Järkyn laiha bloggari ig kuvissaan:/
Kommentit (69)
Jos tuolta näyttää kuvissa, niin luonnossa näyttää jo todella sairaalta. Ihmiset eivät ymmärrä kuinka paljon kuvat vääristävät.
Huh, järkyttynyt suomalaisten blogien tasosta. Ovat vähän toista kuin tanskalaisten ja venäläisten. Eihän tuo osae edes ottaa kuvia. Laihuudesta viis. Mutta kirjoittaa muotiblogia ilman minkäänlaista tyylitajua. Merkkiä merkin päälle.
Kasvoista näkee että painoa on liian vähä, kaikki naiselliset kasvonpiirteet ovat poissa. Metti ei enää näytä kovinkaan kauniilta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:23"]
liian laiha. Ja jos tulee joku sairaus, ei edes mikään vakava, mutta esim. noro-virus useamman päivän oksentelulla tms, niin miten tuolla kropalla kestää sen???
ps. juuri puhuin yhden äidin kanssa lasten painoista ja miten helposti nykyään terkat huomauttaa "ylipainosta"... hän sanoi, että hänen oma lapsensa oli hoikkana todella altis pöpöille, koko ajan flunssassa, vatsataudissa ym. , kun sitten sai sopivasti lihaa luitten päälle, loppui sairastelut kuin seinään. Sattumaako, en usko.
Kaikkea hyvää silti bloggarille ja toivottsvasti vähän kiloja lisää.
[/quote]
Terveyskeskuksissa tunnutaan tosiaan korostavan tuota laihuuden hienoutta. Itse olen suhteellisen hoikka ja raskaudesta huolimatta ei kiloja kamalasti ole tullut (vauva on kyllä kehittynyt hyvin, maha on kasvanut jne). Jotenkin on särähtänyt korvaan, kun on useammankin kerran on terkkarilla, ultrassa ja lääkärillä oikein kehuttu kun olen niin kivan hoikkana pysynyt. Jostain syystä en ihan puhtaasti osaa edes ottaa sitä kohteliaisuutena, vaikka hyväähän se henkilökunta varmaankin tarkoittaa kun ei ole tullut ylimääräistä kymmentä leivosherkuttelukiloa.
Oma suhtautuminen siihen painoon ei ole ehkä maailman paras, kun on jäänyt jotenkin traumoja siitä kun omaa painoani seurattiin suurennuslasilla ala- ja yläasteen tienoilla. Tänä aikana en ollut oikeasti ylipainoinen, minulle vain tuli murrosikä varhain ja saavutin jo 11-vuotiaana nykyisen kokoni. Ei se oikein hääviltä tuntunut kun piti pitää kirjaa etten vaan "liho" lisää :/. Jotenkin tuntuu samalla niin kornilta, että samanpainoisena terkkarit nykyään kehuu mun hoikkuutta.
Apua miten laiha?!!? Ihan sama mitä tekee itselleen mut voi luoja millaisen ruokailuesimerkin antanee tyttärelleen. Noin luisena ei pysy yli tuhannella kalorilla päivässä. Eikö pikkuisen isä ollenkaan ole huolissaan vaimostaan.
On ehkä vähän liian laiha, mutta lähes kaikki minun tuntemat yhden pienen lapsen äidit ovat laihempia kuin koskaan siihen saakka. imetys ja vaunulenkit
sitten kun tulee toinen niin tätä ei tapahdu enää (pakko syödä mitä ehtii) paitsi lestat pysyvät edellen laihana vaikka tulisi 10.
tämä oma havainto
Tosi vaikea ymmärtää miten jotkut voikin olla noin laihoja. Tosin tolla tytöllä on sellainen kaponen ruumiinrakennekin, joten ei kyllä mun silmään näytä ihan kamalalta. Paitsi että toi uusin instakuva näyttää jotenkin venytetyltä. Mutta ei kyllä minua haittaisi jos mulla tollainen ruumiinrakenne olisi.
Itse olen 173 cm ja 52 kg mutta en ole aivan yhtä hoikka - lisäksi tämä bloggaaja näyttää vähän pidemmältäkin? On kyllä laiha, ei voi muuta sanoa. Tulee mieleen Taylor Swift tuosta kropasta.