Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet eivät halua seksuaalista naista parisuhteeseen?

Vierailija
14.02.2022 |

mikä siinä on? Sitten valitetaan puutetta yms.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei halua irtosuhteita harrastaneen kanssa. Millä vuossadalla sinä olet syntynyt?

Mikäs siinä on, että miehet saavat harrastaa miten lystäävät, mutta naiselta nauttiminen kielletty.

Tollasella ajatuksella varustettu mies taas jäis minulta rannalle.!

Ja eivät suinkaan kaikki naiset jätä seksiä kymmenienkään vuosien liiton jälkeen, minä  en ainakaan. Mutta mies antaakin niin upeeta nautintoa että en ilman vois ollakkaan.

Kun naiset ovat nyt ihan itse todistaneet saadessaan vapauksia ja vastuullisia työtehtäviä (katso politiikka, eduskunta ym. ym.) mihinkä se on johtanut ja mitä siitä on seurannut niin se vanha totuus todistaa itsensä jälleen todeksi :

nainen on luotu miehen alamaiseksi ja miestä palvelemaan. Piste.

Siksi

Sulla siis usko, että te miehet olette ANTANEET meille vapauksia. Ei kuules, kyllä ne ihan itse otettu ja ansaittu.

Ja katsoppa historiaa, tai nykypäivää vaikka; miehet ne sotia aloittavat nyt ja ennen, nyt se hullu Putin..esim. Naisille ollut yleensä se diplomatia ja rauha tärkein, koska ovat äitejä.

Naiset ”ottaneet ja ansainneet vapautuksia”, tää oli kyllä viikon paras ja nauroin vedet silmissä.

Kun sinulla nyt olisi edes rehellisyyttä katsoa asioita suoraan silmiin ja sen jälkeen ymmärtää mitä mistäkin seuraa, tapahtuu ja on jo tapahtunut niin olisit tasavertainen keskustelemaan näistä asioista.

Edes sitäkään et ymmärrä mikä ja mistä Putinin ja lännen kommunistien väleissä hiertää niin kanssasi on mahdoton edes yrittää keskustella.

Mutta kiitos hyvistä vitseistä mitä kirjoitit ja sait minut nauramaan hervottomasti.

Ja taas yksi ylimielinen ja agressiininen mies. Ja tollasiako naisten pitäs haluta. No way.

Niinpä. Sitten ulisee että miksi minä en saa ketä tahansa naista jonka haluan tai edes ketään ketä tahansa kun minä olen maailman mahtavin halutuin MIES ja dissaan, halveksin ja haukun naisia minkä kerkeän. On se vttu kun naiset on nirsoja hitto kaikki oikeudet pois. Tana kun pitäis pitää naisia ihmisenä ja miksi minä en saa miss maailmaa, vttu on naiset tyhmiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä