Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyn laiha bloggari ig kuvissaan:/

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäshän tuo on. 

Joillekin sopii laihuus, joillekin hiukan runsaampi olemus. Tuolle naiselle laihuus sopii. 

Vierailija
22/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän olisi reaktio jos tekisin aloituksen "Järkyttävän lihava bloggaaja" ja taivastelisin jonkun painoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:08"]Laiha on. Tyttäreni oli vastaavankokoinen kun joutui sairaalaan syömishäiriön vuoksi. Toki paino on yksilöllinen asia. Ehkä hänellä on kuukautiset normaalisti. Se on naisellamerkki että kaikki onkunnossa.
[/quote]
Komppi. Minulla oli kuukautiset 44kg painossa (169cm), olin terve. Olin tuota Metin kokoluokkaa.

Vierailija
24/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:20"]Hyvä esimerkki siitä että laihallakin voi olla luonnostaan isot rinnat. Todella mahtava rintavarustus.
N28
[/quote]

Älä esitä tyhmää.
[/quote]

Mitä tyhmää esittämistä viestissäni oli

Vierailija
25/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huvittaa jotkut noista kuvista. Kuvata nyt pelkkiä kenkiä. Ja miksi jotkut näkevät mielenkiintoisena kuvauskohteena myslillä päällystetyn jugurttikipon? No joo, ehkä olen vain vanhanaikainen.

Vierailija
26/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin kokoinenhan tuo nainen on? Muodoton peppu eikä oikein vyötäröä, ehkä se hämää teitä.

Vierailija
27/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin juuri noin laiha Metin iässä ja yksivuotiaan äitinä. 172 ja 53. En tiedä miten pitkä Metti on. Rinnat ei ollut noin isot. Metillä on push upit tai jotain muuta.

Vierailija
28/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:21"]Mikäköhän olisi reaktio jos tekisin aloituksen "Järkyttävän lihava bloggaaja" ja taivastelisin jonkun painoa?
[/quote]

Täähän on ihan tuttua täällä, sitä yhtä tuhtia bloggaajanaista haukutaan täällä tuon tuosta. Kunnon koulukoulukiusausmeininkiä.

Vierailija
29/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:21"]Mikäköhän olisi reaktio jos tekisin aloituksen "Järkyttävän lihava bloggaaja" ja taivastelisin jonkun painoa?
[/quote]

Täähän on ihan tuttua täällä, sitä yhtä tuhtia bloggaajanaista haukutaan täällä tuon tuosta. Kunnon koulukoulukiusausmeininkiä.
[/quote]

Ja siis kaikki haukkuu ja ilkkuu täällä hänen painoaan ja ulkonäköä täällä sit sivukaupalla.

Vierailija
30/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:21"]Mikäköhän olisi reaktio jos tekisin aloituksen "Järkyttävän lihava bloggaaja" ja taivastelisin jonkun painoa? [/quote] Täähän on ihan tuttua täällä, sitä yhtä tuhtia bloggaajanaista haukutaan täällä tuon tuosta. Kunnon koulukoulukiusausmeininkiä.

[/quote]

Vaan moderaattorin reaktio on eri: keskustelut lihavuuden kauhistelusta poistetaan nopeasti, kun taas tätä ei olla poistettu, vaikka on asiattomaksi ilmoitettu.

Vierailija
31/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:29"]Ihan normaalin kokoinenhan tuo nainen on? Muodoton peppu eikä oikein vyötäröä, ehkä se hämää teitä.
[/quote] Siis miksi ihmeessä kaikilla pitäisi olla jättipeba? Mulla on myös kapeahko lantio ja pienehkö takapuoli, jossa sitten treenitulokset näkyy nopeasti. Ikimaailmassa en haluaisi Kim Kardashian persettä, koska mitä housuja silloin voisi enää käyttää. Sopusuhtaisuus on kaunista.

Vierailija
32/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloista näkee, että ei ole ihan terveestä ihmisestä kyse. Polvilumpiot pollottaa kuten tyypillisesti syömishäiriöisillä, jossain lähikuvassa kasvoistakin näkee että vähän on ravinteista ollut puutetta. On takuuvarmasti ruumiinrakenteeltaan luonnostaankin hoikka, mutta ei ole kyllä enää terveissä mitoissa kuitenkaan. Ei varmaankaan älyttömän montaa kiloa tarvitsisi lisää, kun jo näyttäisi aivan hyvältä. Paljonhan tuolla on kuvia, jotka ovat huomattavasti paremman näköisiä (liekkö oikeasti vähän vanhempia, vaikka lisäyspäivänä näykyisi että vain kahden viikon takaa?). Oikeastihan on todella kaunis nainen, kun vain hoksaisi että pikkuriikkisen on mennyt liiallisuuksiin tuo rasvaprosentin alhaisuus. Tuosta jos paino tippuu vielä lisää, niin seurauksena voi olla jo hiusten lähtö, kuukautiskierron häiriöt ynnä muu vastaava.

Vierailija
33/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä liian laiha, rintalastan luut pullottaa ihon läpi kuin jollain vanhalla mummolla. Ei ole kauniin näköistä enää.

Vierailija
34/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, en haekkaan suklaata kaupasta tänään :''D

Vierailija
35/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:07"]On kyllä liian laiha, rintalastan luut pullottaa ihon läpi kuin jollain vanhalla mummolla. Ei ole kauniin näköistä enää.
[/quote] Mulla tosiaan oli ihan samanlainen kroppa 24 vuotiaana 1v:n äitinä. Kylkiluut poistoi ja farkut oli tuumakokoa 25. Liikuin, söin terveellisesti mutta en ollut anorektinen. Menkat tuli aina. Ettekö voi oikeasti uskoa, että Metti ei laihduta? Ainoa mitä ihmettelen on rintojen koko. Joko push upit tai silarit.

Vierailija
36/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni upea nainen ja juuri täydellinen vartalo ja elämä! Kiitos linkistä.

Vierailija
37/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina ollut hyvin hoikka luonnostaan. Blogissa tosin on ollut juttua hyvin tarkasta syömisestä, joten syömishäiriö ei ole kaukaahaettua. Rinnat on rahalla hankittu tai sitten raskauden suurentamat. -lukiosta rinnakkaisluokkalainen

Vierailija
38/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silareitten ansiosta edes jotain naissellista.muuten ois kyllä pelkkä luuranko.

Vierailija
39/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään liian laiha vaan todella kaunis ja varmaan ihan terveellisen kokoinen, yhdessä kuvassa hänellä näkyy lihaksiakin, joten varmaan hyvässä kunnossakin.

Vierailija
40/69 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:43"]Mä olin juuri noin laiha Metin iässä ja yksivuotiaan äitinä. 172 ja 53. En tiedä miten pitkä Metti on. Rinnat ei ollut noin isot. Metillä on push upit tai jotain muuta.
[/quote]

Tuolla on painoa 10kg vähemmän taatusti. Itse olin nuorena 172 ja 52kg enkä tosiaantuon näköinen.