Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättelen raivoani, kertokaa KUINKA MINUN KUULUU NYT REAGOIDA

Vierailija
28.06.2015 |

Olin sovitulla kesälomareissulla kaverini kanssa 3 pvä, mies saa omansa myöhemmin. Kun tulen takaisin kotiin löydän keittiön pöydältä sen SAMAN PUOLIKKAAN JO HOMEESSA OLEVAN VESIMELOONIN, jonka sinne olin aamulla jättänyt aamupalan yhteydessä kun lähin ja mies ja lasten (2kpl) kanssa kotiin. Mies oli pessyt yhden koneen pyykkiä (hieno juttu, en tosin pyytänyt enkä odottanut), mutta NE SAMAT PYYKIT JOTKA JÄTIN KUIVUMAAN LÄHTIESSÄNI OLI SIELLÄ NARULLA EDELLEEN. Hän ei myöskään ollut saanut jo valmiiksi hänen omiaan ja lasten viikattuja vaatepinoja vietyä oikeille paikoille. 

Olen aivan täysin raivon partaalla. En toki siis pyytänyt häntä erikseen viemään pyykkejä tai muistuttanut, että vesimelooni homehtuu, jos se on monta päivää tässä pöydällä. Olemme olleet yhdessä jo 10v ja mies on tosiaan jo yli 40v ja lapsetkin jo 4v ja 5v. 

Mies on nyt lasten kanssa harrastuksissa ja palaa n. 30 min päästä ja mietin, että teen. Vituttaa ihan suunnattomasti, että mun pitää ensin alkaa siivoamaan kun palaan reissusta. Hänen ei tarvitse tehdä vastaavaa, mutta en haluaisi aloittaa riitaakaan. Miten saan siis sanottua miehelleni korrektisti, että vituttaa sen tekemättömät työt????????? Toisaalta tiedän, että jos mainitsenkin asiasta niin hän loukkaantuu kun hän on nyt saatana kuitenkin ollut lasten kanssa pari päivää yksin kotona ja mä reissussa.... Mies ei ollut ekaa kertaa lasten kanssa yksin tallaista aikaa kotona ja joka kerta lopputulos on ollut sama; alan kerään likaisia vaatteita lattialta yms ja tappelu siitä tulee. Haluan nyt välttää tappelun, mutta saada kuitenkin viestin perille. 

Että voi ihmistä vituttaa näinkin periaattessa pieni asia. 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meloni nyt oli ainoa kämmä, mutta toisaalta..miksi jätit sen aamulla pöydälle?

Vierailija
2/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:56"]

Hei haloo, jos yritit ovat ikkunanlaudalla ihan silmien alla saa olla erittäin saamaton ettei tajua tai viitsi niille vähän vettä antaa! Varsinkaan siinä vaiheessa kun huomaat että ne ovat nuukahtaneet pitäisi tajuta niille vettä antaa. Ei kai aikuiselle ihmiselle mitään listaa tarvi kirjoittaa, kyllähän pitäisi jokaisen osata omat sotkunsa siivota! 

[/quote]

Voi kuule, munkin mieheltä on monet yrtit kuolleet kun ei itsekään muista niitä kastella. Minä osaan sentään ennakoida ja kun ollaan ruokaostoksilla, yritän sanoa hänelle, että älä osta ruukkuyrttejä kun ne kuitenkin kuolee. 

Joku kukkakin meiltä kuoli kun miehellä oli työmatka. Kuka niitä muistaa kastella? Henkilö, joka ei normaalisti kukista perusta ei edes huomaa niitä, saati yrttejä. Kuolleen yrtin huomaa siinä kohtaa kun se on jo kuiva koppura, menetetty tapaus. Ei ole kyse siis siitä, että vittuillakseen jätetään kastelematta, vaan siitä, ettei huomata koko yrttejä ja muita puskia. 

Jos haluatte että teidän yrtit pysyy hengissä kun olette reissussa, niin hankkikaa niille hoitaja! Viekää ne naapuriin tai pyytäkää että Viherviisikko käy kastelemassa. Ei voi olla noin vaikeaa!

Minunkin mies on läksynsä oppinut ja hankkinut altakastelevat systeemit niille kasveille, joiden on tarkoitus pysyä hengissä pidempään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen periatteessa kaikki sisätyöt ja lapsii useempi, mut en valita.
Mies saattaa ehkä 2-5 krt/kk siivota keittiön tosin pyynnöstä silloinkin.Pyykkejä hän laittaa kuivumaan ehkä 5krt /vuosi ja aina vain pyynnöstä.Voitte vain kuvitella onko koskaan siivonnut wc.tä tms. ei edes wc-paperirullia välitä vaihtaa.Onneksi mä olen huolehtija tyyppi,muuten kaikki asiat leviäisi ja jäisi tekemättä.

Vierailija
4/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jotkut vesimelonit tai kuppaiset yrtit ikkunalaudalla? Hoida itse yrttis!

Vierailija
5/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:25"]

Mä teen periatteessa kaikki sisätyöt ja lapsii useempi, mut en valita. Mies saattaa ehkä 2-5 krt/kk siivota keittiön tosin pyynnöstä silloinkin.Pyykkejä hän laittaa kuivumaan ehkä 5krt /vuosi ja aina vain pyynnöstä.Voitte vain kuvitella onko koskaan siivonnut wc.tä tms. ei edes wc-paperirullia välitä vaihtaa.Onneksi mä olen huolehtija tyyppi,muuten kaikki asiat leviäisi ja jäisi tekemättä.

[/quote]

NAINEN ON AINA UHRI!

Vierailija
6/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vaan tajua, niillä on jotain hahmotushäiriöitä näiden kodin prosessien kanssa. Vähän niinkuin minulla on autonhuoltoon liittyvissä jutuissa.

Vierailija
7/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin muistan tuon ajan. Nykyään sitä jo kohauttaa olkapäitä ja nauttii että mies on lasten kanssa ja se aika on tärkeämpää kuin joku vesimelonin siivu pöydällä. Kun mä lähden omiin rientoihini en lomani aikana mieti jo valmiiksi mitä kaikkea mies jättää tekemättä tai tekee. Luotan siihen että mies hoitaa homman omalla tyylillään, enkä kerää kiukkua.

Mies ei ehkä pidä vesimelonin siivua maailmaa kaatavana asiana niin kuin sinä.

Vierailija
8/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:54"]

Olin sovitulla kesälomareissulla kaverini kanssa 3 pvä,[/quote]

äi

Vierailija
9/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"NE SAMAT PYYKIT JOTKA JÄTIN KUIVUMAAN LÄHTIESSÄNI OLI SIELLÄ NARULLA EDELLEEN."

Minulla samat pyykit voivat olla kuivaustelineellä viikon kaksi. Sitten alan siirtämään vähitellen niitä kaapin kätköihin.

Vierailija
10/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vaan niin rentoja tälläsis asiois.

Vierailija
11/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on vesimelooni? Se on vesimeloni, dooorka.

Vierailija
12/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän akkojen kodinhoidolliset standardit saattavat olla suorastaan tähtitieteelliset miehiinne verrattuna ja siitä on aivan turha rutista. Todennäköisesti tuo vesimeloni ei ole edes miestäsi vielä häirinnyt.

Vierailija
13/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä siivooko muka jonkun mies, omani ei koskaan. Lasten kanssa on onneksi ja se riittää.

Vierailija
14/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilju ja polje jalkaa. Ja, kun mies tulee, pyydä hoitamaan hommat loppuun.

Vierailija
15/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you! Mutta älä revi pelihousujas, onkait sentään lapsista huolehtinut? :) miehes piti vähä omaa lomaa myös

Vierailija
16/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata raivota, siitä tulee kaikille ja varsinkin lapsille tosi kurja fiilis. Siivoa ja jossain vaiheessa totea kylmän rauhallisesti että susta tuntuu kurjalta joutua siivoamaan heti kotiin tullessa. Mies ei tajua raivaamista asiasta eikä muuta käytöstään sinun raivosi takia. Ainoastaan jos itse haluaa

Vierailija
17/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele korjaamaan jälkesi, äläkä jätä ruokia pöydille lopetettuasi syömisen!

Vierailija
18/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! Mulle kävi samoin kun olin viikonlopun yli ystävän mökillä. Kaikki yrtit kerkesivät kuolla kun herra ei niitä kastellut, koska en ollut asiasta erikseen maininnut. Huomatin sotkuista ja kuolleista yrteistä ja riitahan siitä tuli. Mun vika kuullemma kun en kertonut ennen lähtöä mitä pitää kotona poissaollessani tehdä. 

Vierailija
19/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte noita naurettavia miesvauvoja ja miksi te passaatte ja palvelette niitä? Ei ihme ettei tajuta oma-alotteisesti pestä pyykkiä kun kaikki on tähänkin asti tehty valmiiksi. Ja mikä helvetti pitää olla vinksallaan päässä ettei osata edes heittää homehtunutta hedelmää roskiin vaan jätetään se haisemaan ruokapöydälle?

Vierailija
20/90 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vesimelonista voit suuttua, mutta pyykeistä et minusta.