Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättelen raivoani, kertokaa KUINKA MINUN KUULUU NYT REAGOIDA

Vierailija
28.06.2015 |

Olin sovitulla kesälomareissulla kaverini kanssa 3 pvä, mies saa omansa myöhemmin. Kun tulen takaisin kotiin löydän keittiön pöydältä sen SAMAN PUOLIKKAAN JO HOMEESSA OLEVAN VESIMELOONIN, jonka sinne olin aamulla jättänyt aamupalan yhteydessä kun lähin ja mies ja lasten (2kpl) kanssa kotiin. Mies oli pessyt yhden koneen pyykkiä (hieno juttu, en tosin pyytänyt enkä odottanut), mutta NE SAMAT PYYKIT JOTKA JÄTIN KUIVUMAAN LÄHTIESSÄNI OLI SIELLÄ NARULLA EDELLEEN. Hän ei myöskään ollut saanut jo valmiiksi hänen omiaan ja lasten viikattuja vaatepinoja vietyä oikeille paikoille. 

Olen aivan täysin raivon partaalla. En toki siis pyytänyt häntä erikseen viemään pyykkejä tai muistuttanut, että vesimelooni homehtuu, jos se on monta päivää tässä pöydällä. Olemme olleet yhdessä jo 10v ja mies on tosiaan jo yli 40v ja lapsetkin jo 4v ja 5v. 

Mies on nyt lasten kanssa harrastuksissa ja palaa n. 30 min päästä ja mietin, että teen. Vituttaa ihan suunnattomasti, että mun pitää ensin alkaa siivoamaan kun palaan reissusta. Hänen ei tarvitse tehdä vastaavaa, mutta en haluaisi aloittaa riitaakaan. Miten saan siis sanottua miehelleni korrektisti, että vituttaa sen tekemättömät työt????????? Toisaalta tiedän, että jos mainitsenkin asiasta niin hän loukkaantuu kun hän on nyt saatana kuitenkin ollut lasten kanssa pari päivää yksin kotona ja mä reissussa.... Mies ei ollut ekaa kertaa lasten kanssa yksin tallaista aikaa kotona ja joka kerta lopputulos on ollut sama; alan kerään likaisia vaatteita lattialta yms ja tappelu siitä tulee. Haluan nyt välttää tappelun, mutta saada kuitenkin viestin perille. 

Että voi ihmistä vituttaa näinkin periaattessa pieni asia. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:58"]

Tuttu tunne! Mulle kävi samoin kun olin viikonlopun yli ystävän mökillä. Kaikki yrtit kerkesivät kuolla kun herra ei niitä kastellut, koska en ollut asiasta erikseen maininnut. Huomatin sotkuista ja kuolleista yrteistä ja riitahan siitä tuli. Mun vika kuullemma kun en kertonut ennen lähtöä mitä pitää kotona poissaollessani tehdä. 

[/quote]

What :D Hei ihan vinkkinä, ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita... ei ole niin vaikeaa saada sitä suutaan auki tai vielä parempi, tehdä selkeä lista ihan paperille. Kaikista typerintä on olettaa ja sitten suuttua, kun muut eivät osanneetkaan arvata ajatuksiasi.

[/quote] Hei haloo, jos yritit ovat ikkunanlaudalla ihan silmien alla saa olla erittäin saamaton ettei tajua tai viitsi niille vähän vettä antaa! Varsinkaan siinä vaiheessa kun huomaat että ne ovat nuukahtaneet pitäisi tajuta niille vettä antaa. Ei kai aikuiselle ihmiselle mitään listaa tarvi kirjoittaa, kyllähän pitäisi jokaisen osata omat sotkunsa siivota! 
[/quote]

Miksi ihmeessä tuijottelisin ulos jostain ikkunasta?

Vierailija
82/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. MITEN teillä jakautuu kodin siisteys ym normiarjessa, kun molemmat ovat kotona? Kuka hoitaa pyykit, kuka siivoaa pöydän jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ao ehdi vastaamaan, sai miehen syyllistettyä kunnolla ja yritti sovintoseksiä mutta miehellä ei seiso kun nainen ei enää viehätä.

Vierailija
84/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai seksiä harrasta tuollaisen lapsimiehen kanssa? Ihan rinnastettavissa pedofiliaan.

Vierailija
85/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies ei omien sanojensa mukaan ole "uskaltanut johonkin koskea, kun ei tiedä tarvitseeko ap sitä vielä", niin mitä tästäkin voisi päätellä? Tuskin raivokohtaus siis on ap:n ensimmäinen ja on tainnut mies saada henkisesti turpaansa aiemminkin, kun jotain on tehty ap:n mielestä väärällä tavalla. Pyykit viikattu väärin tai laitettu väärälle hyllylle tai jotain vastaavaa. Mistä muusta syystä mies ei uskalla ilman eri lupaa tai käskyä koskea omasta mielestään ap:n tontille kuuluviin asioihin? On taidettu pikkasen vähemmän rauhallisesti antaa sitä "palautetta" muka väärin tehdyistä kotitöistä.. No sitä saa niittä mitä kylvää.

Vierailija
86/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Nytkin ovat pyykit paraikaa kolmatta päivää narulla. Meloni ei ole homeessa, koska sitä ei ole vielä avattu, mutta lojuu kumminkin tuossa tiskipöydällä. Mies ja lapset ovat kesälomareissulla, äippä yksin kotona. Ei sitä arkea viitsi joka jumalan päivä pyörittää.

Vierailija
87/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö huomaa? Se homehtuva vesimeloni on kuitti sulle ittelles, kun et ole saanut roskiin asti aamupalakamojas! Ite olet porsastellut meloniesi kanssa!

Vierailija
88/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kuollut ja kyseessä oli VESIMELONI, luojan kiitos mulla ei ole vaimoa, ei onneksi miestäkään (olen nainen) jos hermojen pitää mennä homeisesta vesimelonista. Mä olen niin laiska että en jaksaisi menettää hermoja vesimelonista, pyykithän eivät olleet homeessa?

Vierailija
89/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:37"]

OMG SIIS ARGH! Tiiän tunteen....! Miehet todella tuntuu tulevan ihan jostain toiselta planeetalta, eihän heille voi edes puhua samaa kieltä kun MEILLE naisille... ARGH! Onneksi joku tietää ja tuntee samalla tavalla kuin minäkin! 

Siis kerran sanoin (kohta ex- ;) )puolisolleni, että voisitko viedä pyykit kuivumaan. Odotin hyvässä toivossa iltaan asti. Ennen nukkumaanmenoa kuitenkin huomaan pyykkien edelleen olevan koneessa. Hän oli sammunut keittiön pöydälle housut kintuissa. Varmaan jäänyt runkku kesken. Inhottavaa!

Tarviin teitä, vauvapistefiläiset, tarviin jälppiä tän Uuno Turhapuron kanssa...

[/quote]

kiitos, punaviinit näppäimistöllä.

mikä helmi :)

[/quote]

joo, varmaan huolella valittu yksilö. Vai oliisko sittenkin vain tarttunut jostain mukaan ja jäänyt, eikä sitä nyt oikein voi enää poiskaan heittää....

Vierailija
90/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avopuolisonikin (ja ex) on hyvin suuripiirteinen siivouksen ja kodin järjestyksen suhteen. Ei siis muista aina ihan sitä kaikkea huomioida, mistä itse huolehdin.

Miehille toimii parhaiten mahdollisimman yksityiskohtaisen ja selkeän listan tekeminen (sama koskee kauppareissuja).

Eli seuraavan kerran, kun lähdet reissuun niin kirjoita listalle mitä haluat miehen tekevän. Esim. Syökää loppu meloni pois tänään tai viimeistään huomenna, muuten pilaantuu. Viikatut pyykit voi laittaa kaappeihin. Tiistaina kastele kukat/yrtit, vettä sen ja sen verran. Muista viedä roskat jne.

Tämä toimii paremmin kuin puhe. Kunhan et tolkutonta listaa laadi suoritettavaksi.

Tuskin mies ilkeyttään tai laiskuuttaan jättää asiat hoitamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi