunis, niin mies ei sua kauaa katselis, kun et ole kiva.

[/quote]

No olipas ilkeästi sanottu! Milläköhän eväin sinä olet saanut miehen...

[/quote]

Miten niin ilkeästi? Sä vaikutat häiriintyneeltä, et miltään kivalta ja rennolta kumppanilta. Joutuisit esittämään miehelle mukavaa. Mä sain miehen sillä, että välitin miehestäni. En sinusta.

Vierailija
71/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:22"]Ihan tiedoksi naiset, että kyllä te olette hakoteillä ja ap oikeilla jäljillä. Toivoo Mies.  [/quote] Miltä se kaikkien miesten ihannenainen sitten oikein näyttää? [/quote] Kauniilta. :) [/quote] Määrittele kaikkien miesten kaunis ja samantien ruma

[/quote]

Naisellinen hoikka vartalo, symmetriset kauniit kasvot, hyvät hampaat ja hyvät hiukset sekä hyvä iho. Nuo ovat perusvaatimukset kauneudelle, loppu on, kuten sanotte, katsojen silmissä.

Rumalla kaikki päinvastoin kuin kauniilla. Ylipainoa tai esim. lattaperse tai riipputisst, ruma naama, huonot hampaat, ohuet hiukset, finnejä, jne. 

[/quote]:D Oletko koskaan kuullut esim laihduttamisesta, meikkaamisesta, kampauksista? Tai vanhenemisesta?

Vierailija
72/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:54"]

Eikö teidän kaveriporukoissa ole koskaan ollut tosiaan sitä naista, joka ei koskaan suhteessa/ei miehiä/kukaan mies ei ole kiinnostunut tai ihastunut? Meitä kyllä on, ei se ole itsetunto-ongelma, että tietää olevansa riittämätön tavis.

[/quote]

Ei tässä siitä ole kyse, vaan siitä, että jos nämä naiset myöntää aloituksen väitteen todeksi, he joutuvat myöntämään myös sen, ettei heistä itsestään olla koskaan aidosti olla kiinnostuttu. Ja siihen he eivät pysty. Joten heille ei ole vaihtoehtoa kuin hokea itselleen ap on hullu, ap on hullu. Säälittävää sinällään. 

[/quote]

No höpö höpö. Naisille yleensä ongelma on se, että nuorena ja vapaana on vaikea jutella ja olla ystävällinen miespuolisille ihmisille, koska ovat niin herkkiä ihastumaan, että pitää aina vähän varoa. Enkä minä ole ollut se kaupungin kaunein, mutta ihan riittävästi niitä ihastujia on silti ollut. Ja on muillakin.

[/quote]

Älä nyt sekoita sitä, että miehet haluaa panna sua siihen, että ne olisi ihastuneita.

Mäkin nuorena kuvittelin, että miehet olis ihastuneita mutta kokemuksesta opin, että se "ihastuminen" oli pelkästään seksuaalista halua ja vetovoimaa. 

[/quote]

Paitsi että minua on pitänyt kosia ennen kuin on saanut panna. Ja silti niitä ottajia on ollut. Ja yksi, joka sitten sai. 

[/quote]

Niin no katsos tässä tulee ero :D : sä olet varmasti kaunis, minä en. Kun naisena ulkonäkö on riittämäön joutuu olemaan joko yksin tai sitten jossain fwb-tyylisessä suhteessa, jossa tietää olevansa vain vaihtoehto paremman puutteessa miehelle, joka ei saa sitä oikeasti haluamaansa naista.

[/quote]

[/quote]

En ole väittänyt missään että olisin kiva :) Riittämätön kaikilta osin. Mut sehän ei tän keskustelun pointti ole vaan sen näkee kun lukee ap:n kommentteja.

[/quote]

No jos et ole edes kiva, niin mitä kukaan sinulta voisi halutakaan? Jos olisitkin kaunis, niin mies ei sua kauaa katselis, kun et ole kiva.

[/quote]

[/quote]

Miten niin ilkeästi? Sä vaikutat häiriintyneeltä, et miltään kivalta ja rennolta kumppanilta. Joutuisit esittämään miehelle mukavaa. Mä sain miehen sillä, että välitin miehestäni. En sinusta.

[/quote]

Kiva ihminen on kiva kaikille, ei vain sille, jolta haluaa jotakin... 

Ainakin nyt se tulee tässä ketjussa todistettua, että sisäisellä kauneudella ei miestä hankita. 

Vierailija
73/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Bloody Hell! :D Jos sinä olet saanut miehen, niin kenenkään luonne ei taatusti ole este miehen saamiselle! Millainen ihminen puhuu toisille noin edes netissä??? 

Vierailija
74/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:08"]

En ehkä "ottaisi" ketään vain että mulla ois joku, mutta jos joku tulis tarjolle ja tykkäisin hänestä niin aloittaisin suhteen, koska ei ole minun vastuullani miettiä, miten toinen asian kokee ja onhan mulla antaa toiselle jotain muuta kuin ulkoista shittiä, esim. onnettomat miehet ovat hyvä kohde, heitä voi lohduttaa ja tukea. Ja onneton kun olisin itsekin, niin olishan se vain oikeus ja kohtuus, että joku mies ilahduttais minua, jos suostuisin siihen. Niin miksen suostuisi?

[/quote]

Minä ajattelen, että mies ajattelisi minusta suhteessa niin rumasti, kun ei olisi mitään tunteita pehmentämässä vikojani. Lisäksi tilanne olisi niin epävarma, koska jos olisin itse ihastunut, niin mies saattaisi millä hetkellä tahansa tavata naisen, johon ihastuu ja jättää minut. 

[/quote]

No, mä en ollut itse ihastunut. Pidin miehistä vain. Seksistä en pitänyt, siksi suhtauduinkin heidän "minusta pitämiseeni" varauksella. Lisäksi valitsin (tai he olivat) tosiaan itseäni "alempaa", joten eivät he halunneet minua parempaa, tai saaneet! Samoin kun en itsekään saanut ihailijoihini miehiä, jotka olisivat mielestäni olleet minun tasollani. 

Mutta sain (ja annoin) välittämistä, hauskoja hetkiä ja elämänkokemusta.

[/quote]

Ok, ymmärrän. Minä kai koen, että elämässäni on kaikki muuten hyvin ja kunnossa, joten miksi ottaisin miehen, kun ei tarjolla ole ihastumista ja välittämistä ja jotain aitoa. 

[/quote]

Ai tarjolla ei ole? Mites aitoa sun antamises sitten onkaan? 

Se, mitä puhut miehistä tässä ketjussa ei oikein vakuuta, että kykenet sellaiseen aitoon antamiseen millään muulla tasolla kuin avaamalla haarasi.

[/quote]

Ihan sivusta; eli jos kuka tahansa mies haluaa sinut, niin sinun velvollisuutesi on ryhtyä suhteeseen, vaikka hän ei yhtään välittäisi sinusta? Nuo päivät on ohi, tyttöseni, ainakin tässä maassa... 

[/quote]

Ei, en millään muotoa sanonut niin. Vaan että aloittajan välittäminen miehiin päin ei tunnu aidolta. Hän vaan odottaa, että joku rakastuisi häneen kiihkeästi, jotta hänen välittämisensä voisi sitten alkaa. Ajatus, että hän vaikkapa loisi itse välittämisen kautta miehelle intoa ihastua hänen luonteeseensa vaikuttaa olevan hänelle ihan vieras.

Vierailija
75/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:15"]

[/quote]

Ihan tahallasi et osaa ymmärtää lukemaasi ja heittäydyt saatanan tyhmäksi.

Ruma nainen: kelpaa seksiin miehille, ei muuhun. Luulin aiemmin naiivina kiinnostuksen olevan ihastumista - osoittautui vääräksi.

Pohjavireenä: tiedän hyvin että olen riittämätön kaikin puolin. 

Liityntä ap:n kontekstiin: taviksiin voidaan korkeintaan tyytyä, osaan ei sitäkään.

[/quote]

En ole tyhmä. Ruma nainen kuten myös tavis kelpaa miehille myös rakastettavaksi, mutta noin kylmä paska kuin ap ei saa silloin kyllä olla, se on totta. Ja aloittajalle se on tietenkin aika kauhea juttu. 

Vai kuvitteletko sinä, että nainen, joka ei pidä seksistä kelpaa miehille yhtään sen paremmin?

Vierailija
76/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:17"]

Ihmettelen ap:n intoa, kun ei näille naisille mene asia päähän...

Luonnollisesti miesten kommentit ketjussa tukevat pääasiassa ap:n pointtia.

[/quote]

Säälittää nämä naiset tässä ketjussa. Taitaa olla heidän miehillään muutaman päivän kuumat paikat, kun pitää todistella, että ihan puppua siellä netissä puhuttiin, eihän miehille nyt ulkonäkö mitään merkkaa, kyllä mä kulta ihan oikeesti rakastan... :D 

[/quote]

Ihan sairasta. 

Mulle ei ulkonäkö merkitse hevon paskaa. Eli ihan sama, mitä mieheni siitä ajattelee. 

Vierailija
77/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:22"]

Ihan tiedoksi naiset, että kyllä te olette hakoteillä ja ap oikeilla jäljillä. Toivoo Mies. 

[/quote]

Siis pikkumuna, terve vaan!

Vierailija
78/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Mä olen itse se, joka olin sellainen. Mitä sä oikein jankutat? Syytät miehiä rakkaudettomuudesta, mutta ei sitä sinussa itsessäsi ole yhtään. 

Mä ajattelin, etten voi saada miestä, koska en ITSE osaa rakastaa miehiä, mutta en syytellyt miehiä siitä, ettei heistä KUKAAN osaa rakastaa ketään. Jos minä olisin rakastamisen arvoinen, mies kyllä rakastaa, ajattelin. En löytänyt moestä, jonka kanssa omat sukkani olisivat pyörineet jaloissani, mutta löysin miehen, joka halusi minut kaikkine puutteineni: en osaa rakasataa, en nauttinut seksistä. Mutta mun miestä ei voi syyttää siitä, etteikö HÄN rakastaisi. 

Hänen ei olis ollu mikään pakko olla mun kanssani. Mutta rakkaus valitsi hänen puolestaan. Meillä on nyt kaksi lasta ja olen kuulemma tehnyt hänet perheen myötä onnelliseksi. Niin hänkin minut, sillä mullakin on vaikeita itsetunto-ongelmia ja hän ei vain jätä minua, vaikka olen välillä hyvinkin ilkeä ja hankala. 

Mitä lie sinulle on sattunut, aika kauheaa.

[/quote]

Tuo mihin viittasit, ei ollut minun kommentti. 

Mutta en sanonut, ettei miehet ihastu keneenkään, sanoin, ettei miehet ihastu taviksiin(tai sitäkin rumempiin), vaan heidät otetaan paremman puutteessa. 

Ja kenties huomaatte, ettei yksikään mies ole kiistänyt näkemyksiäni, ainoastaan naiset (Ja joo, epäilemättä joku "mies" nyt tulee kommentoimaan... Mutta viisi sivua ja vain yksi minun mielipidettäni tukeva miehen mielipide, joten älkää luulko, että tämän kommentin jälkeen toimii esiintyä miehenä...).

[/quote]

Miksi sitten pitäisi ihastua? Etkö voi ensin tutustua ja antaa miehen huomata, mikä ihana ihminen oletkaan? 

[/quote]

Minulla on jo elämässäni ns. kaikkea, joten en "tarvitse" miestä mihinkään. Haluaisin parisuhteen, mutta mielestäni aidossa parisuhteessa on molemminpuolisia tunteita. Sitä ei ole minulle tarjolla, joten en halua olla vain ihan kiva paremman puutteessa nainen. 

Kaikki minua yrittäneet miehet ovat olleet ns. kavereita tai kaverinkavereita, en käy koskaan baareissa, joten he ovat kyllä tunteneet minut. Itse asiassa tuntematon ei ole tainnut yrittää kuin kahdesti koko elämäni aikana. 

[/quote]

"Sitä ei ole minulle tarjolla" no niin, mähän kysyin, että miksi et voi tutustua ja antaa miehen huomata, mikä ihana nainen oletkaan? Silloin voisi alkaa olla tarjolla. Näyttää sille, ettet sä ole luonteena miesten mieleen ja se on syy miksi sulla on vain kaverimiehiä.

Totta kai mies haluaa, että hänen elämänmittainen kumppaninsa on muutakin kuin pillu tai kaunis nainen.

t. se, jolla ei ollut tarjota miehille seksiä

[/quote]

aphan sanoi, että moni noista kavereista on yrittänyt häntä? Luetunymmärtäminen?

[/quote]

Niin sanoi. Olis ottanut jonkun tarkempaan tutustumiseen ja varmaan kykenee silloin näyttämään, että on ihana nainen. 

Ai niin mutta kun ei kykene, kun ei ole. Kumma nyt kun ei voi tajuta sitä, vaan ongelmana muka on se, että miehille ulkonäkö on tärkeintä. 

Vierailija
79/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kaheleita täällä. Jos ihastumisessa olisi kyse vain täydellisestä ulkonäöstä, niin 99 prosenttia ihmisistä jäisi pelkiksi korvikkeiksi.

Kumppani voi olla esim. hauska, lämmin, rakastava, älykäs, leikkisä, hyvä sängyssä, kekseliäs yllätyksissä, hyvä vanhempi, varakas, tutustuttaa kivaan tuttavapiiriin, harrastaa samoja asioita, keskustella viisaasti, hoivata mukavasti kun olet sairaana, laittaa kodin kauniiksi, tehdä hyvää ruokaa, olla hyvää matkaseuraa jne. Ihastumisessa on kyse pitkälti siitä, että tunnistaa toisessa jotain tutun tuntuista ja miellyttävää, ei mistään kasvonpiirteistä.

Itse olen melko tavallisen näköinen nainen, onnellista suhdetta takana 20 vuotta.

Vierailija
80/390 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:14"]

Ihme kaheleita täällä. Jos ihastumisessa olisi kyse vain täydellisestä ulkonäöstä, niin 99 prosenttia ihmisistä jäisi pelkiksi korvikkeiksi.

Kumppani voi olla esim. hauska, lämmin, rakastava, älykäs, leikkisä, hyvä sängyssä, kekseliäs yllätyksissä, hyvä vanhempi, varakas, tutustuttaa kivaan tuttavapiiriin, harrastaa samoja asioita, keskustella viisaasti, hoivata mukavasti kun olet sairaana, laittaa kodin kauniiksi, tehdä hyvää ruokaa, olla hyvää matkaseuraa jne. Ihastumisessa on kyse pitkälti siitä, että tunnistaa toisessa jotain tutun tuntuista ja miellyttävää, ei mistään kasvonpiirteistä.

Itse olen melko tavallisen näköinen nainen, onnellista suhdetta takana 20 vuotta.

[/quote]Mutta kaikki on vain yhtä suurta miesten salajuonta. Lähes kaikkien miesten vaimot ovat juuri niitä korvikkeita ja kaikki onnellisuus on pelkkää kulissia, jota mies vain seksin takia pitää yllä. Kyllä tosiaan avaa silmiä tämä ketju. En ole kyllä tajunnutkaan, että miesten elämä on noin säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi