millaisen uskotte Suomen olevan sadan vuoden päästä?
Kommentit (14)
Islamistien hallitsema tumma sakki istuu rähjäisissä murjuissa.
Jossain voi olla vielä muutama vihattu suomalainen piilossa.
Torneista ja kaduilta kuuluu jatkuvaa uliuliuli älämölöä.
Voi naisparkoja / miehiä arkoja jotka tämän mahdollistivat.
Jotain tämän tyylistä
http://blogs.r.ftdata.co.uk/photo-diary/files/2013/09/Mogadishu.jpg
En usko Suomea valtiona olevan olemassa sadan vuoden kuluttua. Maailma sellaisena, kuin me sen tunnemme, lakkaa olemasta ja tilalla on jotain muuta.
Ei oikeastaan edes kiinnosta. Ei ole lapsia ja en elä niin pitkään, joten ihan sama vaikka ei olisi olemassakaan enää koko Suomea.
Meillä työpaikalla kaikenlainen arvostelu on kiellettyä ja ruotsinkieliset halliitsee. Kyllä mä luulen, että Suomi on pahempi kuin Ruotsi tänä päivänä tulevaisuudessa. Suomessa ei saa ääneen sanoa mitään tai muuten olet rasisti juntti, niinkuin minä,kuulemma.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:47"]
Meillä työpaikalla kaikenlainen arvostelu on kiellettyä ja ruotsinkieliset halliitsee. Kyllä mä luulen, että Suomi on pahempi kuin Ruotsi tänä päivänä tulevaisuudessa. Suomessa ei saa ääneen sanoa mitään tai muuten olet rasisti juntti, niinkuin minä,kuulemma.
[/quote]
Kyllä se hurrikin älhlyn miekkaan kaatuu kun imaamin ilmoitus hyökäyksestä kajahtaa.
Ruotsi on jo vaarallisen lähellä polvistumista.
Venäjä liittänyt Suomen takaisin itseensä. Lappi on liitetty Murmanskin alueeseen ja muu osa entisestä Suomesta kuuluu Karjalan tasavaltaan. Viro on Itämeren alueen rikkain valtio. Ruotsi on liittynyt kansanäänestyksellä Islamilaiseen kalifaattiin, joka on syntynyt Lähi-Idän ja Pohjois-Afrikan alueille.
Sotatanner. Juomavesi loppunut ja maailman katseet siirtyneet tuhansien järvien maahan. USA ja arabit tappelevat "oikeuksistaan" vesivaroihin ja vuorotellen "vapauttavat" meitä miehittäjiltä. EU kadonnut aikoja sitten ja jos vielä olisi olemassa velvottaisi Suomen luovuttamaan vapaaehtoisesti pakottaen alueensa ja vetensä yhteiskäyttöön.
Tämä on radioaktiivista erämaata. Ei eläviä olentoja missään. Ydintalvi ympärivuoden. Viimeine suomalainen on kuollut ehkä 50 vuotta sitten.
Kas vain, ajattelin itse tehdä aloituksen siitä, miltä maailma näyttää 200-300 vuoden kuluttua.
Maailmassa on vain erisävyisiä ruskeita ja mustia ihmisiä, ja ydinaseita käsiinsä saanut ISIS on uhkaillut isoimmatkin valtiot taipumaan ääri-islamilaisiksi. Teknologia on kielletty ja tietotekniikka tuhottu, uskonnolliset johtajat pitävät valtaa ja naiset ja monet miehetkin ovat orjina. Tarinat kertovat vaaleista sinisilmistä, mutta kukaan ei ole niitä nähnyt. Kaikkien tietämättä piilossa pohjoisen havumetsissä asuu joitakin heimoja, jotka uskaltautuvat ulkosalle vain koko vartalon peittävissä kaavuissa, joissa verkkokangas peittää silmät, ja hanskat kädessä. Tulevaisuus näyttää, kuolevatko pohjoisen heimot sukupuuttoon ennen kuin heidät saadaan vahingossa kiinni ja viedään myytäviksi.
Semmoinen Underworld. Taitaa olla liian realistinen filmattavaksi.
Ihmiset voivat olla suvaitsevia, esim. uskontojen suhteen. Hassua tekopyhää keskustelua käytiin jo 70-luvulla kuten saako laittaa valkoisen hääpuvun ja hunnun kun parilla on jo lapsia.
Todennäköisesti osa ruotsalaista islamistista kalifaattia
Islamilainen tai Venäjän vallan alla