Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kokea isokaluisen tumman miehen, miten ehdottaa miehelleni?

Vierailija
14.02.2022 |

Pitäisikö unohtaa koko asia
Toteuttaa se salassa
Vai käydä avoin keskustelu

Miehet, mitenr reagoisitte? Emme ole harrastaneet kimppaa tai edes puhuneet siitä. Seksielämä on huono ja seksiä on harvoin. Ajattelen asiaa päivittäin, mutta en haluaisi mennä pettämäänkään miestäni ilman mahdollisuutta keskusteluun.N45

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponssi😇 

Muutoin keski- ikäisellä  varatulla katkaravulla tuskinon tsäänssii

Vierailija
62/93 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoisten raketti-insinöörien peli on tunnetusti pitkä. Sen venyttelyyn nuoruus on kulunut ja siitähän se lopputyökin on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä ehdottelemaan, keräät vain tavarasi ja häivyt vähin äänin.

Vierailija
64/93 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet mustan makuun päässyt ei ole enää paluuta valkoiseen katkarapuun. Itse olen ollut useiden mustien miesten kanssa. Heillä kaikilla on ollut reilusti yli 20cm kullit. Lisäksi he ovat taitavia, vahvoja, kestäviä ja hieman eläimellisiä harrastaessa seksiä.

Näin on, monet näyttävät apinoilta ilmankos oli eläimellistä. Huvittavaa väittä värin tuovan voimaa ja kestävyyttä, se on vain sun fantasian aikaansaama harha.

Persun katkeraa tilitystä. Valkoisten poitsujen pikkupippelit aiheuttaa rasismia.

Sä olet jotenkin galaktisen tason mielisairas. Aidanleikkuukeskusteluunkin varmaan vedettyä jotenkin persut mukaan

Vierailija
65/93 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa matkalaukkusi ja huikkaa mennessäsi ulos miehellesi.

Vierailija
66/93 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt muka saa ihon tummumaan keskellä talvea?

Vierailija
67/93 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannataa keskityä trenamaan sitä väljää vittua tiukemaksi niin voi alkaa miehen penis tuntumaan ihan kivalta.

Vierailija
68/93 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin kokea kauniin, timmin, nuoren ja kiihkeän naisen. Seksielämämme on nimittäin väljähtänyttä ja mietin, että kannattaako ehdottaa vaimolle, että kokeilisin vähän nuorempaa?

Vierailija
69/93 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos nainen tunnustaisi kyseisen halunsa. Minä ehdottaisin lisäksi että nainen saa laittaa minulle siveysvyön aina siksi aikaa kun lähtee rakastajansa luo tai tuo hänet kotiimme.

Vierailija
70/93 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa jos nainen tunnustaisi kyseisen halunsa. Minä ehdottaisin lisäksi että nainen saa laittaa minulle siveysvyön aina siksi aikaa kun lähtee rakastajansa luo tai tuo hänet kotiimme.

Tää pakkomielle mustaan munaan on nimenomaan lähestulkoon pelkkä miesten pakkomielle. Joo, tietty nainenkin voi viehättyä väärän värisistä ihmisestä mutta en koskaan, ikinä ole kuullut naisen kuvailevan mustia miehiä niin pakkomielteisesti mitä toisten miesten

Vierailija
71/93 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis lienee sanomattakin selvää että aloitus on miehen kirjoittama

Vierailija
72/93 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että kaikilla mustilla miehillä ei ole isoa lemmentyökalua. Keskikoko ei ole monia senttejä isompi, kuin suomalaisilla. Pieniäkin mahtuu joukkoon. Yleisempää, kuin iso kalu, on sukupuolitauti. 

Vierailija
73/93 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässäkin pienen pikapalaverin paikka miehesi kanssa. Naiset aina tohkaa, että pitää puhua ja itse sitten "unohtavat" tämän naisten hokeman...

Vierailija
74/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös homopiireissä kimppajunat ole ihan yleisiä? Ota miehesi mukaan.

Vierailija
75/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi kenkälankkia ja penispidennystä.

Vierailija
76/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa munakoiso mustaksi ja työnnä sisääsi.

Vierailija
77/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja haisevat jännästi hevoselle.

Tämä pitää sikäli paikkansa että se valtava muna tekee joskus tosi hyvää mutta miehen ominaistuoksu on muuten vastenmielinen.

Mulla on itselläni ollut näin. Iso kiihottaa mutta kun ominaistuoksu ei ole hyvä niin jokin työntää pois. Silloin jos ei toisen hajusta pidä niin sehän tarkoittaa ettei mies ole geneettisesti yhteensopiva.

Vierailija
78/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kuitenkin, että kaikilla mustilla miehillä ei ole isoa lemmentyökalua. Keskikoko ei ole monia senttejä isompi, kuin suomalaisilla. Pieniäkin mahtuu joukkoon. Yleisempää, kuin iso kalu, on sukupuolitauti. 

Sukupuolitaudit on yleisiä vain sen vuoks että kaikki valkoiset naiset haluaa mustan miehen painavan paljaalla. Minimunainen suomalainen joutuu panemaan kondomin kanssa

Vierailija
79/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita keskustelu kysymällä, haluaisiko miehesi naapurin nuorta ukrainalaisleskeä, jos onnistuisi. Jos vastaus on myönteinen, kysy lupaa mustaanmakkaraan itsellesi. 

Vierailija
80/93 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asemassa yrittäisin jossain sopivassa tilanteessa käydä miehesi kanssa jotain sellaista pullonpyöritysleikki-henkistä vuoropuhelua, jolla saisit hänet kertomaan mitä hän itse haluaisi kokeilla fantasiaosastoltaan. Vastavuoroisesti pääset todennäköisesti puhumaan tuosta mustan miehen ajatuksesta hänelle. Siinähän sitten huomaat kuinka tuo alkaa miehellesi kelpaamaan. Voihan olla, että hän jopa aisurihenkisesti syttyy haaveellesi.