Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elohiiri käsivarressa - kokemuksia?

Vierailija
08.05.2023 |

Onko täällä jollain kokemusta elohiirestä käsivarressa? Minulla on ollut aina ajoittain stressin/väsymyksen yhteydessä ollut elohiiri silmässä. Nyt kuitenkin muutaman päivän ajan oikeaan käsivarteen on tullut tykytyskohtauksia tai yksittäisiä supisteluja. Stressiä on ollut viime viikkoina. Miten näitä elohiiriä voisi vähentää? Muuten siis kuin stressiä vähentämällä. Onko muilla sijoittunut käsivarteen tykytys?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että minulla olisi ollut joskus tuollaista ja useamman kerran.

Vierailija
2/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko liikunta? Se laskee stressiä ja rentouttaa niitä lihasjännityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri voi olla missä tahansa, huolen herättää vasta jos sellainen ilmenee kielessä.

Itselläni ollut silmän alapuolella ja ympäri kroppaa eri lihaksissa. Joskus ollut pidempään ja lähtenyt pois. Sitten ollut pitkiä aikoja kun ei ole ollenkaan.

Vierailija
4/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elohiiri voi olla missä tahansa, huolen herättää vasta jos sellainen ilmenee kielessä.

Itselläni ollut silmän alapuolella ja ympäri kroppaa eri lihaksissa. Joskus ollut pidempään ja lähtenyt pois. Sitten ollut pitkiä aikoja kun ei ole ollenkaan.

Mistä se sitten kertoo jos elohiiri tulee kieleen?

Vierailija
5/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALS, ei kuitenkaan riitä diagnoosiksi mutta todennäköisesti laajempien tutkimusten jälkeen tulee diagnoosi.

Vierailija
6/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii antaa äkkiä suuseksiä muijalle. :D

Vierailija
7/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ryypännyt. Myönnä.

Vierailija
8/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot kahvia, niin sen lopettaminen voi auttaa.

Vierailija
9/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesium, rauta, vitamiinit. Samarin? Neste-suola-sokeri. Elimistön tasapainottamista.

Vierailija
10/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se parane itsestään. Voi liittyä myös liian vähäiseen juomiseen ja suolaa tarvitaan kanssa tarpeeksi.

Vierailija
11/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut käsivarressa. Mulla nää ei liity yhtään mihinkään. Ei stressiin, ei ruokiin, juomiin tai liikuntaan. Kunhan tulevat ja menevät.

Vierailija
12/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferritiini alhainen?

Vierailija
13/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tulee stressin seurauksena. Myös rytmihäiriöt lisääntyvät. Oikea käsivarsi olkapään lähellä elää omaa elämäänsä välillä.

Vierailija
14/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, alkoholi pois, unta tarpeeksi.

Vierailija
15/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap, mut samantyyppistä vaivaa vasemmassa käsivarressa. Rupeaa tykyttämään nimenomaan levossa. Ollut pari viikkoa. Tätä on edeltänyt kuukauden sairastelu ja oon nukkunut huonosti monta viikkoa. Voikohan johtua em. syistä vai onkohan vakavaa?

Vierailija
16/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole vielä mitään verrattuna silmänympärys ihoon tai kulmakarvaan. Tykytys näkyy selvästi niin meneppä siinä julkisille paikoille toisia viihdyttämään. Ja kestää viikon aina välillä tullen. Rauta tabletit taitaa auttaa mulla.

Vierailija
17/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole vielä mitään verrattuna silmänympärys ihoon tai kulmakarvaan. Tykytys näkyy selvästi niin meneppä siinä julkisille paikoille toisia viihdyttämään. Ja kestää viikon aina välillä tullen. Rauta tabletit taitaa auttaa mulla.

Mulla kesti kerran silmän alapuolella elohiiri pari viikkoa. Oli todella rasittavaa. Onneksi se ei näkynyt kovin hyvin ulospäin, mutta tuntui toki inhottavalta. Ei ole tuon jälkeen uusiutunut. Loppui ihan omia aikojaan.

Vierailija
18/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks jolla käsivarsi on tykyttänyt pari päivää. Tosi inhottavaa ja näkyy ihan selvästi. Vähän ku sellasta kännykän värinää.

Vierailija
19/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmän elohiiri ei yleensä ole vakavaa. Raajat taas on.

Vierailija
20/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, olen ihan samaa ihmetellyt noin viikon. Olisin voinut luulla itseni kirjoittamaksi, mutta mulla elohiiri on iskenyt vasempaan käsivarteen. Erona tuohon välikommentin heittäneeseen toisen kommentoijan vasemman käsivareen elohiireen, että minä puolestaan olen nukkunut hyvin enkä ole sairastellut viime aikoina.