Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättelen raivoani, kertokaa KUINKA MINUN KUULUU NYT REAGOIDA

Vierailija
28.06.2015 |

Olin sovitulla kesälomareissulla kaverini kanssa 3 pvä, mies saa omansa myöhemmin. Kun tulen takaisin kotiin löydän keittiön pöydältä sen SAMAN PUOLIKKAAN JO HOMEESSA OLEVAN VESIMELOONIN, jonka sinne olin aamulla jättänyt aamupalan yhteydessä kun lähin ja mies ja lasten (2kpl) kanssa kotiin. Mies oli pessyt yhden koneen pyykkiä (hieno juttu, en tosin pyytänyt enkä odottanut), mutta NE SAMAT PYYKIT JOTKA JÄTIN KUIVUMAAN LÄHTIESSÄNI OLI SIELLÄ NARULLA EDELLEEN. Hän ei myöskään ollut saanut jo valmiiksi hänen omiaan ja lasten viikattuja vaatepinoja vietyä oikeille paikoille. 

Olen aivan täysin raivon partaalla. En toki siis pyytänyt häntä erikseen viemään pyykkejä tai muistuttanut, että vesimelooni homehtuu, jos se on monta päivää tässä pöydällä. Olemme olleet yhdessä jo 10v ja mies on tosiaan jo yli 40v ja lapsetkin jo 4v ja 5v. 

Mies on nyt lasten kanssa harrastuksissa ja palaa n. 30 min päästä ja mietin, että teen. Vituttaa ihan suunnattomasti, että mun pitää ensin alkaa siivoamaan kun palaan reissusta. Hänen ei tarvitse tehdä vastaavaa, mutta en haluaisi aloittaa riitaakaan. Miten saan siis sanottua miehelleni korrektisti, että vituttaa sen tekemättömät työt????????? Toisaalta tiedän, että jos mainitsenkin asiasta niin hän loukkaantuu kun hän on nyt saatana kuitenkin ollut lasten kanssa pari päivää yksin kotona ja mä reissussa.... Mies ei ollut ekaa kertaa lasten kanssa yksin tallaista aikaa kotona ja joka kerta lopputulos on ollut sama; alan kerään likaisia vaatteita lattialta yms ja tappelu siitä tulee. Haluan nyt välttää tappelun, mutta saada kuitenkin viestin perille. 

Että voi ihmistä vituttaa näinkin periaattessa pieni asia. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä

Tästä asiasta on puhuttu ja vastaus on ollut: no kun olen ollut lasten kanssa niin en ole ehtinyt. Jännästi vaan mä ehdin hoitamaan ne kaikki asiat arjessa, mutta hän ei saa niitä aikaiseksi. Kun hän on reissussa niin mä siivoan HÄNENKIN OSUUDEN, jotta olisi kiva tulla kotiin. Olen tästä maininnut, että olisi kiva tulla kotiin kun koti olisi edes jotenkin kuosissa. Mieheni siivoaa kyllä, mutta hänen alueensa on lattioiden imurointi ja pesu. Ihmekös tuo jos ei (vittu) tajua, että toi vesimelooni on homeessa. Ei sentäs ollut lapsille syöttänyt sitä. 

Tsätä on keskusteltu rauhassa, mutta hän ei vaan tajua. Tai sitten sanoo "en tiennyt tarvitko sitä vielä johonkin niin en uskaltanyt tehdä mitään" Jep. 

Ei tässä nyt mitääne eroa tämän takia tule, mutta vituttahan täähän. Päätin, että kun hän on omalla reissullaan muutaman viikon pääästä, en siivoa edes omaa osuuttani, sitten sopivasti maanantaina alkaakin jo työt, sitten on taas ihan aikaa siivoilla ja pestä pyykkiä. 

Vierailija
42/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että sait lähteä matkaan. Just noin meilläkin asiat menis ero on vaan se että en raivostu, koska haluan pitää mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:13"]Näihän se menee: nainen on reissussa, pitää olle iloinen, että mies suostuu hoitamaan lapsia. Luonnollisestikaan ei voi odottaa, että samalla hoituisivat normaalit arkiaskareet, vaan naisen kuuluu ne tehdä iloisena ja reissussa levänneenä. Mielellään tietysti etuköteen tehty ruuatkin valmiiksi ennen lähtöä...

Kun mies on reissussa, nainen hoitaa kaset ja arkiaskareet. Mies palaa reissusta, huokaisee ja oikaisee sohvalle, on aivan poikki. Miehen on paras hiukan levätä raskaan reissun päälle...
[/quote] miehet marsista, naiset venuksesta. Niin se vaan on.
[/quote]
Naiset on anuksesta ei venuksesta.

Vierailija
44/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:58"]

Tuttu tunne! Mulle kävi samoin kun olin viikonlopun yli ystävän mökillä. Kaikki yrtit kerkesivät kuolla kun herra ei niitä kastellut, koska en ollut asiasta erikseen maininnut. Huomatin sotkuista ja kuolleista yrteistä ja riitahan siitä tuli. Mun vika kuullemma kun en kertonut ennen lähtöä mitä pitää kotona poissaollessani tehdä. 

[/quote]

What :D Hei ihan vinkkinä, ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita... ei ole niin vaikeaa saada sitä suutaan auki tai vielä parempi, tehdä selkeä lista ihan paperille. Kaikista typerintä on olettaa ja sitten suuttua, kun muut eivät osanneetkaan arvata ajatuksiasi.

Vierailija
45/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:01"]Mistä te löydätte noita naurettavia miesvauvoja ja miksi te passaatte ja palvelette niitä? Ei ihme ettei tajuta oma-alotteisesti pestä pyykkiä kun kaikki on tähänkin asti tehty valmiiksi. Ja mikä helvetti pitää olla vinksallaan päässä ettei osata edes heittää homehtunutta hedelmää roskiin vaan jätetään se haisemaan ruokapöydälle?   [/quote] niimpä. Meidän 12v osaa huolehtia asioista paremmin kuin ap:n mies

[/quote]

Lukiko joku MeNaisista joskus juttua siitä venäläiset täydelliset naiset sarjasta? Siinä eräs näistä naisista sanoi, että suomalaiset miehet ovat pilalle hemmoteltuja. Tätä palstaa kun lukee, niin ymmärrän, mitä hän tarkoitti...

Vierailija
46/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun lähdin viikon työmatkalle sanoin miehelle että kun tulen kotiin en ala siivota hänen viikon aikana tekemiään sotkuja. Eihän hänkään siivoa minun sotkujani kun tulee työmatkalta kotiin. Oli kiva tulla kotiin kun ei ollut sotkuja odottamassa. Mies oli imuroinut pyyhkinyt pöydät ja tavarat ja esim pikapyykit oli missä pitikin.

Vierailija
47/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä homeinen vesimeloni pöydälle. Olkoon siinä, kunnes valahtaa maahan.

Mies odottaa, että kiität häntä hänen uurastuksestaan lasten parissa ja pesukoneen laittamisesta päälle. Hän ei ymmärrä tehneensä mitään väärin. 

Vierailija
48/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat pikapyykit, 35?

Vierailija
49/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa vakavaa taas. Mitä väliä, kai ne pyykit tänään tai myöhemminkin ehtii korjaamaan?

Vierailija
50/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:29"]

Viimeksi kun lähdin viikon työmatkalle sanoin miehelle että kun tulen kotiin en ala siivota hänen viikon aikana tekemiään sotkuja. Eihän hänkään siivoa minun sotkujani kun tulee työmatkalta kotiin. Oli kiva tulla kotiin kun ei ollut sotkuja odottamassa. Mies oli imuroinut pyyhkinyt pöydät ja tavarat ja esim pikapyykit oli missä pitikin.

[/quote]

Oletko jo myös fyysisesti kuohinnut miehesi?

Vierailija
51/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melooni melooni

Vierailija
52/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:32"]Jätä homeinen vesimeloni pöydälle. Olkoon siinä, kunnes valahtaa maahan.

Mies odottaa, että kiität häntä hänen uurastuksestaan lasten parissa ja pesukoneen laittamisesta päälle. Hän ei ymmärrä tehneensä mitään väärin. 
[/quote]

Mitäs jos mies on suuttunut siitä, että ap ei laittanut vesimelonia jääkaappiin, vaan jätti sen muelenosoituksellisesti pöydälle? Jospa se onkin MIES, joka on suuttunut?

Vierailija
53/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa laimea provo. Jos totta, niin ehkä parempi että etsit sit uuden miehen, kukaan tollaista ämmää jaksa.

Vierailija
54/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset tekee elämästään vaikean, kun nostavat metelin turhasta. Voisko olla, että mies ei ole niin tottunut lastenhoitaja ja talouden pyörittäjä, että siinä noin vaan vasemmalla kädellä kaikki muut hommat hoituu? Jos nainen on tyttöjen reissussa, niin miks vitussa miehen pitäis sillä aikaa hoitaa ja ruokkia lapset ja vielä siivota raivona vaimonsa jättämiä sotkuja? En vaan tajuu. Eikö riitä, että yrittää selviytyä parhaansa mukaan, pitää lapset hengissä, ruokittuna ja mahdollisesti hyväntuulisina. Ja sitten kun Perheen Pää palaa sieltä kännäysreissultaan, hän ottaa ohjakset käsiinsä ja delegoi hommat kaikille perheenjäsenille.

Vierailija
55/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat suomalaisen naisen orjia vailla oikeuksia.

Vierailija
56/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te niin ihania ja isot on murheet :D :D

Vierailija
57/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ihan mitä haluaa, nainen hoitaa kotityöt, lapset ja omat duunit. Ja on onnellinen että on ylipäänsä saanut miehen, kaikille kun ei sitä onnea ole suotu. 

Vierailija
58/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot ukkos valinnut.

Vierailija
59/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat vauhkoja lehmiä. Syy aina muissa, ei itsessä. Miehen vika kun meloooni pöydällä, miehen vika kun nainen päättää tehdä kostoabortin, miehen vika uusioperheet menee persilleen. Älkää lisääntykö, jos psyyke ei kestä.

T. N30

Vierailija
60/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:21"]

Ap täällä

Tästä asiasta on puhuttu ja vastaus on ollut: no kun olen ollut lasten kanssa niin en ole ehtinyt. Jännästi vaan mä ehdin hoitamaan ne kaikki asiat arjessa, mutta hän ei saa niitä aikaiseksi. Kun hän on reissussa niin mä siivoan HÄNENKIN OSUUDEN, jotta olisi kiva tulla kotiin. Olen tästä maininnut, että olisi kiva tulla kotiin kun koti olisi edes jotenkin kuosissa. Mieheni siivoaa kyllä, mutta hänen alueensa on lattioiden imurointi ja pesu. Ihmekös tuo jos ei (vittu) tajua, että toi vesimelooni on homeessa. Ei sentäs ollut lapsille syöttänyt sitä. 

Tsätä on keskusteltu rauhassa, mutta hän ei vaan tajua. Tai sitten sanoo "en tiennyt tarvitko sitä vielä johonkin niin en uskaltanyt tehdä mitään" Jep. 

Ei tässä nyt mitääne eroa tämän takia tule, mutta vituttahan täähän. Päätin, että kun hän on omalla reissullaan muutaman viikon pääästä, en siivoa edes omaa osuuttani, sitten sopivasti maanantaina alkaakin jo työt, sitten on taas ihan aikaa siivoilla ja pestä pyykkiä. 

[/quote]

No mutta tuohan on ihan loogista. Jos yleesä itse hoidat lapset ja 90% kotitöistä, niin eihän sillä toisella osapuolella ole kokemusta kaikesta tuosta työstä, ja näin ollen ehtii samassa ajassa paljon vähemmän. Kaikilla työpäikoillakin ne juuri aloittaneet ovat ensiksi muita hitaampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme