Mitä 28 vuotias näkee 20v tytössä?
Onko vaan tiukan lihan perässä vai mikä noita muka yhdistää :DDd
Kommentit (34)
Jotain sellaista mitä sinulla ei enää ole.
Ihan oikeasti haluaisin tietää kun kaverista kyse :)
No eiköhän se ole selvää että nuoruuden perässä mies juoksee
Missit on yleensä parikymppisiä. Mitähän miehet niissä näkee?
Mitä 26 v mies näkee 42-v naisessa? Haluaisin tietää, kun tuollainen nuori mies on musta kiinnostunut..
Mitähän tuo 67 näkee tuossa 38 tytössä??
No se näkee nuoruuden (ja sen tuoman kauneuden). Nuorempaa naiviita neitosta on myös helpompi johdatella niin kuin mies haluaa. Ja onhan nuorella neidolla myös kiva aiheuttaa kateutta miesporukoissa.
Ikävä kyllä se tiukkuus kiinnostaa eniten
M30
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:22"]
Ikävä kyllä se tiukkuus kiinnostaa eniten M30
[/quote]
Siis onko 20-v ja 30-v synnyttämättömien tiukkuudessa eroa?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:22"]
Ikävä kyllä se tiukkuus kiinnostaa eniten M30
[/quote]
Siis onko 20-v ja 30-v synnyttämättömien tiukkuudessa eroa?
[/quote]
No tietenkin on :D 20v on ihan teini vielä
Hmm... Mitä mun eksä näki mussa? Suorasanaisen nuoren naisen, joka ei jaksa välittää ulkopuolisten mielipiteistä. Pitää huolta lähimmäisistään ja tykkää läheisyydestä.
Miehenä kuulostaa erikoiselta, että nuori nainen kiinnostaisi niinkin tyhjänpäiväisen syyn kuin tiukkuuden takia. Alkuvuodesta olen ollut sängyssä niin 21-vuotiaan kuin 34-vuotiaan kanssa ja jälkimmäinen oli kyllä kiinteämpi sekä yhtä tiukka. Vaikka ulkoisesti nuoruus viehtättää, niin kyllä samalla aaltopituudella oleva itsensä tunteva nainen on paljon seksikkäämpi.
Tämän ketjun luettuani mietin vielä enemmän, miksi minua 7v nuorempi mies flirttailee jatkuvasti mulle työpaikalla. Tunnen itseni ihan vanhaksi tädiksi ja tilanne lähinnä hämmentää minua.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 19:46"]
Tämän ketjun luettuani mietin vielä enemmän, miksi minua 7v nuorempi mies flirttailee jatkuvasti mulle työpaikalla. Tunnen itseni ihan vanhaksi tädiksi ja tilanne lähinnä hämmentää minua.
[/quote]
No ihan samalla lailla kuin moni nuori nainen voi tykätä vanhemmasta miehestä niin kyllä se menee toisin päinkin. Ei seitsemän vuotta ole edes niin iso ikäero. Kimppuun vaan!
TORKEÄÄ LAPSEN HYVÄKSI KÄYTT TÖÄ!!11
20 vuotiaan lapsen elämä on PILALLAA!!1111
KUOLEMAA KAIKILLE!!!11
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:00"]
Mitä 26 v mies näkee 42-v naisessa? Haluaisin tietää, kun tuollainen nuori mies on musta kiinnostunut..
[/quote]
Helpon pillun ja kokemuksen vanhemmasta rouvasta.
Kun tässä ketjussa ollaan kyselty näitä kiinnostumisasioita niin laitampa omankin tilanteeni tähän. Olen kiinnostunut eräästä miehestä, ja luulen että hänkin on minusta. Ollaan samassa työpaikassa, mutta eri pisteissä, ei siis ihan kokoaikaa edes nähdä. Hän tuijottelee välillä minua, välillä selkeästi on katsonut peppua ja kainaloiden väliä ja hymyillyt. Istuu välillä kahvipaussilla lähelle ja kertoo hauskoja juttuja. Ollaan kuljettu samaa matkaa pois töistäkin, hän on yhtäkkiä kummallisesti ilmestynyt juuri samaan aikaa ulko-ovelle. Pyysin sitten häntä kaveriksi facebookissa, suostui. Lähetin viestin, hän vastasi ja kysyikin multa jotain, vastasin, mutten kysynyt mitään ja hän ei sitten mitään kirjoittanut. Viestit oli ihan kaverillisia. Tätä kaikkea on nyt jatkunut noin kuukausi. Mitään ei ole tapahtunut, edes kädestä ei olla pidetty kiinni. Yhden kerran halasin häntä, mutta mies tuntui lähinnä yllättyneeltä ja ei oikein halannut kunnolla takaisin. Mitä se mies haluaa? Jos se olisi halannut takaisin tai kirjoittellut enemmän, ajattelisin että on hitaasti etenevää tyyppiä. Nyt kuitenkin en ole varma haluaako mies olla ihan vaan kaveri. Mutta miksi mies haluaisi naisen vain kaveriksi, jos ilmeisimmin ulkonäkö miellyttää kun pitää sitä tsekkailla, ja ilmeisesti korvien välikin kun kerran juttua piisaa..? En uskalla ehdotella itse mitään, kun pelkään vaikuttavani tyrkyltä, kun pyysin jo facebookissakin kaveriksi ja tosiaan lähetin enemmän viestejä kuin hän.
Moi ikis,
Oisko sulla jotain kysyttävää?