Avioliitto ei vaikuttaisi olevan lainkaan miesten juttu
Artikkelin kuvituksen ja haastateltujen perusteella avioliitto ei vaikuttaisi olevan lainkaan miesten juttu.
Kommentit (26)
Jos avioliitto ei ole miesten juttu, miksi ylivoimainen enemmistö avioeroista on naisten hakemia? Väkisinkö miehet yrittävät jäädä siihen "ei omaan juttuun"?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän miehet ole avioliiton keksineet alun perinkin. Tuskin tuhansia vuosia sitten naiset näissä asioissa pääsi asioihin vaikuttamaan.
Onpa taas miesvihainen kommentti. Ihanko totta naiset ei halua naimisiin?
Could`ve fooled me.
Vierailija kirjoitti:
Jos avioliitto ei ole miesten juttu, miksi ylivoimainen enemmistö avioeroista on naisten hakemia? Väkisinkö miehet yrittävät jäädä siihen "ei omaan juttuun"?
Naiset ahdistuu ihan omaa neuroottisuuttaan.
Kristiina xx kirjoitti:
Olen huomannut, että joillekin naisille on tärkeää se, että ollaan kihloissa vaikka ei olisikaan aikomusta mennä naimisiin. Tosin minun mielestäni se ei ole mikään oikea kihlaus, jos ei oikeasti olla menossa naimisiin.
Mua kanssa kummastuttaa tuollaiset ikuisuuskihlat. Miksi mennä kihloihin jos naimisiin ei olla ikinä menossa eikä siitä edes keskustella? En tajua. Jotkut tyhmät naiset ja miehetkin luulevat että kihloissa olo on sama asia kuin olisi aviossa, mutta ei se ole sama asia. Sellainen "liitto" ei ole juridisesti pätevä. Tuntuu siltä että halutaan vain se sormus (minkä pitää maksaa ainakin tuhansia).
Kaikki hyvätuloiset naiset vaativat kuitenkin avioehdon, joten miehellä ei ole mitään voitettavaa.
Varakkaat ihmiset menee naimisiin, köyhät ei.
https://marriagefoundation.org.uk/wp-content/uploads/2016/08/76-Europe-…