Onko nörttimies naisille huonoin vaihtoehto mitä löytyy?
Ja siis nyt ei puhuta mistään clark kent -nörteistä. Ei mitään kauppislaisia teknologiafirman johtajia. Eikä myöskään mistään larp roolipelejä pelaavista elämäntaiteilijoista.
Vaan perinteisestä nörtistä, joka on introvertti, sulkeutunut, sosiaalisesti kaukana smoothista, ja tykkää teknologiasta ja/tai tieteestä ja nyhrää omien marginaalisten kiinnostustensa parissa.
Onko tällainen mies huonoin vaihtoehto kaikkien naisten mielestä?
Kommentit (28)
Ei ole huonoin vaihtoehto, hän ei ole vaihtoehto lainkaan. Se on hänen oma valintansa, hän nyhrää omien marginaalisten kiinnostustensa parissa, hänellä ei siis ole kiinnostusta tai aikaa naiseen tutustumiseen.
Ihan kuka vaan, jolla ei ole sosiaalisia taitoja on kyllä aika ikävää seuraa. Ja niitähän riittää ihan joka junaan, jos kovin haluaa lokeroida ihmisiä.
Ja tosiaan, jos on kovin keskittynyt omiin juttuihin, eikä osoita mitään kiinnostusta ympäröivään maailmaan, niin mihin sitä naista tarvitaan?
Siis luuletko tosissasi että kaikilla naisilla on sama miesmaku? Varmasti joku nörttinainen käy kuumana nörttimieheen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuka vaan, jolla ei ole sosiaalisia taitoja on kyllä aika ikävää seuraa. Ja niitähän riittää ihan joka junaan, jos kovin haluaa lokeroida ihmisiä.
Ja tosiaan, jos on kovin keskittynyt omiin juttuihin, eikä osoita mitään kiinnostusta ympäröivään maailmaan, niin mihin sitä naista tarvitaan?
Seuraksi aamupalalle, uintireissulle, saunaan, mökille, sohvalle, sänkyyn, kokkaamiseen (yhdessä, senkin feministi), perhettä perustamaan?
Nuorena oli norttimiehiä. Aina rennosti nortti hampaissa ja borsa päässä.
Nörteillä on lopulta vaimo tai seukkaa. Mutta moni nörtti vivahtaa sinne Clark Kentiin. Jos on supernörtti ja nuori, ehkä pitää vielä kehittyä hieman että pystyy jotain puhumaan sille naiselle tai ottaa yhtä mykän naisen. Keski-ikäinen nainen ei ole automaattisesti löytänyt kumppania nuorena, kuten kuvitellaan että nyt kaikilla on joku, no ei ole. Sinkkuja on laidasta laitaan.
Aloittajan tarkoittaman kaltaisena nörttimiehenä sanon että on. Kiertäkää kaukaa.
Mun miesmaku on nörtti. Oma miehenikin on sellainen. Duunipaikan datanörtit saavat mut kuumaksi, ja mietin välillä, miten he yllättyisivät, jos saisivat tietää olevansa fantasiointini kohteita 😅 myös edellisen työpaikkani kuumin tyyppi oli yks nörtti, josta näin villejä unia. Yks kuumeimmista tyypeistä keitä tiedän on yksi mieheni parhaista kavereista. Ulkonäkö maailman eniten nörtti!! Tämä henkilö sekä mieheni kyllä poikkeavat tuosta ap:n kuvauksesta tuon sosiaalisuuden osalta. Molemmat ovat aidosti kiinnostuneita keskustelusta ja ovat erittäin huumorintajuisia ja näyttävät sen. Nörtit on hot!
t. itse ei-nörtti, seksikäs typy
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko tosissasi että kaikilla naisilla on sama miesmaku? Varmasti joku nörttinainen käy kuumana nörttimieheen.
Nörttimiehenä voin todeta, että eivät käy kuumana, koska kaikilla naisilla on sama miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraksi aamupalalle, uintireissulle, saunaan, mökille, sohvalle, sänkyyn, kokkaamiseen (yhdessä, senkin feministi), perhettä perustamaan?
Eihän kaikki naiset halua perhettä, tykkää ruoanlaitosta, mökkeile, sauno tai tee muutakaan mitä listasit.
Kun puhut naisista, voisit miettiä miltä kuulostaa jos vaihdat sanan nainen paikalle sanan kaveri. Jos kysymys "Haluaako kaverit nörtin seuraa saunaan ja lenkille?" kuulostaa tyhmältä niin tyhmältä yleensä kuulostaa se naisversiokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörttimiehenä voin todeta, että eivät käy kuumana, koska kaikilla naisilla on sama miesmaku.
Naisena pyörittelen silmiä tuolle luulolle. Ei taida olla nyt nörttiys suurin ongelma.
Huonoin on bodaava ja sosiaalisesti tavallinen sikaniskanörtti kuten allekirjoittanut. Stereotyyppinen arka ja hintelä nörtti on varmasti joidenkin naisten mieleen, mutta tämmöinen ulkoisen ja sisäisen ristiriitaisuus ei iske mihinkään kohorttiin.
Vierailija kirjoitti:
Huonoin on bodaava ja sosiaalisesti tavallinen sikaniskanörtti kuten allekirjoittanut. Stereotyyppinen arka ja hintelä nörtti on varmasti joidenkin naisten mieleen, mutta tämmöinen ulkoisen ja sisäisen ristiriitaisuus ei iske mihinkään kohorttiin.
Tässä on muuten varmaan perää.
t. ikisinkku ap, joka käy salilla ja harrastaa luontoharrastuksia nörtteilyn lisäksi
Minulla on hauska, huomaavainen ja komea nörttimies. Mikäpä tässä ollessa!
On hänellä niitä omia kiinnostuksia mutta on onnistunut rakentamaan niistä itselleen ammatin ja meille toimeentulon.
Mulla on oma ihana nörttimies, joka onneksi tykkää nyhrätä minuakin ;) Introvertti olen itsekin enkä voisi kuvitella asuvani muun kuin introvertin nörtin kanssa, joka ei jatkuvasti vaadi huomiota ja juttuseuraa. Hygienia pitää olla kunnossa ja kivat vaatteet. Ja ruoka syödään yleensä pöydän ääressä. Ja mulle pitää tuoda kukkia usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena pyörittelen silmiä tuolle luulolle. Ei taida olla nyt nörttiys suurin ongelma.
Älä suotta pyörittele.
Naiset haluavat ihanan miehen ja omituinen nörtti-olmi on harvemmin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta pyörittele.
Minulle mieluummin nörttiolmi kuin joku lipevä kaupparatsu tai paskaa jauhava strategiakonsultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta pyörittele.
Ei minua haittaisi mikään sarjakuvia lukeva ja roolipelaava mies jos muuten ok. Kiva jos on yhteisiä harrastuksia.
Itse olisin kyllä nuorena ottanut tuollaisen, mutta he eivät huolineet minua.