Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyn laiha bloggari ig kuvissaan:/

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi laiha, näyttää samalta kuin itse näytin yhden 3kk-1-vuotiaan äitinä. Imetys ja tykkäsin vaunulenkkeillä... laihtui niin helposti 

Oletan että hänellä on yksi pieni lapsi? 

eli noin 40 kg/170 senttiä pyöristettynä

Kun tulee toinen lapsi, niin ei enää ehdikää niin liikkua, kun esikoinen on mukana hiljentäämässä vauhtia ja hänelle laitettava ruoat ja huolehdittava kahdesta.

Eiköhän ole ihan imettämällä tapahtunut laihdutus tuollakin ja jos e enää laihdu niin ok.

Vierailija
42/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis omat mitat yhden pienen äitinä olivat noin 40 kg/170 mutta älkää huoliko, kun tulee toinen lapsi ja ikää 35+ niiin ei ole kenelläkään kauhisteltavaa enää...

paitsi ylipainossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kg ei ole terveen aikuisen paino, varsinkaan jos pituutta 170cm.

Vierailija
44/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:44"]siis omat mitat yhden pienen äitinä olivat noin 40 kg/170 mutta älkää huoliko, kun tulee toinen lapsi ja ikää 35+ niiin ei ole kenelläkään kauhisteltavaa enää...

paitsi ylipainossa...
[/quote] Noilla mitoilla olis jo haudassa. Bmi 13.8!

Vierailija
45/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:58"]40 kg ei ole terveen aikuisen paino, varsinkaan jos pituutta 170cm.
[/quote] Bmi 13.8...

Vierailija
46/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan tosi hoikkia on vähän, Metti voi aivan hyvin kuulua kuitenkin joukkoomme.
Itse olin kolmekymppiseksi asti 44-48 kg, pituutta 169cm. Lasten ja iän myötä sitten lihoin, nyt painan 54kg. Olen aina syönyt terveellisesti, en ole ikinä laihduttanut.
Mulla oli tissit ja kuukautiset 44kg painossa, ja tulin raskaaksi sen kokoisena.

Vierailija
47/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:58"]

40 kg ei ole terveen aikuisen paino, varsinkaan jos pituutta 170cm.

[/quote]

jotkut ovat pieniluisia ja kapeita rakenteeltaan. Itselläni tuli kuukautiset tuolla painolla, no minä siis kyllä pyöristin oikeasti mitat ovat 168 ja painoin vähimmilläni noin 39 kg... 

sori. olen kapearakenteinen esim rintaliivien ympärys joissakin liiveissä 65

tiedän että en näyttänyt välissä terveeltä kuten ei tuokaan ja innostuin kävelemään kun huomasin miten helposti laihtuu

söin paljon kun palasin töihin kun lapsi oli alle vuoden, kaksi lämmintä ateriaa päivässä mutta kun oli kerran laihtunut niin paino ei noussut

Vierailija
48/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä oo mitenkään järkyttävänlaiha. Ite oon 48kg ja 168 ja oon tota laihempi, silti menkat pyörii yms. Tolla bloggarilla on bmi varmaan n. 18, eli normaalipainon alapäässä, mut ei alipainonen. Ainakin kun vertaan omaan kroppaan, arvelen näin.

Vierailija
49/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvotkin alkaa olemaan aika sairaan näköiset. Vois helposti luulla, että kamppailee jonku vakavan sairauden kanssa vaikkei näin ilmeisesti olekaan.

Vierailija
50/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis tyttö, mutta tuossa vaiheessa pitäisi keskittyä syömään terveellisesti, ettei paino enää tipu.

Vierailija
51/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen järkyttynyt siitä, että joku suomalainen nainen vielä yhä tänäpäivänäkin määrittelee itsensä jonkun vaimoksi. Kyllä naisen tulisi määritellä itsensä muiden ansioiden kautta. Tämän on toki vaan minun mielipiteeni.

Vierailija
52/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:42"]On tosi laiha, näyttää samalta kuin itse näytin yhden 3kk-1-vuotiaan äitinä. Imetys ja tykkäsin vaunulenkkeillä... laihtui niin helposti 

Oletan että hänellä on yksi pieni lapsi?

Kun tulee toinen lapsi, niin ei enää ehdikää niin liikkua, kun esikoinen on mukana hiljentäämässä vauhtia ja hänelle laitettava ruoat ja huolehdittava kahdesta.
[/quote]

Kaikki eivät lapsen myötä ala mässyttää safkaa kuin sika, ja ruokailu on painonhallinnasta 90%, ellet tiennyt.

Vierailija
53/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että ikää on alle kolmekymmentä.

Vierailija
54/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:11"]Kiitos, en haekkaan suklaata kaupasta tänään :''D
[/quote] ;D Sama täällä vaikka olenkin hoikka, niin iski thinspiraatio. Lähdin vaunukävelemään.

Vierailija
55/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:06"]

Metti on luonnostaan noin laiha. Törkeää käytöstä ap:lta.

[/quote]

Yksikään aikuinen, synnyttänyt nainen ei näytä tuolta luonnostaan. Syömishäiriöt ja vääristyneet kehonkuvat naisilla ovat vakavia asioita ja niistä pitää saada keskustella avoimesti.

terveisin luonnostaan hoikka, muttei anorektinen, aikuinen nainen.

Vierailija
56/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa, että osa ei näe tässä sitä liiallista laihuutta. Kai sitä sitten sokeutuu, jos itse ihannoi alipainoisuutta. Kaunis nainen kieltämättä, mutta liiallisuuksiin todennäköisesti on mennyt ns liian terveellinen syöminen ja liiallinen kulutus verrattuna saataviin kaloreihin. Se että on luonnostaan hoikka on eri asia, kuin näyttää syömishäiriöiseltä. Tässä ilmeisesti luonnostaan hoikka mallinakin toimiva nainen on nyt mennyt sen rajan yli, kun olisikin jo pitänyt jättää muutama lenkki väliin ja syödä pikkuisen muutakin kuin omena ja kurkunpala.

Vierailija
57/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat laihoja totta mutta kyllä tuo metti on melko rasvaton ja anorektisen näköinen. Toivon että kaikki on ok silti. Lapsenkin saanut joten kai hormonitoiminta kunnossa. Aliravitsemus on kamala tila. Kokemusta on oman lapsen kohdalta. Koko elimistömeni sekaisin. Pulssi, verenkierto, veren kaliumarvot jne. Onneksi toipui.

Vierailija
58/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:06"]

Metti on luonnostaan noin laiha. Törkeää käytöstä ap:lta.

[/quote]

Yksikään aikuinen, synnyttänyt nainen ei näytä tuolta luonnostaan. Syömishäiriöt ja vääristyneet kehonkuvat naisilla ovat vakavia asioita ja niistä pitää saada keskustella avoimesti.

terveisin luonnostaan hoikka, muttei anorektinen, aikuinen nainen.
[/quote] Nuori imettänyt nainen voi näyttää juuri noin laihalta.

Vierailija
59/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh..

Mutta kun reisien välissä pitää olla rako. Sitten on sopivan hoikka.

Vierailija
60/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laiha. Ja jos tulee joku sairaus, ei edes mikään vakava, mutta esim. noro-virus useamman päivän oksentelulla tms, niin miten tuolla kropalla kestää sen???

ps. juuri puhuin yhden äidin kanssa lasten painoista ja miten helposti nykyään terkat huomauttaa "ylipainosta"... hän sanoi, että hänen oma lapsensa oli hoikkana todella altis pöpöille, koko ajan flunssassa, vatsataudissa ym. , kun sitten sai sopivasti lihaa luitten päälle, loppui sairastelut kuin seinään. Sattumaako, en usko. 

Kaikkea hyvää silti bloggarille ja toivottsvasti vähän kiloja lisää.