Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani valmistui Steiner-yliopistosta

Vierailija
01.06.2015 |

Eurytmian maisteriksi valmistui tosiaan. Sai kehuja lopputyöksi tekemästään kivasta vihkosta. Oli piirtänyt kukkasiakin. Arvosanaksi sai oot tosii hyvän. Nyt meinaa etsiä kovapalkkaisen työn Steiner-työpaikasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tätä voi käydä? Olen ollut kiinnostunut steiner pedakokiikasta kun olin itse ala-asteen steinerissa. Kiinnostaisi päästä steineriin opeksi. Onko avoimmen puolen yliopisto ja kuuluuko kuitenkin normi kasvatustieteen opinnot?

Vierailija
2/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 5 kk vanha poika sai eilen punaisen pipon judosta ja seuraavaksi aikoo aloittaa karaten tai kung-fun. Aloitti harrastamalla pilatesta 2 kk ikäisenä. Käy nyt jo kiinan ja englannin kielen tunneilla, kotona puhutaan ruotsia ja suomea. On oppinut thaimaan kieltä meidän kotiapulaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steiner pedo kokiikkaa opetetaan steiner yli opistossa. Siellä askarrellaan possu kanan muna kennosta.

Vierailija
4/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Itsehän valmistuin ilmapallonpuhaltamisen professoriksi jo 12-vuotiaana.

Vierailija
5/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:26"]Steiner pedo kokiikkaa opetetaan steiner yli opistossa. Siellä askarrellaan possu kanan muna kennosta.
[/quote]
Näin pä juuri .minä opiskelin eu rytmiaa pää aineena ni .oli avartava koke mus

Vierailija
6/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Älkääs nyt. Oon käynyt Steiner-lukion ja sain sieltä hyvät opit - samat kuin missä tahansa lukiosta plus vielä paljon enemmän. En väitä, että loppuelämäni kannalta olisi erityisen hyödyllistä osata kehrätä lankaa, sitoa kirja, omata hyvä kasvituntemus ja ymmärtää jotain maanmittauksesta, mutta minun arvoilleni Steiner sopi. Muistelen lämmöllä yksilölähtöistä opetustapaa ja pieniä luokkakokoja. Koulukin oli pieni ja kaikin puolin soma. Ruokalassa oli luomua tarjolla. Kiinnostaisi opiskella Steiner-pedagogiikkaa - korkeakoulu löytyy muistaakseni ainakin Helsingin Jollaksesta, "Snellu". :) Ja jos jotakuta kiinnostaa, A. Pidin eurytmiaa nautettavana B. Silti se ei minua tuhonnut ja olen siitä huolimatta korkeasti koulutettu ;)

Vierailija
7/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh. Sori kirjotusvirheet. Mobiili... t.seiska

Vierailija
8/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:10"]

Eurytmian maisteriksi valmistui tosiaan. Sai kehuja lopputyöksi tekemästään kivasta vihkosta. Oli piirtänyt kukkasiakin. Arvosanaksi sai oot tosii hyvän. Nyt meinaa etsiä kovapalkkaisen työn Steiner-työpaikasta.

[/quote]Mutta ei valmistunut Snellman-korkeakoulusta? Ja eurytmiamaisteri :)

Vierailija
9/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että he joilla on vajavainen ja yksipuolinen kuva steinerlaisuudesta jaksavat vääntää näitä mukahauskoja ja pilkallisia juttuja.. en ole itse Steinerkoulua käynyt mutta tiedän pedagogiikasta melkoisen paljon voidakseni sanoa että on kaikkea muuta kuin naurettavaa.

Vierailija
10/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia puhua pellosta kuin pellon aidasta. Sinä seiska olet käynyt Steiner-koulun eikä siinä ole mitään pahaa. Mutta ap:n höpinät ovat täysin toiselta planeetalta. Aina on niitä, jotka kuvittelevat osoittavansa fiksuutensa, mutta osoittavat kyllä sen vastakohdan.

Vierailija
11/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä EU-rytmia jotenkin EU-politiikkaan?

Vierailija
12/12 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa?