Kansa voi hyvin, kun ensihoidolla ei ole keikkaa
Kai se positiivista tosiaan on kun hiljaista meinaa olla. Tylsän puokeista vain viettää aikaa näin asemalla mutta onpahan ehtinyt salilla käymään ja auton pesemään :D Pidetään mammat peukkuja että rauhallisena tämä yö pysyykin!
Kommentit (6)
Missä ensihoitajat ns päivystää? Terveyskeskuksissa vai paloasemilla?
Hyvä. Just heräsinki ja mietin heti yhtä potilasta, mut en kehtaa soittaa töihin ja kysyä et miten se voi. Toivottavasti ei oo tarvinnut ampparia. Terv. Sadistihoitaja
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:01"]Missä ensihoitajat ns päivystää? Terveyskeskuksissa vai paloasemilla?
[/quote]
Riippuu ambulanssista ja firmasta jonka alaisuudessa toimii. Itse päivystän paloasemalla, koska pelastuslautoksen ylläpitämä yksikkö. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:01"]Missä ensihoitajat ns päivystää? Terveyskeskuksissa vai paloasemilla?
[/quote]
Riippuu ambulanssista ja firmasta jonka alaisuudessa toimii. Itse päivystän paloasemalla, koska pelastuslautoksen ylläpitämä yksikkö. Ap
[/quote]
Hengailetteko te siellä sit komeiden palomiesten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 06:55"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:01"]Missä ensihoitajat ns päivystää? Terveyskeskuksissa vai paloasemilla?
[/quote]
[/quote]
Hengailetteko te siellä sit komeiden palomiesten kanssa?
[/quote]
Jos noita palomiehiä nyt komeiksi haluaa kutsua niin juu. Ei vaan, on niissä niitä komeitakin :D Ap
Täällä on ollut keikkaa ja kiire mutta onneksi ne on vaan koneita mitkä on rikki.