Mirtazapin unilääkkeenä. Onko kokemuksia? Olen nyt yli kuukauden katsonut mitä syön
Tavoitteena tiputtaa painoa. Kaiken roskaruoan ja karkit olen jättänyt pois. Käytän mirtazapinia nukkumiseen pienellä annoksella. Onko mahdollista että jumittaa aineenvaihduntaa. Tiedän että saattaa lisätä makeanhimoa mutta minulle ei ole tätä tehnyt. Onko Kokemusta lääkkeestä?
Kommentit (134)
Pyytäkää unettomuuteen 1mg lääkettä. 1/4 siitä riitti nukuttamaan yön.
Ei ole nostanut painoa, mutta osasin varoa näläntunteen lisääntymisestä. Maha kurnii hulluna iltaisin ja yölläkin, mutta pitää vaan mielen lujana, ja antaa sen kurnia.
Vierailija kirjoitti:
Ja potenssiin tuhat vielä pahempia riippuvuutta aiheuttavia myrkkyjä "ah niin ihanat" ssri-paskat jotka tekee täysin zombiksi, mutta lääketeollisuus kiittää tolloja hölmöläisiä !
Ssri:t oli itselleni hengenvaarallisia. Jos kokeilette, kokeilkaa varovasti ja lopettakaa outojen oireiden ilmaantuessa. Itse noudatin sitkeästi lääkäreiden ohjetta kolmessa viikossa helpottaa, tsemppaat vaan.
Meinasin kuolla munuaisten prakaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nostanut painoa, mutta osasin varoa näläntunteen lisääntymisestä. Maha kurnii hulluna iltaisin ja yölläkin, mutta pitää vaan mielen lujana, ja antaa sen kurnia.
Heräät yöllä syömään unissasi jos lääkkeissä panttaat liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaista uuno turhapuro -tyyppistä unissaan syömistä oikeasti?
Ei nukuttanut, mut seuraavana päivänä oli mitätön olo, oli vaan.
Joskus käytin Mirtazapinia unilääkkeenä ja nukahdin kyllä hyvin, mutta yöt olivat täynnä toinen toistaan pimeämpiä unia ja aamulla tuntui, kuin ei olisi nukkunut silmäystäkään. Mielummin otan unettomuuteen tötsyn kossua, ainakin tiedän mitä siinä sisuksiini laitan.
Älkää helvetissä vetäkö noita mömmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulit että lääke ei oikeasti muuta ihmisten käytöstä? Niitä kehitetään käytöksessä ilmeneviin ongelmiin. Miten olisi mahdollista etteivät kuitenkaan vuosikymmeniä markkinoilla olon jälkeenkään vielä vaikuttaisi ihmisen käytökseen mitrnkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Syöväthän ihmiset päivälläkin itsensä ylipainoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yli vuoden mitazapin käytössä unta tukemaan. Paloittelen sen 15mg tabletin neljään osaan, eli pienestä murusta on kyse. En ole huomannut sen suurempaa ruokahalun lisääntymistä (olen ilman sitäkin aina nälkäinen), mutta isommalla annoksella kyllä huomasin. Toisaalta olen kyllä huomannut, että tavitsen todella suuren annoksen ruokaa, jotta kylläisyyden tunne tulee oikeasti.
Yli 10 vuotta sitten suuremmalla annoksella tuota käyttäneenä pidin huolta ettei paino noussut, mutta ei se kyllä laskenutkaan kovasta liikunnasta huolimatta. Jokin noissa tableteissa kyllä on, koska 1,5 vuoden jälkeen (käytettyäni 15mg tai 30mg) kun lopetin sen käytön, painoni putosi 5 kg kolmessa viikossa. Eli kyllä noissa jotain myrkkyä on, joka saa kroppaa sekaisin.
Mutta kyllä se nukkumista auttaa. Ei auta kuin käyttää ja syödä kun nälkä on.
Hirveä myrkky, minä meinasin oikeasti seota tuosta unilääkkeestä enkä millään pystynyt nukkumaan.
Sain aikoinaan Mirtazapinia Imovanen vieroitukseen. Nukuin kuin tukki ja seuraavana päivänä olin välillä aivan pihalla. Imovanesta pääsin irti ja erittäin mielelläni myös tuosta. Tai siis kyseessä on niin epämiellyttävä lääke, etten suosittele käyttämään.
Auttoi nukkumiseen, mutta pienikin annos sai painon nousemaan, lähinnä maha turposi holtittomasti. Enkä syönyt yhtään enempää kuin ennenkään.
Vinkki mikroannosteluun, Grokin suomennos:
Tässä käytännöllinen tapa (tai käytännön toteutus), jolla saan aikaan 1/8 annoksen:
Puolitan tabletin [15 mg?] (tabletissa on ura, jonka ansiosta sen voi helposti jakaa kahtia) ja liuotan puoli tablettia 200 ml:aan vettä. Sitten otan joka ilta 1/4 siitä liuoksesta, eli 50 ml.
(*Practicals*: The way I achieve 1/8th of a dosis if by dissolving half a tablet (my tablet can be broken in half thanks to a groove) in 200 mL water, and then taking 1/4th of that (50 mL) each night!)
Jotkut käyttänevät vieläkin pienempää annosta?