Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kokea isokaluisen tumman miehen, miten ehdottaa miehelleni?

Vierailija
14.02.2022 |

Pitäisikö unohtaa koko asia
Toteuttaa se salassa
Vai käydä avoin keskustelu

Miehet, mitenr reagoisitte? Emme ole harrastaneet kimppaa tai edes puhuneet siitä. Seksielämä on huono ja seksiä on harvoin. Ajattelen asiaa päivittäin, mutta en haluaisi mennä pettämäänkään miestäni ilman mahdollisuutta keskusteluun.N45

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis seksikäs 60  nainen minua vonkaa nuoret pojat ja ovat kestäviä naimaan mut aina on kiehtonut ajatus isosta mustasta kyrvästä  taannoin tulin laivalta ja otin taxin satamasta oli musta kuski ja rohkeasti kysyin onko sulla iso kalu sano ei ole mut mun veljellä on oikein jätti ja ajaa myös taksia  jossain hyppäsin sen veljen kyytiin ja kysyin olis matka orimattilaan ja maksaisin kyydin makkarin puolella ja sehän käy oikein hyvin poika nussi mua 5 h ja annoin paljaalla naida se oli niin ihanaa ei koskaan kukaan pystynyt lähellekään samaan suoritukseen  otin vielä kuvan jalusta mitta päällä 26 cm ja se sperman määrä valtaisa patja oli aivan märkä mut olin itsekin ja onnellinen Lissu

Vierailija
82/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns tiukat naiset  yleensä jännittävät  eivätkä nauti, osaavat teeskennellä. Moni mies on tyhmä eikä omassa himossaan ymmärrä.

Vaikka olisi minkä kokoinen vagina, sen saa puristettua miten tiukaksi herra haluaa. Se on muotoutuva elin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin et olisi saanut orgasmia ollenkaan. Kun on hyvän miehen kanssa, ei hommaan pysty tuntikaupalla. Siitä sen tietää, eikä munan koolla ole suurtakaan väliä. Mielikuvia voi herättää

Kylläkin jos niistä on pulaa.

Vierailija
84/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet mustan makuun päässyt ei ole enää paluuta valkoiseen katkarapuun. Itse olen ollut useiden mustien miesten kanssa. Heillä kaikilla on ollut reilusti yli 20cm kullit. Lisäksi he ovat taitavia, vahvoja, kestäviä ja hieman eläimellisiä harrastaessa seksiä.

Se on vähän sama kuin e läinseksi ä harrastaisi

Vierailija
85/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut mieheni luvalla mustaa miestä. Tämä tapahtui Tukholman risteilyllä kesällä 2025. Meillä mieheni itse otti asian puheeksi osana esileikkejämme, olin kiinnostunut ja kiihotuinkin asiasta, mutta en uskaltanut/kehdannut suostua. Onneksi hän oli päättäväinen ja sain tehdyksi "kaupat" hänen kanssaan asiasta, minä annan mustan miehen rakastella kanssani, hän suostuu koiran ottamiseen. Tässä sopimuksessa oli paljon voittajia, myös britti Steven, joka teki miehen työn meno-paluumatkallamme, jossa ei paljoa varustamon tarjoamiin aktiviteetteihin tarvinnut osallistua. :-) N41

Vierailija
86/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin silloin teininä kokeilla miltä se mustan iso tuntuu. Harmikseni tällä pojalla sattui vain olemaan tavallista pienempi. Niinpä se on siis edelleen kokematta.

Vierailija
87/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies38v kirjoitti:

En toteuttaisi salassa vaan mieluummin keskustele miehesi kanssa. Keskustelujen pohjaltahan näätte sitten miltä asia kummastakin tuntuu. Voithan tarjota miehellesi puolestaan että saisi jonkun notkean parikymppisen naisen kanssa vaihtarina viettää yön, niin hänellekkin saattaa motivaatio hommaan kasvaa ja olisi molemmin puolin reilu diili.

Kun seksielämä on parisuhteessa väjähtynyt ja mieli tekee jotain säpinää eli suomeksi ja suoraan sanottuna vierasta kuten ap, niin siinä vakikumppani alkaa edustamaan sitä, joka estää saamasta mitä haluaa. Tämä ei ole omiaan lisäämään säpinää suhteessa, pikemmin päin vastoin. Ratkaisu on juurikin avoin keskustelu ja kumppani voi suorastaan innostua ajatuksesta ja alkaa siinä kompata ja heittää jotain fantasiaa. JA SIMSALABIM: Kumppani alkaakin kiinnostamaan ja kiihottamaan. Vaikka mitään ei olisi edes tapahtunut suhteen ulkopuolella.

Juu en halua sitten enää asua samassa taloudessakaan.

Vierailija
88/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että kannattaa erota. Ei kukaan halua olla aisuri.

Tai eroa itse.

Vierailija
89/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut mieheni luvalla mustaa miestä. Tämä tapahtui Tukholman risteilyllä kesällä 2025. Meillä mieheni itse otti asian puheeksi osana esileikkejämme, olin kiinnostunut ja kiihotuinkin asiasta, mutta en uskaltanut/kehdannut suostua. Onneksi hän oli päättäväinen ja sain tehdyksi "kaupat" hänen kanssaan asiasta, minä annan mustan miehen rakastella kanssani, hän suostuu koiran ottamiseen. Tässä sopimuksessa oli paljon voittajia, myös britti Steven, joka teki miehen työn meno-paluumatkallamme, jossa ei paljoa varustamon tarjoamiin aktiviteetteihin tarvinnut osallistua. :-) N41

"annan vieraalle jos saan koiran". Aika voittajia olette tosiaan koko kööri.

Vierailija
90/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns tiukat naiset  yleensä jännittävät  eivätkä nauti, osaavat teeskennellä. Moni mies on tyhmä eikä omassa himossaan ymmärrä.

Vaikka olisi minkä kokoinen vagina, sen saa puristettua miten tiukaksi herra haluaa. Se on muotoutuva elin

Mitä jos nainen ymmärtäisi lakata teeskentelemästä?

Jotkuthan jopa väittävät että rehellisyys olisi hyvä pohja suhteelle!

Vierailija
91/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluaisin nuorekasta ja tiukkaa thaitypykkää"

oisko ihanaa, naiset?

ää, ette tajua kumminkaan.

Vierailija
92/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaisilla miehillä on keskimäärin eurooppalaista keskitasoa - eikä suinkaan "katkarapu" - niin miksi puolestaan suominainen tarvitsee isoimman mahdollisen - eihän ihminen ole hevonen!

Easymodeko löysyttänyt ja turruttanut jo nuorena?

Vierailija
93/93 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että miehesi tuhrisi itsensä kenkäplankilla sun fantasioiden vuoksi???