Mitä lyhyt ja lihava pukee päälleen kesäjuhliin?
Lainapeitteen ja "Tapa ittes, läski!"-vinkkien lisäksi olis kiva kuulla jotain hyödyllistäkin. :)
Kiitos.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 07:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:52"]
Nimenomaan mekko, pystysuoraa kuviointia ja korot kenkiin.
Muista alushame vaalean hamosen alle... :o
[/quote]
Voiko näin tehdä?
Juuri mietin, että tarvitsen kokoalusmekon. Mutta voisiko se olla tumma... Ostin kokomekon ja siinä n mustaa ja väriä. Joistain kohdista näkyy läpi. Mekko on joustavaa kangasta eli tuntuu mukavalta. Voiko sellainen olla juhlamekko?
t. pyylevä ja kaikki vaatteet tuntuu ahtaalta
[/quote]
Oisko mahdollista nähdä kuvaa tästä sun mekosta? Tai linkkiä siihen?
ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 03:52"]
[/quote]
Mistä niitä saa nykyään?
Ihana aloitus :)
En osaa sanoa. Oisko tunika yläosana kiva
En tiedä onko paikkakunnallasi zizzi liikettä, mutta jos on niin sieltä saa hyviä neuvoja! :)
Tai ainakin meidän zizzistä saa aivan ihanaa palvelua ja neuvoja pukeutumiseen. :)
Joku nätti polvipituinen mekko sinulle sopivassa värissä, ei tietenkään mitään paksua kangasta tai kovin tummaa väriä (näyttää tunkkaiselta kesällä). Jalkaan nude-väriset korolliset sandaalit / avokkaat, riippuu kuinka viralliset juhlat kyseessä!
Minulla on sama ongelma ja asun korvessa. Pitää tyytyä postimyyntiliikkeiaiin jotka myyvät todella paljon vaakaraitaisia vaatteita. Vaakaraitahan leventää eli kaipa sillekin kysyntää. Minulle se ei sovi.
Mä suosittelisin maximekkoa ja jotkut kiilakorko(remmi)kengät. Tosi mukavat on jalassa..
Ps. Ainaki Nelly.com-issa myydään tosi kivoja (maxi)mekkoja.
Käy katsomassa Gudrun Sjödenin verkkokaupasta löytyisikö sieltä mitään mistä tykkäät. Taitaa olla kesäalekin mekoista juuri nyt :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 02:58"]
Mekon ja korkkarit.
[/quote]Ihana, just näin pitää ajatella :)
Mä rakastan teitä. :)
Maksimekkoa oon itsekin ajatellut ja jotain "ei-boleroa mutta käsivarret peittävää" yläosaa sen kanssa. Huivikin ehkä riittäisi, mutta oon vähän arka sen kanssa. Käsivarret kestän jollain tapaa, mutta en sitä, että leveiden harteiden kanssa muutun helposti muodottomaksi pötkyläksi... Jotain katseenvangitsijaa siis kaipaan yläosaan, jos ei asussa itsessään sitä jo ole.
Mutta oikeasti, kaikki te vastanneet, ootte ihania. <3 Mietin, uskallanko tehdä aloitusta aiheesta ollenkaan. Kiitos teille. :) Ja Gudrun Sjöden on ihana ja siellä alessa pörräsin jo mietiskelemässä tänään. :)
ap
ihan perus ohut ei-tiukka kesämekko
Kiilakorot vinkeissä yllätti, samoin tuo musta alushame vaalean alaosan alle ja polvimitta. Sain oikeasti ihania ideoita ja ajattelemisen aihetta kaikilta teiltä, kiitos vielä. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 04:06"]
Kiilakorot vinkeissä yllätti, samoin tuo musta alushame vaalean alaosan alle ja polvimitta. Sain oikeasti ihania ideoita ja ajattelemisen aihetta kaikilta teiltä, kiitos vielä. :)
ap
[/quote]Kiva kuulla :) ja mukavia juhlia & onnellista kesää <3
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 04:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 04:06"]
Kiitos, samoin sulle. :) Ja muillekin vinkkejä jakaneille tietysti. :)
ap
ap
[/quote]Kiva kuulla :) ja mukavia juhlia & onnellista kesää <3
[/quote]
Halens, tsekkaa sieltä. Suosittelen
Voi ap <3 Harvaa oikeasti haittaa muiden kilot, omat kyllä... Kivoja juhlia!
t. pitkä ja paksu
Ooh, siellä tosiaan lukee MUISTA alushame! :D Mun mielikuvaa sekoitti siis se, että kerran yhdellä ystävälläni oli vaalea kokomekko, sellainen pikkumusta-tyyppinen, mutta vaalea, joka ei näkynyt läpi eikä muutenkaan olisi vaatinut alushametta, mutta hänellä oli sen takia, että helman alta näkyi musta pitsi. Ja se näytti hyvältä!
Mutta kivoja vastauksia täällä on, oon edelleen ihan yllättynyt, kiitos kaikille siitä! :)
ap