Nainen ei halua miestään - miehen vastuu?
Jatkuvasti miesasiamiehet jankuttavat, kuinka vaimot tahallaan pihtaavat miehiltään ja vaativat palveluksia seksistä ja kuinka miehet kärsivät vaimojensa ilkeydestä. Haluaisin nyt nostaa esille miehen vastuun vaimon haluttomuudesta. Itse koen haluttomuutta miestäni kohtaan ja haluaisin tuoda nyt oman näkökulmani esille.
Mitä tehdä kun mies lakkaa huolehtimasta itsestään? Hampaat mätänevät suuhun, mies ei peseydy, haisee pahalle ja käyttää samoja vaatteita kuukausiakin pesemättä niitä välillä. Onko minun pakko haluta tuota miestä, jotta olen kunnon vaimo? En pysty haluamaan. Pahinta on tuo hampaiden mätäneminen. Mieheltä on pudonnut monta hammasta itsestään ja monta on revitty mädäntyneenä irti. Hymy paljastaa muutaman ruskean natsan suusta. Ja se haju. Kun mies nukkuu makuuhuoneessa, koko huone haisee suulle.
En ole enää vuosiin pystynyt suutelemaan miestäni. Onko tämäkin miesasiamiesten mielestä minun vikani? Pitäisikö minun suudella mädäntynyttä suuta? Toisekseen tuo miehen muu haju. Saattaa olla monta päivää peseytymättä ja hän käytti talvella samaa villapaitaa kuukausia putkeen pesemättä sitä. Alapää haisee virtsalle ja nivushielle. Ei rakas mieheni, en vain pysty.
Onko siis haluttomuus tässäkin kohtaa _naisen_ syytä? Mikä on miehen vastuu asiasta? Ihan vinkkinä teille miehille, pitäkää huoli itsestänne älkääkä vain syytelkö naisia plösähtämisestä. Minä en halua pystyyn mädäntyvää, kompostille haisevaa likaista miestä.
No niin miesasiamiehet, kertokaa kuinka miehelläni on oikeus nyt mennä huoriin kun vaimo pihtaa ihan tahallaan. Niin ja ero on kyllä mielessä, en jaksa enää hoitaa mätää pursuavaa, sängyssä makaavaa ja kiukuttelevaa miestä.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:17"]Ai mies on vastuusa naisen seksuaalisuudesta?
Nuorena puunasin aina kaikki paikat puhtaaksi seksin toivossa, nyt tiedän että riittää kun pesee itsensä joluksi ja juhannukseksi, muulloin ei lohkea.
[/quote]
Pitäisikö mun aseella uhaten pakottaa mieheni hieromaan klittaani pari minuuttia ennen yhdyntää, että kostuisin vähän, ettei sitten sattuisi kuivilla mennä? Pitäisikö miestäni myös pakottaa kokeilemaan eri asentoja, vaikka hän haluaa vain siinä iänikuisessa yhdessä asennossa? Olisiko myös oikein että kiristän miestäni edes kerran hyväilemään tissejäni ennen sisään tuloa, ja sanomaan minulle, että olen haluttava hänen silmissään?? Olen pyytänyt näin toimimaan, mutta kun ei toinen tee edes kerran näin? Olenko liian vaativa? Salaisesti haluisin myös kokeilla vähän peppuleikkejäkin, mutta miestä en ikimaailmassa saisi mukaan. Eniten pännii se, että olen aina kuumentunut nollasta sataan erittäin helposti; minulle riittää että pari minuuttia hieroo klittaa, ja tulen sen jälkeen kolmessa minuutissa yhdynnässä! Parasta on kun saa kunnon kyytiä pari minuuttia miin orkku on siinä, paikat puutuu pitkistä sessioista, tykkään nopeasta toiminnasta, mutta laiska mieheni ei viitsi edes tätä kahden-kolmen minuutin vaivaa ennen yhdyntää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:21"]
Minkäs pändin jäseniä ne olivatkaan, jotka päättivät kokeilla että kuinka pitkään pitää olla peseytymättä että pändärit ei ota enää suihin? Parin kuukauden jälkeen keskeyttivät kokeen kun eivät enää itse kestäneet omia hajujaan, naisille rajaa ei tullut vielä vastaan.
ap keksii vain tekosyitä sille miksi ei enää halua. Jos haluaisit ja teillä olisi vilkas seksielämä, niin kyllä ukkokin pitäisi hygeniastaan huolta.
[/quote]
Eli miestä ei voi edelleenkään vastuuttaa mistään, edes siitä että kävisi pesulla?
[/quote]
Tarinan opetus oli se että jos nainen haluaa miestä, niin edes peseytymättömyys ei ole mikään este.
Ja kääntäen, jos naista ei haluta, niin siinä ei hyvä hygienia lisää yhtään seksihaluja. Toki huono vähentää entisestään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:23"]
Pidä parempi huoli siitä miehestäsi ja keskustele asioista.
[/quote]
Eli naisen pitäisi pestä mies, kun mies ei osaa? Naisen pitäisi viedä mies hammaslääkäriin, kun mies vain ihmettelee kun hampaat putoavat suusta? Mikä on miehen vastuu?
[/quote]
Naisen pitäis ainakin sanoo sille miehelle, että sen hengitys haisee. Ei sitä välttämättä itse huomaa ja niin edespäin, ehkä se mies sitten tajuais alkaa korjaa niitä ongelmiaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:17"]Ai mies on vastuusa naisen seksuaalisuudesta? Nuorena puunasin aina kaikki paikat puhtaaksi seksin toivossa, nyt tiedän että riittää kun pesee itsensä joluksi ja juhannukseksi, muulloin ei lohkea. [/quote] Pitäisikö mun aseella uhaten pakottaa mieheni hieromaan klittaani pari minuuttia ennen yhdyntää, että kostuisin vähän, ettei sitten sattuisi kuivilla mennä? Pitäisikö miestäni myös pakottaa kokeilemaan eri asentoja, vaikka hän haluaa vain siinä iänikuisessa yhdessä asennossa? Olisiko myös oikein että kiristän miestäni edes kerran hyväilemään tissejäni ennen sisään tuloa, ja sanomaan minulle, että olen haluttava hänen silmissään?? Olen pyytänyt näin toimimaan, mutta kun ei toinen tee edes kerran näin? Olenko liian vaativa? Salaisesti haluisin myös kokeilla vähän peppuleikkejäkin, mutta miestä en ikimaailmassa saisi mukaan. Eniten pännii se, että olen aina kuumentunut nollasta sataan erittäin helposti; minulle riittää että pari minuuttia hieroo klittaa, ja tulen sen jälkeen kolmessa minuutissa yhdynnässä! Parasta on kun saa kunnon kyytiä pari minuuttia miin orkku on siinä, paikat puutuu pitkistä sessioista, tykkään nopeasta toiminnasta, mutta laiska mieheni ei viitsi edes tätä kahden-kolmen minuutin vaivaa ennen yhdyntää.
[/quote]
Miehen syytäkö tuo kaikki on? Oman käsityksen mukaan miehet alunalkaen kaikki tykkää seksistä ja haluaa pitää naisen tyytyväisenä. Mutta kun tulee negatiivisia kokemuksia eikä vaivaa palkita, niin aletaan mennä siitä missä aita on matalin. Yhdessä te olette naimatapanne opetelleet, teitä on siinä kaksi osapuolta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Eli naisen pitäisi pestä mies, kun mies ei osaa? Naisen pitäisi viedä mies hammaslääkäriin, kun mies vain ihmettelee kun hampaat putoavat suusta? Mikä on miehen vastuu?
[/quote]
Naisen pitäis ainakin sanoo sille miehelle, että sen hengitys haisee. Ei sitä välttämättä itse huomaa ja niin edespäin, ehkä se mies sitten tajuais alkaa korjaa niitä ongelmiaan.
[/quote]
Olen jo vuoden verran sanonut, että mene hammaslääkäriin. Ei mene. Mikä on seuraava siirto? Ap.
Kyllä toi ap:n mies vaikuttaa jotenkin henkisesti sairaalta, kun ei viiti hampaitaankaan pestä. Mätänee suuhun, miten voi olla mahdollista :/
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:24"]
No miesten mielestä heissä ei ikinä ole mitään vikaa, kaikki on aina naisen vika.
Mutta tosiasia on, että kukaan ei kieltäydy nautinnosta rakkaan ihmisen kanssa. Jos omalta vaimolta ei saa, niin jokin on pahasti vialla, eikä tosiaan pelkästään vaimossa.
Minulla syy pihtaamiseen on miehen vaativuus. Tykkäisin kyllä seksistä, mutta mies on niin vaativa ja kriittinen, että se vie kaiken ilon sänkyhommista, ne eivät ole minulle enää mitään muuta kuin ikävä velvollisuus, jota välttelen parhaani mukaan. Mies on myös täysi lahna, minun pitäisi tehdä kaikki. En halua antaa kehoani hänen runkkauskäyttöönsä.
Voi olla, että hän menee vieraisiin, mutta en enää välitä. Saisinpa tekosyyn etsiä itsellenikin hyvää seksiä, ekana en aio kuitenkaan pettää.
[/quote]
Voitaisiin vaihtaa puolisoita.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen jo vuoden verran sanonut, että mene hammaslääkäriin. Ei mene. Mikä on seuraava siirto? Ap.
[/quote]
Sanot että lähet menee ellei ala hoitaa noita juttuja.
Mua ei hirveästi kiinnostanut seksi kun mies oli niin vittumainen aina muina aikoina. Harrastin sitä silti säännöllisesti, mutta koko ajan vähemmän kiinnosti mulkulle antaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:17"]Ai mies on vastuusa naisen seksuaalisuudesta? Nuorena puunasin aina kaikki paikat puhtaaksi seksin toivossa, nyt tiedän että riittää kun pesee itsensä joluksi ja juhannukseksi, muulloin ei lohkea. [/quote] Pitäisikö mun aseella uhaten pakottaa mieheni hieromaan klittaani pari minuuttia ennen yhdyntää, että kostuisin vähän, ettei sitten sattuisi kuivilla mennä? Pitäisikö miestäni myös pakottaa kokeilemaan eri asentoja, vaikka hän haluaa vain siinä iänikuisessa yhdessä asennossa? Olisiko myös oikein että kiristän miestäni edes kerran hyväilemään tissejäni ennen sisään tuloa, ja sanomaan minulle, että olen haluttava hänen silmissään?? Olen pyytänyt näin toimimaan, mutta kun ei toinen tee edes kerran näin? Olenko liian vaativa? Salaisesti haluisin myös kokeilla vähän peppuleikkejäkin, mutta miestä en ikimaailmassa saisi mukaan. Eniten pännii se, että olen aina kuumentunut nollasta sataan erittäin helposti; minulle riittää että pari minuuttia hieroo klittaa, ja tulen sen jälkeen kolmessa minuutissa yhdynnässä! Parasta on kun saa kunnon kyytiä pari minuuttia miin orkku on siinä, paikat puutuu pitkistä sessioista, tykkään nopeasta toiminnasta, mutta laiska mieheni ei viitsi edes tätä kahden-kolmen minuutin vaivaa ennen yhdyntää.
[/quote]
Miehen syytäkö tuo kaikki on? Oman käsityksen mukaan miehet alunalkaen kaikki tykkää seksistä ja haluaa pitää naisen tyytyväisenä. Mutta kun tulee negatiivisia kokemuksia eikä vaivaa palkita, niin aletaan mennä siitä missä aita on matalin. Yhdessä te olette naimatapanne opetelleet, teitä on siinä kaksi osapuolta.
[/quote]
Ikinä en ole miestäni haukkunut seksuaalisesti, tasa-arvoisesti hoidetaan hommat muuten, en nalkuta koskaan, otan vastuun omista tekemisistäni ja tekemättä jättämistäni. Mies tyytyväinen minuun, avioliittoon ja perhe-elämään. Otan miestäni huomioon, tarjoan suuseksiä (kiihotun siitä kun toinen nauttii) olen valmis tekemään vaikka mitä kivaa mies nyt halusi seksissä, mies sanonut että nauttii tarjoamastani suuseksistä ym mutta ei halua sitä ottaa vastaan koska vastavuoroisesti ei hslua itse nuolla (syy ei ole minussa, vaan ei ole kuulemma koskaan halunut kenellekään naiselle tarjota sitä, koska se yököttää häntä). Lisäksi mies on tyytyväinen suteeseemme noin muuten, juuri eilen sanoi, että on onnellinen kanssani, olen kuulemma hyvä vaimo, ja samalla hänen paras ystävänsä (ollaan aina tultu juttujn henkisesti ). Voisitko selventää osuuttani mitä teen väärin, etten saa pienen hetken esileikkiä ennen yhdyntää? Mikä minussa on vikana?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:37"]
Oman käsityksen mukaan miehet alunalkaen kaikki tykkää seksistä ja haluaa pitää naisen tyytyväisenä. Mutta kun tulee negatiivisia kokemuksia eikä vaivaa palkita, niin aletaan mennä siitä missä aita on matalin. Yhdessä te olette naimatapanne opetelleet, teitä on siinä kaksi osapuolta.
[/quote]
Kauheen vaikea joillekin kiimaisille, puutteessa eläville ikisinkuille tajuta, että jotkut miehet nyt tosiaankin vain ovat lahnoja. Ei lahnailu todellakaan ole pelkästään naisten yksinoikeus.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:37"]
Oman käsityksen mukaan miehet alunalkaen kaikki tykkää seksistä ja haluaa pitää naisen tyytyväisenä. Mutta kun tulee negatiivisia kokemuksia eikä vaivaa palkita, niin aletaan mennä siitä missä aita on matalin. Yhdessä te olette naimatapanne opetelleet, teitä on siinä kaksi osapuolta.
[/quote]
Kauheen vaikea joillekin kiimaisille, puutteessa eläville ikisinkuille tajuta, että jotkut miehet nyt tosiaankin vain ovat lahnoja. Ei lahnailu todellakaan ole pelkästään naisten yksinoikeus.
[/quote]
Näinpä! Kiimainen nainen ja lahna mies (en dominoi missään suhteessa miestäni, olen jopa ylikiltti vaimo, rakastajatar) mutta mies vain on niin saamaton, haluaa tulla sillä sekunnilla sisään kun panettaa, ja sen jälkeen heti taas nukkumaan, minun hyväilyyn ei enää jaksa kiinnostua, vaikka olen luvannut mitä ekstraa jos jaksaa vähän sormettaa/koskettaa ennen yhdyntää, käy myös yhdynnän jälkeen mulle , tai uusittaisiin koko yhdyntä mutta mies ei ole kiinnostunut mistään näistä vaihtoehdoista. Eikä jaksa odottaa, että edes itse ennen yhdyntää sirmettaisin itseäni hetken, mieheni haluaa heti toimintaa kun sitä panettaa ( eli yhdyntä).
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 23:12"]
Miksi olet yhä suhteessa/liitossa jos se ei miellytä sinua. Itse jos kestää tilannetta niin et voi syyttää kun itseäsi. Et edes mieltäsi. Voit toki ohjeistaa häntä ja neuvoa ja olla tukena. Mut jos tilanne ei muutu niin miksi jatkaisi. Saman neuvon neuvoista miehille. Miksi ollaan tyydyttävästi suhteessa joka ei miellytä? Kerran sitä vain eletään
[/quote]
Lasten ja muun elämän vuoksi, ei seksi sitten kuitenkaan ole aivan maailman tärkein asia, vaikka kivaa onkin ja toimiessaan parantaa paljon elämän laatua ja tekee ihmisestä onnellisen. Ja mitä näitä kannattaa vaihtaa, samanlaisia frigidejä niistä kaikista tulee kun ensihuuma haihtuu.
[/quote]
Kohtelussasi on jotain pielessä jos noin käy. Et ehkä koe itsekään tulevasi hyvin kohdelluksi?
Ja tilanne (kierre) on valmis
Ei tuo nyt ihan normimies ole, jos siis hampaat mätänee suuhun, eikä hygieniasta pidä mitään huolta. Kyllä jokaisen pitää pystyä perushygieniasta huolehtimaan.