Mirtazapin unilääkkeenä. Onko kokemuksia? Olen nyt yli kuukauden katsonut mitä syön
Tavoitteena tiputtaa painoa. Kaiken roskaruoan ja karkit olen jättänyt pois. Käytän mirtazapinia nukkumiseen pienellä annoksella. Onko mahdollista että jumittaa aineenvaihduntaa. Tiedän että saattaa lisätä makeanhimoa mutta minulle ei ole tätä tehnyt. Onko Kokemusta lääkkeestä?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä vimma lääkäreillä on kirjoittaa näitä mirtazapiineja ja triptylejä unettomuuteen?
Ihmettelen samaa. Mulla ei auttanut mitenkään. Puolikas tabletti pitäisi ottaa. Stella auttaisi mutta ei myönnetä.
Mirta ei tehnyt mitään,eikö monet muutkaan kokeilut.
Stilnoct auttaa joskus yön tai pari .
Kokeilin 1/4 tbl, kieli turposi, enkä uskaltanut nukkua, pelkäsin tukehtuvani.
Aivan harvinaisen vaarallinen, toimimaton, tehoton ja paska myrkky on tuo otsikossa kysytty Mirtazapin. Ei mitään hyötyä, mutta aiheuttaa useimmille valtavan lihomisen lyhyessä ajassa ja loppuiäksi niin ettei sen aiheuttamasta massiivisesta keskivartalolihavuudesta pääse myrkky-Mirtan syömisen jälkeenkään enää milloinkaan eroon; sitä siis ei pysty laihduttamaan enää mitenkään pois kuten tavallisen ylensyönnistä johtuvan lihavuuden, ja tämä kaamea Mirtazapin aiheuttaa mitä moninaisimpia muita, vähän lievempiä ja tilapäisiä mutta silti ilkeitä haittoja lisäksi: pumpun kiihtynyttä ja voimakasta mäiskintää, palleakipua (muistatte varmaan lapsuusleikeistä sen "ilmat pihalle" -kivun kun leikeissä tai urheilussa sai kovan tällin mahaan), heikotusta, huimausta, pelkotiloja ja paniikkioirehdintaa ja vaikka mitä muuta.
Pitäisi kieltää koko moska.
Eikä se unensaantia mitenkään auta: eivät nämä "pienin annoksin väsyttävät" - lue: uuvuttavat - kuitenkaan unta tuo. Ne väsyttävät siinä mielessä, ettei jaksa tehdä mitään ja olo on ikävä, mutta oikean unen tulemista ne eivät edesauta.
Zopinox / Imovane ja Oxamin (ynnä muut O-alkuiset rinnakkaislääkkeet) ovat hyviä unentuojia, ja joillekin mahdollisesti Stella / Stilnoct, vaikkakaan itselleni tämä viimeksi mainittu ei sovi.
Älkää syökö Mirtazapinia!
Mirtazapin on jätettä!
Mirtazapin suistaa ihmisen elinikäiseen alamäkeen ja entistä pahempaan sairauskierteeseen, tosin lieventävänä asianhaarana on mainittava, että se Mirtazapinin jälkeinen alamäki on sangen jyrkkä ja se kärsimyksentäyteinen loppuelämä on kuitenkin onneksi lyhyt.
Keskivartaloreppu ja Reissumies
Hirveää myrkkyä, olin aina koko seuraavan päivän täysin horteessa kuin huumeissa kun noita söin.