Sinä nainen, josta miehet eivät pidä: millainen olet?
Kysymys otsikossa.
Minä aloitan: Olen vähän ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Tästä minua on arvosteltu paljon. En ole mikään työpaikan ilopilleri ja ilmapiirin ylläpitäjä vaan hitaasti lämpiävä tarkkailija. Tutuilta olen kuullut olevani hauska ja hyvää seuraa, mutta antamani ensivaikutelman vuoksi miehet eivät kiinnostu minusta. He eivät edes pidä minusta. Kun joskus yritin seurustella, mies vertaili minua "räiskyviin" naispuolisiin tuttaviinsa. Kuulemma minun pitäisi olla vähän räväkämpi.
Lisäksi olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen harmaahiiri.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan ulinaisten kokous.
Yhyy, en saa huomiota. Yhyy!
Enemmän se miksi eivät löydä rikasta pitkää laatikkopää lekuri kirurgi lentäjä miesmallia.
Kyllä laatikkopää viittaa vaikeaan kehityshäiriöön. Laatikkoleuka sitten erikseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillipäille tiedoksi, että osalla meistä miehistä on silmälasifetissi, joten itsesäälissä rypemisen voisi lopettaa. :) M27
Sä et voi olla 27, tai sitten elät tynnyrissä. Jokaisella, siis ihan jokaisella on nykyisin mahdollisuus sekä piilolinsseihin että leikkaukseen. ”Rillipää” on 50-60-70-luvulla syntyneiden amisäijien termejä 😳
Miksi kitiset, rillipää?
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja leveäharteinen. Kasvoilta kaunis ja hiuksetkin on pitkät ja kauniit. Kun olin Tinderissä niin vientiä riitti, kunnes tapasin miehiä livenä ja he tajusivat etten olekaan niin siro kuin kuvista ehkä voisi päätellä. En siis ollut muokannut kuvia, mutta näytin niissä kai pienemmältä.
Jatkan vielä, että jossain vaiheessa elämääni olin alipainoinen ja silloin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Alipainoisena näytin mallimaiselta pituuteni takia ja se kai innosti miehiä. Normaalipainoinen pitkä nainen taas on turn off monelle.
Miehet ovat kaikessa ylivertaisia naisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se miksi eivät löydä rikasta pitkää laatikkopää lekuri kirurgi lentäjä miesmallia.
Kyllä laatikkopää viittaa vaikeaan kehityshäiriöön. Laatikkoleuka sitten erikseen 😅
Eli myönnät minun olevan oikeassa. Sinkkunainen = nirso nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rillipäille tiedoksi, että osalla meistä miehistä on silmälasifetissi, joten itsesäälissä rypemisen voisi lopettaa. :) M27
Sä et voi olla 27, tai sitten elät tynnyrissä. Jokaisella, siis ihan jokaisella on nykyisin mahdollisuus sekä piilolinsseihin että leikkaukseen. ”Rillipää” on 50-60-70-luvulla syntyneiden amisäijien termejä 😳
Miksi kitiset, rillipää?
Apukoulun päättötodistus setämiehellä taskussa vuodelta 1982. Jutut luupissa samat.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hikisellä foorumilla pyörivät naiset ei ansaitsekkaan miesten huomiota. #Justice
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo väsynyt ja vanha juttu.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kaikessa ylivertaisia naisiin verrattuna.
Esimerkiksi itsemurhatilastoissa.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät minun olevan oikeassa. Sinkkunainen = nirso nainen
Että ottaisinko mieluummin miehen, jolla on selkeä ja vahva leukalinjan, vaiko olmin, jonka taikinanaama jatkuu poskilta samana massana kaulan yli keskivartaloksi? Mietin huomiseen ja vastaan sitten 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tällä hikisellä foorumilla pyörivät naiset ei ansaitsekkaan miesten huomiota. #Justice
Miksi sitten täällä pyörii miehiä antamassa sitä meille? Mukamas loogisempi sukupuoli... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida että itselläni ei ole mahdollisuutta päästä leikkauksiin edes uusimmilla tekniikoilla. Eli kaikki eivät saa sekä piilolinssejä että leikkausta. Tutkittu eri vaihtoehtoja useamman kerran. Tietynlaiset älyttömän hintavat piilolinssit sentään sopivat silmiini. :) Mutta enimmäkseen käytän laseja!
Olen pitkä ja lievästi ylipainoinen. Myös liian haastava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Olen etäinen ja vaikeasti lähestyttävä, joidenkin mielestä pelottava. Hymyilen harvoin.
Ihan sama mulle kun en kenenkään huomiota edes kaipaa.
Samaa on sanottu minullekin mitä en koskaan ole käsittänyt. No joo, en hymyile paljon mutta esim töissä minua kuvaillaan empaattiseksi. Olen pienikokoinen. Ei rautaa eikä tatuointeja naamassa. En tiedä mikä minussa nyt niin pelottaa.
Olen nätti, hyvä vartaloinen ja itsenäinen. Ei minua kiinnosta alkaa passaa ketään. En halua alaikäisiä lapsia, enkä eläimiä minun elämään vakituisesti. Enkä pidä juovista ja laiskoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etäinen ja vaikeasti lähestyttävä, joidenkin mielestä pelottava. Hymyilen harvoin.
Ihan sama mulle kun en kenenkään huomiota edes kaipaa.Samaa on sanottu minullekin mitä en koskaan ole käsittänyt. No joo, en hymyile paljon mutta esim töissä minua kuvaillaan empaattiseksi. Olen pienikokoinen. Ei rautaa eikä tatuointeja naamassa. En tiedä mikä minussa nyt niin pelottaa.
Sama täällä! En kuulemma hymyile tarpeeksi. Naisten oletetaan edelleen olevan koko ajan hymyssä suin. Heti jos et ole niin on joku vikana tai näytät todella väsyneeltä muiden mielestä. Toivon että muutumme tässä yhteiskunnan tasolla ja pian!
Ujohko, hiljainen, pitkä ja normaalipainon ylärajalla (luulen että tämä on se juttu miksei minusta pidetä, sillä miehet haluavat pienen ja siron naisen). Olen itsenäinen ja koulutettu.
Jos käännän kysymyksen niin, että miehetkin saavat vastata, niin olen ujo, hiljainen, lukutoukka. Ulkonäöltäni olen lyhyt ja hieman naisellinen. Status: amis ja elämäntapatyötön.
Kaikki nämä ominaisuudet karkottavat naisia. Kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Olen mielummin yksin. -nuori mies
Olen turvonnut pitkäaikaissairauden vaatiman jatkuvan kortisonin takia kasvoista ja vatsasta huomattavasti. En pidä enää itsekään itseäni kauniina niin eipä muutkaan voi pitää. En ole lihava mutta näytän kummalliselta ja sairaalta.
Ei eläin vaan eläinrakas.