Haluaisin kokea isokaluisen tumman miehen, miten ehdottaa miehelleni?
Pitäisikö unohtaa koko asia
Toteuttaa se salassa
Vai käydä avoin keskustelu
Miehet, mitenr reagoisitte? Emme ole harrastaneet kimppaa tai edes puhuneet siitä. Seksielämä on huono ja seksiä on harvoin. Ajattelen asiaa päivittäin, mutta en haluaisi mennä pettämäänkään miestäni ilman mahdollisuutta keskusteluun.N45
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kokea Yasmin Leen. Kaunis tumma kuuluisa transnainen jolla 20 senttiä. Ja on top.
Nami 😛😍
OTA UKKOA KURKUSTA KIINNI, POTKAISE HAAROVÄLIIN JA VAADI OIKEUKSIASI!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin monta kertaa avointa suhdetta, kunnes mieheni suostui. Käytännössä se on tarkoittanut erittäin aktiivista seksielämää minulle ja kymmenille mustille miehille. Mieheni ei ole saanut seksiä lainkaan näiden vuosien aikana.
Suhteen avaaminen tarkoittaa käytännössä lähes aina tätä. Tosin voi ne naisen miehet oll muunkin värisiä, mutta pointti on se että aikaisemmin kylmä ja pihtaava nainen saakin seksiä joka päivä. Ja se avoimen suhteen mies ei saa enää edes sitä kerran kuussa säälipillua.
Vain itsetuhoinen tai cuckold mies avaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet varma että miehesi ei sitä hyväksy, niin ei ehkä kannata ottaa asiaa esille. Järjestät itsellsi mahdollisuuden käydä salaa kokeilemassa. Etkä ikinä kerro asiasta kenellekkään, etkä edes kehu parhaalle kaverillesikään.
Etkä sitten kerro poliisillekaan, ettei meille veronmaksajille koidu kustannuksia huorailustasi.
Ymmärrän hyvin. Vaimolla on vähän väljä toosa ja olenkin jo vuosia käynyt salaa kairaamassa piukempia pesiä. Suomalaisella naisella tavara on usein iso, mutta jo länsi- ja itänaapureiden sorjilla prinsessoilla kaliiberi on pienempi ja kropat pääsääntöisesti muutenkin noin sata kertaa paremmassa kunnossa. Suominaisesta ei ole muuhun kuin astioiden pesuun ja ruoanlaittoon, miestä tyydyttävään seksielämään näistä tantoista ei ole.
Liittykää XU ja ehdotat ensin jotain matalan kynnyksen tapahtumaa mihin menette parina. Sitten porttiteorian kautta. Tuo toimii 100% varmasti. Tuo ei ole mikään harvinainen toive ja näitä on joka toisen naapurin kohdalla :)
Musta mies on on fantasioissa jännittävästi eläimellinen eli panee hulluna kiihkosta. Jos tavan valkkari tekee näin hänkin on eläimellinen, eli sika kun ei huomioi naisen naisen nautintoa.
Tämä pitää täydellisesti paikkansa.
Nämä seksuaaliset voimaantumiset joiden myötä elintaso laskee ja se oma status muuttuu ex-...... on hintalappu Mogambojen kairailuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran olet mustan makuun päässyt ei ole enää paluuta valkoiseen katkarapuun. Itse olen ollut useiden mustien miesten kanssa. Heillä kaikilla on ollut reilusti yli 20cm kullit. Lisäksi he ovat taitavia, vahvoja, kestäviä ja hieman eläimellisiä harrastaessa seksiä.
Näin on, monet näyttävät apinoilta ilmankos oli eläimellistä. Huvittavaa väittä värin tuovan voimaa ja kestävyyttä, se on vain sun fantasian aikaansaama harha.
Persun katkeraa tilitystä. Valkoisten poitsujen pikkupippelit aiheuttaa rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat nussia apinaa?
Onko sinulla mikropenis?
Tuskin se teidän suhteeseen mitään auttaa. Ja mielestäni ihan yliarvostettu fantasia. Mut mikäs siinä ku kokeilemaan! Elämä eletään kerran.
PS. Suosittelen kondomia! Itse sain genitaaliherpeksen afrikkalaiselta mieheltä.. olisikin vitsi, mutta ei ole.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran olet mustan makuun päässyt ei ole enää paluuta valkoiseen katkarapuun. Itse olen ollut useiden mustien miesten kanssa. Heillä kaikilla on ollut reilusti yli 20cm kullit. Lisäksi he ovat taitavia, vahvoja, kestäviä ja hieman eläimellisiä harrastaessa seksiä.
Näin on, monet näyttävät apinoilta ilmankos oli eläimellistä. Huvittavaa väittä värin tuovan voimaa ja kestävyyttä, se on vain sun fantasian aikaansaama harha.
Persun katkeraa tilitystä. Valkoisten poitsujen pikkupippelit aiheuttaa rasismia.
Rotufetisoijia olette molemat
Jännä kyllä juuri tää mustiin miehiin liittyvä fetisointi. Joillain natiiveilla etelä-amerikan kansoilla taitaa olla vielä isommat penikset kuin monilla afrikan alkuperäisväestöillä. Ja siltikin ero keskimääräisessä koossa on vain joitain senttejä. Siis jos haet mustan miehen vain sillä oletuksella että sillä on todella iso vehje saatat pettyä. Mut joo, kuten todettua, fetissistä tässä on lähinnä kyse
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä juuri tää mustiin miehiin liittyvä fetisointi. Joillain natiiveilla etelä-amerikan kansoilla taitaa olla vielä isommat penikset kuin monilla afrikan alkuperäisväestöillä. Ja siltikin ero keskimääräisessä koossa on vain joitain senttejä. Siis jos haet mustan miehen vain sillä oletuksella että sillä on todella iso vehje saatat pettyä. Mut joo, kuten todettua, fetissistä tässä on lähinnä kyse
Ero etnisten ryhmien penisten keskipituudessa on pikemmin millien kuin senttien luokkaa. Maailmassa on kymmeniä, jos ei satoja miljoonia mustia miehiä joiden penis on alle suomalaisen keskipituuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero etnisten ryhmien penisten keskipituudessa on pikemmin millien kuin senttien luokkaa. Maailmassa on kymmeniä, jos ei satoja miljoonia mustia miehiä joiden penis on alle suomalaisen keskipituuden.
Pakkomielle peniksen kokoon liittyen on yks osasyy tähän fetissiin, muttei koko totuus tietenkään. Jotain tilastoja kyllä asiasta löydät jos jaksat etsiä, en jaksa itse asiata ruveta vänkäämään
Lukitse miehesi vyöhön. Avaa 1-2 kertaa viikossa, runkkaa ja juuri kun on tulossa, lopeta ja kysy, että saatko koittaa mustaa munaa. Ja sitten perään runkkaat loppuun. Kuin pavlovin koira, kohta ehdollistuu ajatukseen sinusta mustan munan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lukitse miehesi vyöhön. Avaa 1-2 kertaa viikossa, runkkaa ja juuri kun on tulossa, lopeta ja kysy, että saatko koittaa mustaa munaa. Ja sitten perään runkkaat loppuun. Kuin pavlovin koira, kohta ehdollistuu ajatukseen sinusta mustan munan kanssa.
Niin tai sitten se äijä vaan lähtee menemään ja hankkii paremman naisen.
Mies38v kirjoitti:
En toteuttaisi salassa vaan mieluummin keskustele miehesi kanssa. Keskustelujen pohjaltahan näätte sitten miltä asia kummastakin tuntuu. Voithan tarjota miehellesi puolestaan että saisi jonkun notkean parikymppisen naisen kanssa vaihtarina viettää yön, niin hänellekkin saattaa motivaatio hommaan kasvaa ja olisi molemmin puolin reilu diili.
Ja mikäs on tämän parikymppisenä naisen motivaattori tässä diilissä?
Minä haluaisin kokea Yasmin Leen. Kaunis tumma kuuluisa transnainen jolla 20 senttiä. Ja on top.