Sinä nainen, josta miehet eivät pidä: millainen olet?
Kysymys otsikossa.
Minä aloitan: Olen vähän ujo ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Tästä minua on arvosteltu paljon. En ole mikään työpaikan ilopilleri ja ilmapiirin ylläpitäjä vaan hitaasti lämpiävä tarkkailija. Tutuilta olen kuullut olevani hauska ja hyvää seuraa, mutta antamani ensivaikutelman vuoksi miehet eivät kiinnostu minusta. He eivät edes pidä minusta. Kun joskus yritin seurustella, mies vertaili minua "räiskyviin" naispuolisiin tuttaviinsa. Kuulemma minun pitäisi olla vähän räväkämpi.
Lisäksi olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen harmaahiiri.
Kommentit (207)
Minua ei koskaan opiskellessa kukaan pyytänyt treffeille arkena. Ehkä kerran tai kaksi pyysin itse, mutta eivät innostuneet treffimielessä. Baareista ja muista päivätyön ulkopuolisista ajanvietteistä löysin monia kiinnostuneita.
Arki on arki. Miettikääpä opiskeluporukoitanne. Monestako lukiossa tai yliopistossa tuli pari luokkatoverin kanssa? Varmaan hyvin harvinaista, ellei ala ole esim. teknillinen tai matemaattinen.
Se kuuluisa kipinä. Ulkonäkö on usein sivuseikka jos kipinä löytyy. Itsevarmuus ja aitous, olit millainen vain, on hyvä juttu.
Ap kuulostaa ihanalle naiselle <3
Liian laiha, neuroottinen, introvertti ja aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Rillipäille tiedoksi, että osalla meistä miehistä on silmälasifetissi, joten itsesäälissä rypemisen voisi lopettaa. :) M27
Ei täällä mitään itsesäälissä ryvetä. Jos ei saa huomiota, ei saa huomiota. Se nyt vaan on kokemuksen kautta huomattu fakta, ei sen sanominen ole itsesääliä. Sinäkään tuskin fantasioit kenestäkään niistä naisisista rilleineen, jotka tänne kirjoittavat.
Outoa.. Olen itse juuri kuvailemasi kaltainen nainen, mutta törmännyt elämässä juuri miehiin, jotka pitävät sitä jotenkin kiehtovana, salaperäisenä :D tms. Siis miehiä ollut tarjolla ihan ongelmaksi asti. Sitten kun olen seurustellut ja olen alkanut olla ihan normaali rento itseni, eipä heitä ole enää kiinnostanut. Olen ollut metsästäjien mieleen..
Silmälasit, ei meikkiä, markettivaatteet ja omat mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Rillipäille tiedoksi, että osalla meistä miehistä on silmälasifetissi, joten itsesäälissä rypemisen voisi lopettaa. :) M27
Sä et voi olla 27, tai sitten elät tynnyrissä. Jokaisella, siis ihan jokaisella on nykyisin mahdollisuus sekä piilolinsseihin että leikkaukseen. ”Rillipää” on 50-60-70-luvulla syntyneiden amisäijien termejä 😳
Ujo, introvertti, epäseksikäs, tylsä. Ulkonäöllisesti söpö naapurin tyttö, mutta se ei kuitenkaan riitä jos on edellämainittuja piirteitä. Se riittää herättämään kiinnostuksen, mutta aina kun mies tutustuu minuun, olen hänelle suuri pettymys.
Lopeta jo toi kysely. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et voi olla 27, tai sitten elät tynnyrissä. Jokaisella, siis ihan jokaisella on nykyisin mahdollisuus sekä piilolinsseihin että leikkaukseen. ”Rillipää” on 50-60-70-luvulla syntyneiden amisäijien termejä 😳
Tämä. 80-luvulla kiusattiin ”rilleistä” koulussa, sen jälkeen ne ovat olleet aina muodissa.
Olen vaalea ja hoikka. Pukeudun kauniisti mutta peittävästi. Meikkaan joka päivä. Olen lisäksi perusnätti ja 158 cm pitkä. Luonteeltani olen rohkea,eläin ja lapsirakas sekä älykäs. Miehet on oikeastaan aina juosseet karkuun :/
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea ja hoikka. Pukeudun kauniisti mutta peittävästi. Meikkaan joka päivä. Olen lisäksi perusnätti ja 158 cm pitkä. Luonteeltani olen rohkea,eläin ja lapsirakas sekä älykäs. Miehet on oikeastaan aina juosseet karkuun :/
Se johtuu tosta että olet eläin 🤷🏻♀️
Naisille on aina ottaja. Sinkulle naiselle ei vaan kelpaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluisa kipinä. Ulkonäkö on usein sivuseikka jos kipinä löytyy. Itsevarmuus ja aitous, olit millainen vain, on hyvä juttu.
Usko tai älä, itsevarmuutta on vaikea saavuttaa, jos on saanut kuulla paljon persoonaan kohdistuvaa arvostelua.
- ap
Olen etäinen ja vaikeasti lähestyttävä, joidenkin mielestä pelottava. Hymyilen harvoin.
Ihan sama mulle kun en kenenkään huomiota edes kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstan ulinaisten kokous.
Yhyy, en saa huomiota. Yhyy!
Enemmän se miksi eivät löydä rikasta pitkää laatikkopää lekuri kirurgi lentäjä miesmallia.
Olen pitkä ja leveäharteinen. Kasvoilta kaunis ja hiuksetkin on pitkät ja kauniit. Kun olin Tinderissä niin vientiä riitti, kunnes tapasin miehiä livenä ja he tajusivat etten olekaan niin siro kuin kuvista ehkä voisi päätellä. En siis ollut muokannut kuvia, mutta näytin niissä kai pienemmältä.