Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikkialla käytätte maskia?

Vierailija
14.02.2022 |

Minä kaupassa ym. sekä rappukäytävässä, jos joku alkaa käytävässä jutella. Silloin otan maskin taskusta. Yleensä juttelu nimittäin venyy minuuttien mittaiseksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käytän ja varmaan vielä pitkään

Vierailija
2/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa, kaupassa ja missä paljon väkeä, ihan hetken aikaahan se on vaan se tarve.

Vierailija
4/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt, en yhtään ainoaa kertaa.

Vierailija
5/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsatessa tulee käytettyä. Muuten ei ole tarvinnu vielä. käyttää

Vierailija
6/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa

Vierailija
7/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa, kauppakeskuksissa ja julkisissa kulkuvälineissä. Käytän samaa maskia pitkäänkin. Laitan vaan käytettyäni sen taskuun ja otan taas uudelleen. 

Vierailija
8/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ja muissa julkisissa sisätiloissa. Jätetään nyt huomioimatta töissä käyttäminen, kun siellä se kuului asiaan jo ennen koronaa.

Vierailija
9/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään, koska minulla on oma tahto. Jos joku haluaa pitää, se on ok, mutta siitä ei pidä tehdä minkäänlaista vastakkainasettelua maskillisiin nähden.

Minun elämääni ei paljon hetkauta (eikä hetkauta tosi asiassa suurimman osan teistäkään elämää) suurimman osan ihmisen mahdollinen kuolema ja siksi en vaivaa päätäni asialla. 

Vierailija
10/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaikissa sisätiloissa poislukien oma tai tuttavien kodit.

Vierailija
11/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä missään. Luulen, että siitä on terveyshaittoja jos käyttää liian pitkään maskeja. Voi myös tulla psykologista vahinkoa jos käyttää pitkään ja liian kauan. Joillakin on jo pakkomielle käyttää maskia ja ns. Uusi normaali vaikka se ei ole hyväksi terveydelle ta psyykkeelle. Suosittelisin heittämään ne maskit pois.

Nää on niin ihania nää terveyshaittoja pelkäävät. Ihan tiedoksi, että maailmassa on aika monta ammattikuntaa, jotka jo paljon enne koronaa ovat käyttäneet kok työpäivän, joska päivä arkena maskia naamallaan, että eiköhän ne terveyshaitat olisi jo aikaa sitten tulleet ilmi. Psyykeelle taas tuntuu olevan enemmän haittaa siitä maskikielteisyydestä, kun tunjtuu porttiteorian tavoin johtavan myös muuhun sekopäiseen huuhaahan uskomiseen.

Vierailija
12/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tämä palstan maskikammoiset todennäköisesti saavat orgasmin tästä hyvästä, mutta kyllä, tässä tautitilanteessa myös treenaan salilla maskin kanssa. Sen verran siellä on tätä kovaan ääneen ähkivää, karjuvaa ja kailottavaa porukkaa, joka tunkee väkisin kylkeen kiinni treenaamaan, että jos saan edes osan karkoitettua vähän kauemmas + samalla vielä osan niistä räkimistään roiskeista pidettyä hengitysteistäni poissa, ei pikkaisen raskaampi hengitys haittaa. Tuleepahan vähän korkean paikan treeniä samalla.

Vierailija
13/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on koronaa pahempi tauti kirjoitti:

En missään, koska minulla on oma tahto. Jos joku haluaa pitää, se on ok, mutta siitä ei pidä tehdä minkäänlaista vastakkainasettelua maskillisiin nähden.

Minun elämääni ei paljon hetkauta (eikä hetkauta tosi asiassa suurimman osan teistäkään elämää) suurimman osan ihmisen mahdollinen kuolema ja siksi en vaivaa päätäni asialla. 

Facts

Vierailija
14/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tahto, joka on nettigurujen aivottomille syöttämää huuhaata. Mutta usko sinä vain ihan kaikessa rauhassa omaan ylivertaiseen älyysi ja täysin riippumattomaan tahtoosi.

Vierailija
15/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Tämä palstan maskikammoiset todennäköisesti saavat orgasmin tästä hyvästä, mutta kyllä, tässä tautitilanteessa myös treenaan salilla maskin kanssa. Sen verran siellä on tätä kovaan ääneen ähkivää, karjuvaa ja kailottavaa porukkaa, joka tunkee väkisin kylkeen kiinni treenaamaan, että jos saan edes osan karkoitettua vähän kauemmas + samalla vielä osan niistä räkimistään roiskeista pidettyä hengitysteistäni poissa, ei pikkaisen raskaampi hengitys haittaa. Tuleepahan vähän korkean paikan treeniä samalla.

Et kai tosissaan käytä urheilessa maskia

Vierailija
16/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ja apteekissa ja paljon muualla en käy, kun olen eläkeläinen.

Vierailija
17/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekki, lääkäri, äidin hoivakoti. 

Vierailija
18/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa, busseissa ja töissä.

Vierailija
19/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen oma tahto kuin niillä nelijalkasilla lampaillakin, jotka paimenkoirien ajamana juoksevat määkien määrättyyn suuntaan. Mutta uskossanne vahvoja te gurujen huijaamat kyllä olette siinä missä muutkin äärihihhuloijat. Siitä on pakko nostaa hattua.

Vierailija
20/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavuuden huippu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissaan käytä urheilessa maskia

Kyllä käytän. Kerro yksikin syy, miksi en käyttäisi. Meillä salilla on aina kohtuu paljon porukkaa, koska en viitsi keskellä yötä treenata. Ja osa porukasta ei edes yritä pitää välejä tai muutenkaan huomoida terveysturvallisuutta. Joten ihan mielelläni suojaan itseni heidän räkimisiltään. Ei haittaa normaalia salitreeniä mitenkään. Eri asia olisi, jos tekisin jotain todella kovatempoista HIIT-treeniä, mutta ne voi onneksi hoitaa sitten halutessaan kotioloissa ja laduilla. Sen sijaan isoilla painoilla maksimivoimaa ei oikein kotioloissa pysty treenaamaan, joten ne treenit käyn ihan mielelläni tekemässä salilla - mahdollisimman terveysturvallisesti.