Järkyn laiha bloggari ig kuvissaan:/
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:58"]
Apua miten laiha?!!? Ihan sama mitä tekee itselleen mut voi luoja millaisen ruokailuesimerkin antanee tyttärelleen. Noin luisena ei pysy yli tuhannella kalorilla päivässä. Eikö pikkuisen isä ollenkaan ole huolissaan vaimostaan.
[/quote]
Pikkuisen isä voi vaihtaa hoikempaan, jos ei pysy kuosissa.. Jäis merkkilaukut saamatta, eikö tää kuulu kanssa niihin naisiin, jotka elävät miehen lompakolla eikä pysty itse ilmeisesti elättämään itseään?
Hajoan aina vain uudelleen nimelle "Metti".
Jos tämä keskustelu olisi tehty lihavasta bloggaajasta olisi se poistettu alta aikayksikön. Huomaa kuinka paljon lihavia matameja löytyy tämänkin sivuston modeista. Laihoja saa kauhistella kun pilkka ei kohdistu heidän näköisiinsä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:21"]Mikäköhän olisi reaktio jos tekisin aloituksen "Järkyttävän lihava bloggaaja" ja taivastelisin jonkun painoa?
[/quote]
Haukuttaisiin yhteen ääneen bloggarin lihavuutta ja psyykeä. Ja tämähän on tällö palstalla jo nähty.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:41"]
Jos tämä keskustelu olisi tehty lihavasta bloggaajasta olisi se poistettu alta aikayksikön. Huomaa kuinka paljon lihavia matameja löytyy tämänkin sivuston modeista. Laihoja saa kauhistella kun pilkka ei kohdistu heidän näköisiinsä.
[/quote]
ihravuorena ole on nykyaikana normaalia ja joidenkin mielestä tavoiteltavaakin. Modellakin hiivapoimupillu punoittaa ja hautuu kun istuu läskillä perseelläänl, röyh. Pistähän bannia, ei vaikuta mitään kirjoitteluihin.
Siis en kyllä itse näe hänessä mitään vikaa? Tosi kaunis ja ihanat hoikat jalat, kunpa itselläni olisi samanlaiset, mutta ei, kaikki ylimääräinen rasva kertyy jalkoihin:( Voiko joku linkittää sit sellaisen ihmisen kuvan jossa olisi sopivan kokoinen nainen teidän mielestä jotka sanotte häntä liian laihaksi?:0
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:08"]
Laiha on. Tyttäreni oli vastaavankokoinen kun joutui sairaalaan syömishäiriön vuoksi. Toki paino on yksilöllinen asia. Ehkä hänellä on kuukautiset normaalisti. Se on naisellamerkki että kaikki onkunnossa.
[/quote]
LOL, mulla oli normaalit menkat vielä BMI 13.8:ssakin.
Säälittävää, ettei miehen rahat riitä,vaan pitää huomiohuorata itselleen itsetuntoa esittämällä itsestään jos jonkinlaisia kuvia. Hei naiset, eikö sen itsetunnon voisi kerätä jostain muusta kuin miehen rahoista ja itsensä esittelystä!
Uuh, kattokaa nyt mua kun mä teille esiinnyn ja duckfacet päälle.
Metti on luonnostaan noin laiha. Törkeää käytöstä ap:lta.
On kyllä liian laiha jo. Terveisin bmi 20.
Laiha on. Tyttäreni oli vastaavankokoinen kun joutui sairaalaan syömishäiriön vuoksi. Toki paino on yksilöllinen asia. Ehkä hänellä on kuukautiset normaalisti. Se on naisellamerkki että kaikki onkunnossa.
Ja tämäkin avaus poistuu..1... 2... 3...
Viimeisin kuva on pelottava, nuo jalat lähinnä. Joissakin kuvissa näyttää vaatteiden ansiosta normaalilta, mutta sitten noissa missä jalat on paljaina tai tiukoissa farkuissa, näyttää sairaalta.
Laihuus on ihan jees ja laihat on kauniita, mutta Metillä menee yli. Näyttää rumalta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:06"]Metti on luonnostaan noin laiha. Törkeää käytöstä ap:lta.
[/quote]
Ei ollut ennen noin laiha. Mulla pisti silmään jo muutama kk sitten, että on laihtunut. Ja on laihtunut vaan lisää.
Hyvä esimerkki siitä että laihallakin voi olla luonnostaan isot rinnat. Todella mahtava rintavarustus.
N28
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:20"]Hyvä esimerkki siitä että laihallakin voi olla luonnostaan isot rinnat. Todella mahtava rintavarustus.
N28
[/quote]
Älä esitä tyhmää.
Miks tossa uusimmassa instakuvassa Porvoosta on täginä countryside? En mä nyt Porvoon kaupunkia kuitenkaan ihan maaseuduksi miellä :D