Maksettava on, Pandoja ei voi palauttaa koska Presidentti Niinistö allekirjoitti sitovan sopimuksen vuokra-ajasta
Semmoinen presidentti. Joku PersKeKon Petsut-Kepu-Kokoomus-koplinki siellä takana jota Kokoomuspressa tukenut. Ja kansa maksaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai valtion osuus ollut muuta kuin symbolinen?
Niinistön allekirjoitus tekee siitä valtiollisen jota varmaan Kiina vaatinut ja siihen liittyy varmasti muutakin vientiä ja kauppoja. PS Mika Niikko osaisi ehkä kertoa enemmän?
Tuo väite ei taida olla totta.
Mutta jos Ähtärin eläinpuisto ei halua enää maksaa pandojen ylläpitoa, niin ainahan ne voi laittaa lihoiksi. Panda-makkara olisi erikoista herkkua, siitä voisi pyytää kovan hinnan.
Panda rukkaset olisi kova sana. Paljonkohan tulisi hintaa?
uudelleen sijotetaan ne eduskunnan tiloihin saa possut liikuntaa ja karhut virikkeitä
No ikävä kyllä sanoa että kun kerran tehtiin tuollainen sopimus niin täytyy se pitää. Paljon turhempaankin menee rahaa.
Vapautetaan luontoon, kyllä ne kävelevät kotiin.
Nyt tämä teidän epätoivoinen mustamaalauksenne menee jo aika huvittavaksi. Niinistö olisi kuitenkin neuvotellut paremman koronatukisopimuksen, mutta kun Sannan piti tehdä kaikki minä itte-tyyliin. Taitaa olla, että loppupeleissä annamme Italialle ne 6,6 miljardia ja itse saamma lähinnä kiittää, että olemme maksumiehinä. Kai ymmärrät, että pandojen kustannukset ovat tuohon verrattuna mitättömät.
ei ihmisiä noin vertailla, se on hölmöö eikä kerro kun vertaajasta.
Kuka pöljä ne tänne halusi kun siellä ähtärissäkin oltiin sitä vastaan.Maksakoon se/he niiden kulut.Minä en pandoja tarvitse enkä tule tarvitsemaan.
seniili mikä seniili. pistetään ny uusiks että kaikki kerkee lukeen
Toivotaan nyt ettei pandoille tule esim ruokamyrkytys..
Kyllä sillä rahalla joka muualle maailmaan syydetään voidaan pari pandaa elättää.
Ennen vaikka vanhoilta hampaat naulaan. Kunhan herrain kotkotukset pidetään. Korotetaan vain hintoja.
Ei kai valtion osuus ollut muuta kuin symbolinen?