Miks poistettiin toi..
Toi 18-vuotias myy itseään-keskustelu?? Hirmu pitkiä lainauksia näkyi ,oli kiinnostava mielipide taistelu parilla menossa :D tuliko siihe jotain törkyä? En ehtiny lukeen loppuun!!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]
Toi 18-vuotias myy itseään-keskustelu?? Hirmu pitkiä lainauksia näkyi ,oli kiinnostava mielipide taistelu parilla menossa :D tuliko siihe jotain törkyä? En ehtiny lukeen loppuun!!
[/quote]
No ei minun mielestäni ollut mitään väärää! olin juuri kirjoittamassa ko ihmiselle psykologista näkökulmaa asiasta. Olin sanomassa ko. ihmiselle, että jotain merkillistä on täytynyt tapahtua oidipaalivaiheen aikana, ehkä jotain jota hän ei nyt muista ja on syvälle haudattu alitajuntaan. En ota kantaa siihen onko itsensä myyminen moraalisesti oikein/väärin, sillä en ole moraalin vartija, mutta psykologisesti tuo on kiinnostavaa, sillä ko ihminen ei olisi lainkaan tullut ketjuun, ellei häntä asia painaisi alitajuisesti, minne hän on tuon asian painanut.
En tiedä. Ihan asiallista oli. Olen siis toinen noista "taistelijoista" :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:51"]
En tiedä. Ihan asiallista oli. Olen siis toinen noista "taistelijoista" :D
[/quote]
Se ehdittiin poistaa just kun olin antamassa viimeisintä vastaustani. :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]
[/quote]
No ei minun mielestäni ollut mitään väärää! olin juuri kirjoittamassa ko ihmiselle psykologista näkökulmaa asiasta. Olin sanomassa ko. ihmiselle, että jotain merkillistä on täytynyt tapahtua oidipaalivaiheen aikana, ehkä jotain jota hän ei nyt muista ja on syvälle haudattu alitajuntaan. En ota kantaa siihen onko itsensä myyminen moraalisesti oikein/väärin, sillä en ole moraalin vartija, mutta psykologisesti tuo on kiinnostavaa, sillä ko ihminen ei olisi lainkaan tullut ketjuun, ellei häntä asia painaisi alitajuisesti, minne hän on tuon asian painanut.
[/quote]
Miksen olisi tullut? Jos olen nuorena matkustanut Kiinaan ja joku kysyy jotakin kokemuksia Kiinasta, ja vastaan keskusteluun, olenko jotenkin traumatisoitunut siitä matkasta? Miten tämä eroaa siitä.
Miksi poistettiin 14v pojan kyselyketju?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"] Toi 18-vuotias myy itseään-keskustelu?? Hirmu pitkiä lainauksia näkyi ,oli kiinnostava mielipide taistelu parilla menossa :D tuliko siihe jotain törkyä? En ehtiny lukeen loppuun!! [/quote] No ei minun mielestäni ollut mitään väärää! olin juuri kirjoittamassa ko ihmiselle psykologista näkökulmaa asiasta. Olin sanomassa ko. ihmiselle, että jotain merkillistä on täytynyt tapahtua oidipaalivaiheen aikana, ehkä jotain jota hän ei nyt muista ja on syvälle haudattu alitajuntaan. En ota kantaa siihen onko itsensä myyminen moraalisesti oikein/väärin, sillä en ole moraalin vartija, mutta psykologisesti tuo on kiinnostavaa, sillä ko ihminen ei olisi lainkaan tullut ketjuun, ellei häntä asia painaisi alitajuisesti, minne hän on tuon asian painanut. [/quote] Miksen olisi tullut? Jos olen nuorena matkustanut Kiinaan ja joku kysyy jotakin kokemuksia Kiinasta, ja vastaan keskusteluun, olenko jotenkin traumatisoitunut siitä matkasta? Miten tämä eroaa siitä.
[/quote] Aika selkeästi, koska Kiina- asiaan ei liity seksi. :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]
[/quote]
[/quote]
Seurasin myös tuota keskustelua.Minun mielestäni "käsittelemättömästä ongelmasta" tms kertoisi enemmänkin se,jos henkilö välttelisi tuollaista keskustelua.Silloinhan hänestä ikäänkuin paistaisi inho,ettei halua lukea mitään asiaan liittyvää.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"] Toi 18-vuotias myy itseään-keskustelu?? Hirmu pitkiä lainauksia näkyi ,oli kiinnostava mielipide taistelu parilla menossa :D tuliko siihe jotain törkyä? En ehtiny lukeen loppuun!! [/quote] No ei minun mielestäni ollut mitään väärää! olin juuri kirjoittamassa ko ihmiselle psykologista näkökulmaa asiasta. Olin sanomassa ko. ihmiselle, että jotain merkillistä on täytynyt tapahtua oidipaalivaiheen aikana, ehkä jotain jota hän ei nyt muista ja on syvälle haudattu alitajuntaan. En ota kantaa siihen onko itsensä myyminen moraalisesti oikein/väärin, sillä en ole moraalin vartija, mutta psykologisesti tuo on kiinnostavaa, sillä ko ihminen ei olisi lainkaan tullut ketjuun, ellei häntä asia painaisi alitajuisesti, minne hän on tuon asian painanut. [/quote] Seurasin myös tuota keskustelua.Minun mielestäni "käsittelemättömästä ongelmasta" tms kertoisi enemmänkin se,jos henkilö välttelisi tuollaista keskustelua.Silloinhan hänestä ikäänkuin paistaisi inho,ettei halua lukea mitään asiaan liittyvää.
[/quote] Voisi se oireilla noinkin, mutta psykoanalyyttiselta kannalta ajateltuna se menee pikemminkin toisin päin. Se on hurja se ero, mikä on tiedostavalla ja tiedostamattomalla itsellä. Selkeitä merkkejä hänestä tuntuu että se on täysin ok, vaikka suojattu minä siellä sisällä kamppailee koko ajan tuon vaikean kokemuksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"] Toi 18-vuotias myy itseään-keskustelu?? Hirmu pitkiä lainauksia näkyi ,oli kiinnostava mielipide taistelu parilla menossa :D tuliko siihe jotain törkyä? En ehtiny lukeen loppuun!! [/quote] No ei minun mielestäni ollut mitään väärää! olin juuri kirjoittamassa ko ihmiselle psykologista näkökulmaa asiasta. Olin sanomassa ko. ihmiselle, että jotain merkillistä on täytynyt tapahtua oidipaalivaiheen aikana, ehkä jotain jota hän ei nyt muista ja on syvälle haudattu alitajuntaan. En ota kantaa siihen onko itsensä myyminen moraalisesti oikein/väärin, sillä en ole moraalin vartija, mutta psykologisesti tuo on kiinnostavaa, sillä ko ihminen ei olisi lainkaan tullut ketjuun, ellei häntä asia painaisi alitajuisesti, minne hän on tuon asian painanut. [/quote] Seurasin myös tuota keskustelua.Minun mielestäni "käsittelemättömästä ongelmasta" tms kertoisi enemmänkin se,jos henkilö välttelisi tuollaista keskustelua.Silloinhan hänestä ikäänkuin paistaisi inho,ettei halua lukea mitään asiaan liittyvää.
[/quote] Voisi se oireilla noinkin, mutta psykoanalyyttiselta kannalta ajateltuna se menee pikemminkin toisin päin. Se on hurja se ero, mikä on tiedostavalla ja tiedostamattomalla itsellä. Selkeitä merkkejä hänestä tuntuu että se on täysin ok, vaikka suojattu minä siellä sisällä kamppailee koko ajan tuon vaikean kokemuksen kanssa.
[/quote]
Tää alkaa jo olemaan vähän pelottavaa, yrität luikerrella mun pään sisälle ;) Höpöhöpöjuttuja, lupaan kyllä tulla kertomaan jos tässä vuosien saatossa alkaa katumus painamaan!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:57"]
[/quote]
Oletko sinä sitä mieltä,että kaikki itseään myyneet katuvat ja voivat pahoin?Tiedätkö kuinka suuri osa ihmisistä myy seksiä?sehän on maailman vanhin ammatti.
Olisin kans halunnut sen 18-vuotiaan yhteystiedot.