Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22v mies ja tyttöystäväni 16v

Vierailija
03.07.2015 |

Mitä mieltä olette? Minusta 6 vuoden ikäero on pieni ja tyttöystävä on kypsä ikäsekseen. Parin vuoden sisällä olemme ajatellut hankkia lapsia myös. (:
M22

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pedofiili lapsen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
2/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:21"]Mitä mieltä olette? Minusta 6 vuoden ikäero on pieni ja tyttöystävä on kypsä ikäsekseen. Parin vuoden sisällä olemme ajatellut hankkia lapsia myös. (:
M22
[/quote]
Tai siihen verrattuna pieni että tunnen monia pariskuntia jolla on paljon enemmänkin ikäeroa.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ihan ok. Mutta älkää lapsia hankkiko vielä. Nauttikaa elämästä ja matkustelusta vaikka vielä 8 vuotta ainakin. Olette niin nuoria, että kannattaa tutustua toiseen monta vuotta ennen lapsia.

Vierailija
4/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion kipeä taas. Etkö saanut tarpeeksi lapsena rakkautta ja huomiota ja nyt haet sitä täältä? Oletko se sama trolli joka muotoilee joka toinen päivä "olen 25 ja tyttöystävä 16, mitä teen?" Seuraava aloitus jolla saisit tarpeeksi huomiota ja keskustelua aikaan koneen äärellä voisi olla että olet 48 ja seurustelet 15 v kanssa. Sillä saisit keskustelun aikaan ja tuntisit olevasi tärkeä ihminen. Pus pus

Vierailija
5/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umm, jättäisittekö te aikuiset miehet pienet tytöt rauhaan? Eihän 16-vuotias tyttö edes tiedä mitä hän oikeasti haluaa, kaikki on murrösiän tekosia, hormonit käy ja vaikuttaa vahvasti nuorien valintaan. 

Vierailija
6/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:27"]Huomion kipeä taas. Etkö saanut tarpeeksi lapsena rakkautta ja huomiota ja nyt haet sitä täältä? Oletko se sama trolli joka muotoilee joka toinen päivä "olen 25 ja tyttöystävä 16, mitä teen?" Seuraava aloitus jolla saisit tarpeeksi huomiota ja keskustelua aikaan koneen äärellä voisi olla että olet 48 ja seurustelet 15 v kanssa. Sillä saisit keskustelun aikaan ja tuntisit olevasi tärkeä ihminen. Pus pus
[/quote]
En ole. Eikä ole provo.
ap

Vierailija
7/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:29"]

Umm, jättäisittekö te aikuiset miehet pienet tytöt rauhaan? Eihän 16-vuotias tyttö edes tiedä mitä hän oikeasti haluaa, kaikki on murrösiän tekosia, hormonit käy ja vaikuttaa vahvasti nuorien valintaan. 

[/quote]

22v nyt ei ole kovin "aikuinen mies" muuta kuin juridisesti.  

Vierailija
8/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:22"]

Olet pedofiili lapsen hyväksikäyttäjä.

[/quote]Miehiä hyväksikäytetään paljon ja yksinäiset miehet ovat erityisessä vaarassa. Jopa monet pojat ja miehet tekeytyvät tytöiksi vahingoittamistarkoituksessa netissä saadakseen lavastettua tai yllytettyä miehen rikokseen, jota mies ei välttämättä edes tiedä rikokseksi; niin syvä on inho miehen seksuaalisuutta kohtaan. Toiset haluavat vain aiheuttaa mielipahaa pelottelemalla poliiseilla ja muilla ahdistelijoilla, mitä oikeuslaitoksen syövereistä löytyy ja oma luokkansa ovat ahdistelijat, jotka hyväksikäyttävät löyhää lainsäädäntöä tunkeutuakseen ihmisten yksityiselämään hakkeroimalla ja naureskellakseen ihmiskohtaloille julkisesti. 

Ainut tätä jatkuvaa riskiä lievittävä tekijä on tasainen parisuhde joko naisen tai miehen kanssa, jolloin yksinäisyys ei niin usein johda kontakteihin laajemman maailman kanssa. 

Maan korvessa kulkevi miekkosten tie...

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että seurustelu on ookoo, mutta ei lapsilla niin kiire ole. Anna tytön elää hetki lapsetonta aikuisuuttakin.

Vierailija
10/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:35"]Samaa mieltä, että seurustelu on ookoo, mutta ei lapsilla niin kiire ole. Anna tytön elää hetki lapsetonta aikuisuuttakin.
[/quote]
Tyttöystäväni itse ehdotti lapsen hankintaa.
ap

Vierailija
11/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAP SEN TÖRK EÄÄ HHYVÄKS I KäYTTTÖÄ!!!1

rangaistuk set  ylös.. elin kautinen ja kuolemam tuomio kaikesta sek suaalisesta

t pedo hunt terit.

Vierailija
12/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut 30 kun on seurustellut 16 vuotiaan kanssa. Inhottava ajatus. On saanut tehdä tiliä siitä kyllä moneen kertaan mutta kai sitä mennään eteen päin.

Vierailija
13/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:29"]

[/quote]

Umm, tietävätkö kaikki aikuiset miehet mitä oikeasti haluavat? Tiedätkö sinä? "Murrösiän" tekoset ovat luonnollisia.

Vierailija
14/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:38"]

Mieheni on ollut 30 kun on seurustellut 16 vuotiaan kanssa. Inhottava ajatus. On saanut tehdä tiliä siitä kyllä moneen kertaan mutta kai sitä mennään eteen päin.

[/quote]

Sinä kuulostat mukavalta av(i)ovaimolta

Vierailija
15/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:27"]Huomion kipeä taas. Etkö saanut tarpeeksi lapsena rakkautta ja huomiota ja nyt haet sitä täältä? Oletko se sama trolli joka muotoilee joka toinen päivä "olen 25 ja tyttöystävä 16, mitä teen?" Seuraava aloitus jolla saisit tarpeeksi huomiota ja keskustelua aikaan koneen äärellä voisi olla että olet 48 ja seurustelet 15 v kanssa. Sillä saisit keskustelun aikaan ja tuntisit olevasi tärkeä ihminen. Pus pus
[/quote]
En ole. Eikä ole provo.
ap
[/quote] me kaikki tiedämme kuka alapeukutti ;-) menehän siitä nukkumaan jos olet 15 v mutta jos olet jo 30 niin mene halipallo ulos etsimään se seuraava ikä josta teet aloituksen

Vierailija
16/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa 16-vuotiaana. Henkisesti olin meistä kypsempi ja fiksumpi, asuin jo opiskelujen vuoksi omillaan ja "mies" vielä asui äitinsä luona.

Oltiin kyllä niin eri planeetoilta kaikkinensa, että onneksi suhde ei kauaa kestänyt. Ei olisi kestänyt, vaikka minäkin olisin ollut iän puolesta aikuinen.

Vierailija
17/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ok, lapsenteko ei.

Itse olen 17 ja poikaystäväni 25.

Vierailija
18/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:41"]

Ikäero ok, lapsenteko ei. Itse olen 17 ja poikaystäväni 25.

[/quote]

Elämäsi on pilalla ikäeron takia

Vierailija
19/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ei oo paha asia ollenkaan. Itse täytän 31w ja kihlattuni on 20 w joten ikäero ei haittaa ku toista aidosti osaa rakastaa :)

Vierailija
20/23 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero olisi pieni, jos tyttöystäväsi olisi yli 20-vuotias. Nyt se ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme