Kuukuppi - siis mikä?
Tääl ois yksi siteille ja tamponeille omistautunut nainen. Kuukupista olen kuullut mutten koskaan ottanut selvää.
Mihin se tulee ja miten?!?!?!?
T. Tietämätön
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:07"]Googlaa Kuukuppikunta ja saat vastauksen kaikkiin mahdollisiin kysymyksiisi. Minun mielestäni kuukuppi on loistava kapine. Siinä on yksi huono puoli: sen hinta on niin korkea, että jollei kuppimalli sovi tai kupin käyttö ei jostain syystä osoittaudu ollenkaan hyväksi ideaksi, rahanmeno takuulla harmittaa. [/quote] Hei se maksaa jonkun 30€ max ei nyt mitään satasia tai tonneja. Enemmän rahanhukkaa on laittaa siteisiin ja tamponeihin vähintään 60€ vuodessa. Oon 10v kuukuppeilun kanssa säästänyt vähintään tuon 600€. Se on iso raha.
[/quote]
Et tajunnut. Kyllä se 30 euroa harmittaa, jos se menee ihan hukkaan. Ja jos joutuu ostamaan pari kolme kuukuppia ennen sopivan löytymistä, ne hukatut 60 euroa harmittavat.
Minua harmittaa se, etten löytänyt kuukuppia 35 vuotta sitten vaan vasta puolitoista vuotta sitten. Olisin nimittäin säästänyt sinun laskutapasi mukaan vähintään 2000 euroa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:56"]
No mutta sehän on kuukautisten aikaan pimppiin tungettava kupponen, jonka on tarkoitus kerätä kuukautisveri! Ps. Hyi, kuka niitä käyttää!?
[/quote] Sellainen jonka mielestä siteet ja tamppoonit on epähygieenisiä. Sellainen joka ei halua että kuukautisia edes huomaa, ei roikkuvia naruja jotka on pissatessa tiellä tai ylivuotoja öisin. Sellainen joka haluaa kuukautistenkin aikaan nukkua alasti, eikä halua mitään epämiellyttäviä hajuja ilman kanssa reagoivasta verestä. Sellainen joka halua murehtia siitä onko siteitä kaikkialla mukana ja missä lomalla pääsee uinnin jälkeen vaihtamaan tampoonia. Sellainen joka ei halua käyttää paljoa rahaa kuukautissuojiin. Sellainen joka haluaa säästää ympäristöä. Sellainen joka haluaa elää kuukautistenkin aikaan hygieenisesti, hajuttomasti, normaalisti.
Oon käyttänyt jo 8 vuotta enkä näe paluuta tampooneihin saatika siteisiin. Mulla on melko niukka vuoto ja tyhjennykseen riittää aamu ja ilta. Riippuen siitä missä olen tyhjentäessä huuhtelen kuppia pitkään ja kotona pesen Luneten antibakteerisella saippualla. Mulla ei oo koskaan ollut ohivuotoja ja menkat voi helposti jopa unohtaa. Ei veristä pimppiä tai roikkuvia naruja, kuppi tuntuu paljon hygieenisemmälyä ja voin esim nukkua alasti, käydä uimassa menkkojen aikana.