Haluaisin kokea isokaluisen tumman miehen, miten ehdottaa miehelleni?
Pitäisikö unohtaa koko asia
Toteuttaa se salassa
Vai käydä avoin keskustelu
Miehet, mitenr reagoisitte? Emme ole harrastaneet kimppaa tai edes puhuneet siitä. Seksielämä on huono ja seksiä on harvoin. Ajattelen asiaa päivittäin, mutta en haluaisi mennä pettämäänkään miestäni ilman mahdollisuutta keskusteluun.N45
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Yritä johdatella puhe vaihtokauppaan. Sinä saat pikimustaa jortikkaa ja miehesi saa söpöä thaikkuneitoa. Paljaalla tietysti molemmat.
Tämä on hyvä idea, jos on urheiluhenkeä. Pelokkaille pariskunnille kondomin kanssa.
Mun naisystävä halusi myös isoa mustaa. Meillä oli mielestäni hyvä suhde mutta tuntui että häneltä oli jotain jäänyt elämästä. Mulle tuli kolmen viikon työkeikka ulkomaille. Jaana oli mennyt toteuttamaan suuren mustan halun heti perjantaina kun itse lähdin keskiviikkona. Arabi maailmassa kun olin niin muutenkin parempi olla omin käsin ja mulla ei ollut mitään koko reissussa. Kotiin kun tulin niin jotenkin outoa menoa. Sanoi että olen kuitenkin käynyt vieraissa ja vaati kumin käyttöä. Kielsin ja riita tietysti. No ilmoitin että menen huomenna testeihin. Vaadin tietysti myös Jaanaa. No tulokset tulivat ja avokilla klamydia. Itkua tihrustaen syytti minua kaikesta. Vähän jo oli laimennut suhde ja näytin ovea. Haukkui minut tietysti joka suuntaan. No hänen läheinen serkku Minna tuli kylään ja kuvitteli sovitella suhdetta. Näytin molempien testien tulokset niin Minna sanoi että ymmärtää ja soitti mm ex anopille missä vika. Vaihdoin asuntoa ja nyt Minna käy täällä kerran pari viikossa.
Arvostan sitä ettet ole lähtenyt pettämään.
En minäkään vaikka melko kuivassa avioliitossa elän.
Itse olisin varmaan kyllä järkyttävän mustasukkainen, jos vaimoni kertoisi jotain tällaista. Mutta ainakin omassa tilanteessani ajattelen, että kaiken kärsivällisyyden jälkeen olisin oikeutettu edes ottamaan jonkinlaista ratkaisua puheeksi. Olen vielä kunnioittanut kaikki mahdollisia rajoja (vaikka tarpeistani onkin puhuttu) ja vaimo on saanut muuten prinsessakohtelua.
En kyllä välttämättä enää kauaa jaksa sitä, että minun tarpeeni ovat yhdentekeviä.
Juuri niin, salaisuus ei ole enää salaisuus jos kerrot jollekkin
Silvottu nainen, kahden lapsdn äiti, naisen hslua ei ollut...
Siinäpä onkin monitahoinen ongelma. Kaikki mustat miehet eivät ole isokaluisia. Lisäksi monet, varsinkin Suomessa, ovat muslimeita, joille naisen mielipiteellä ei ole merkitystä. Minä olen kokeillut kahta. Amerikkalainen koripalloilija oli odotuksen mukainen, kohtelias, hellä ja kunnollisen kokoinen. Gambialainen rantapoika oli kaikilta ominaisuuksiltaan pettymys.
N45
”Rakas. Voitasko erota? Haluisin ruveta nuoraks ja raida meekeriä”
Ehdota että liitytte Perussuomalaisiin, siellä nuo isommat ja tummemmat kalut tulee kuvioihin ihan vakiona.
Pääosin miesten kommentteja kuten aloitus ja tämäkin.
Jos nainen haluaa tuntea isoa kullia sisällään, ostaa miehelleen penis sleeven - sillä saa sitten niin isoa ettei oikeasti sellaisia olekaan.
Jos pillu on väljä, ilolihaksia voi treenata tiukemmiksi esim. geishapalloilla.
Penistä nyt ei voi järkevästi pidentää mutta se onkin enempi miehen pään sisäinen ongelma. Jos nainen treenaa pillunsa tiukaksi, niin mies voi laittaa silmät kiinni ja kuvitella lykkivänsä sitä tiukkaa parikymppistä (kaikki muuten ei ole tiukkoja edes parikymppisenä)
Kyllä näihin ratkaisut löytyy ilman pettämistä, avointa suhdetta tai eroa.
Mutta tietenkin jos se oma puoliso on sytytä niin sille sitten ei edelliset auta mitään