Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10v sitten viimeksi viihteellä :O apua :D

Vierailija
27.06.2015 |

Nyt päästään ensviikolla "pitkästä aikaa" miehen kans ulos viihteelle :D viimeksi 18v yhdesti käynyt. Minkälaisia vaatteita nykyään pidetään baareissa ym? Meilä kolme lasta ja aijemmin ei ole ollut lapsenvahtia... varasin ensviikolle parturin :) mutta vaatepula on :/ oon ihan fiiliksissä jo nyt :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo partaa kasvanu :D jänskättää varmaan samalla tavalla ku 18v täyttävää joka ekaa kertaa menee baariin :D en ees tiiä mitä drinksuja siellä myyään :D

Vierailija
2/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi baariin meno on noin iso juttu? 'Mitä vaatteita päälle'....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika innostuneelta. malta nyt vähä ettet joudu pettymään. (liian isot odotukset)

Vierailija
4/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:30"]

En ymmärrä miksi baariin meno on noin iso juttu? 'Mitä vaatteita päälle'....

[/quote]

Jollakin näköjään luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia..

Vierailija
5/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon varautunu siihenki että tulee este tai mun tuurilla oon kurataudissa mutta joka tapauksessa pääsen sit viim.parinviikon päästä :D ihan tosi mahtavaa ku sattus oleen vielä nätti ilma

Vierailija
6/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on muuttunu epämiellyttäviksi paikoiksi 10 vuodessa. Ei soi monessakaan paikassa enää hyvä musiikki. Juhlapolttajana olen erittäin katkera siitä että missään baarissa en voi enää sytyttää siinä tiskillä.

Vierailija
7/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii eihä siellä tosiaan saa polttaakaan enää:/ jospa olis hyvä ilma niin oltas teranssilla :D saako siinä terassilla polttaa :D

Vierailija
8/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy AP mieluummin kampaajalla niin ei tule ylläreitä ;)
Mä olen käynyt viimeeksi 5v. sitten baarissa (olen nyt 29v.) ja tässä kesällä pitäs sit vihdoin päästä pitkästä aikaa vähän tyttöjen kanssa ulos eikä itselläkään pienintäkään aavistusta mitä laittaa päälle. Kattelin kauhulla noita mun vanhoja bilevaatteita, miten olen voinut sellaisissa topeissa ja hameissa kulkea. No onneksi nuo ei enää mahtuisi päällekkään niin ei tule niihin ainakaan sorruttua, täytyy löytää jotain vähän siveellisempää millä en häpäise itseäni tai miestäni o_O

Vierailija
9/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista mitä junttia...

Vierailija
10/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:45"]

Ainii eihä siellä tosiaan saa polttaakaan enää:/ jospa olis hyvä ilma niin oltas teranssilla :D saako siinä terassilla polttaa :D

[/quote]

Terassilla saa polttaa tottakai. Ja kesä onkin ainut vuodenaika jolloin siellä baarissa kannattaa käydä. Voi nauttia juomasta savukkeen kera!

Vierailija
11/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin terassilla. Tai ravintolalavoilla oikeastaan. Viimeksi terassill viime kesänä :) Olen tiuhentanut tahtia viimeiseen viiteen vuotern eli keikoilla pyrin käymään 2-3 krt vuodessa- 15 v sitten parikin keikkaa viikossa. Ja, olen mammautunut 12 äitivuodessani rokkimamasta melkoisesti.... Ylipainoa 25 kg :(

Tyylistäni en toki tingi. Pitkä, kauniisti kerrostettu tukka. Mustaa, johon nyt tullut säväys harmaata ja valkoista. Tyylikkäät bootsityyluset saapoaat. Mustat, tiukat strech-housut. Pitkä, laskeutuva toppi. Nahkarotsi. Hopeakoruja niukasti. Siisti meikki. Hyvältä näyttää. Paras pukeutumisniksi on elämänasenne: elämäon tässä ja nyt. Nauti hetkestä, miehestäsu, ystävistäsi, musiikista, siitä juomasta, kohtuudella.

Vierailija
12/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaikkei baarissa käynniatä ole kuin 2v :D

Vierailija
13/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ku kiva :) nyt kun on kesä, joku kiva hame ja korkkarit. Jos alaosa on tiukka niin löysä toppi ja huivi/neuletakki (jos tulee kylmä). Kyllä sä osaat! Mikä nyt omaa silmää miellyttää, kaikenlaisia niitä näkyy :)

Vierailija
14/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensviikolla käyä shoppailemassa :)

Vierailija
15/15 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Toivottavasti sulle ei oo 10 v aikana kasvanut partaa ;) [quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:19"] . varasin ensviikolle parturin :) mutta vaatepula on :/ oon ihan fiiliksissä jo nyt :D
[/quote]

MUTTA: ihan rennot vaatteet...esim sifonkitoppi ja farkut/ hame? Neuletakki tai nahkajakku myöhäistä iltaa varten ? Tukka jos hyvin niin kevyt meikki ja korut, kiva laukku...iloinen mieli!!! Nauttikaa!!!