14 vuotias ei vastaa viesteihin ja ollut viimeksi paikalla 00.09
Yleensä se puhelin on aina päällä ja vastaa melkein heti ja se mua pelottaakin. On isällään ja laitoin jo pari tuntia sitten viestiä haenko hänet vai tuoko iskä, mutta vieläkään ei ole nähnyt koko viestiä, vaikka se on mennyt perille. Eksälle soitin, mutta ei tiennyt missä poika tarkalleen on. Kaverille oli kuulema mennyt yöksi. Olen varmaan ylihuolehtivainen, mutta mua ahdistaa ja eksä vaan sanoi, että varmasti pian tulee kotiin ja hän voi sitten heittää hänet tänne. Ei kuulostanut olevan yhtään huolissaan, mutta mua huolettaa ja paljon.
Kommentit (143)
Hei ap. Vastaathan tänne. Moni on huolissaan, kun ei susta kuulu...
Toivottavasti ei ole sattunut mitään
Vierailija kirjoitti:
Ap tulee varmasti kuittaamaan kunhan asia selviää. Tässä on mennyt tunti, annetaan ap:n nyt hoitaa asiaa. Vauva-palsta ei ole prioriteettilistan ykkösenä tuota varsinaista asiaa hoitaessa.
Kaikki ok, kun ei mitään kuulu???
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa karkaamaan? Onko kotona paha olla?
Sun kahdella aivosolulla ainakin on paha olla. Kaikki muut onkin jo karanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tulee varmasti kuittaamaan kunhan asia selviää. Tässä on mennyt tunti, annetaan ap:n nyt hoitaa asiaa. Vauva-palsta ei ole prioriteettilistan ykkösenä tuota varsinaista asiaa hoitaessa.
No mutta. Täältä kuitenkin apua etsi. Kai voidaan tietoa odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Varmaan on nyt muut asiat mielessä kuin meille tiedottaminen. Toivottavasti on saanut jo poikansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on oikeasti hukassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on oikeasti hukassa...
Jos on, niin saadaan lukea siitä iltapäivälehdistä parin päivän päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta. Täältä kuitenkin apua etsi. Kai voidaan tietoa odottaa?
No tottakai, mutta kai nyt hahmotat ajan kulun? Ap otti neuvoista vaarin ja alkoi selvittää asiaa. Samaan aikaan täällä surffaaminen ei nyt varmaan ole se ykkösjuttu.
Kannattaa soittaa myös sairaalaan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa soittaa myös sairaalaan
No jos se ois sinne joutunut niin olisi siitä vanhemmille ilmoitettu
Jospa ois vaan puhelin hukkunut ja poika on etsimässä sitä tai pelkää saarnaa eikä uskalla tulla vielä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin tuon ikäinen lapsi, ei olisi tullut kuuloonkaan olla yötä jossain paikassa ilman vanhempien lupaa ja näin ollen paikassa, josta vanhemmat eivät tiedä mitään.
Mutta tällaista se on nykyään. Vanhemmat antavat jälkikasvunsa juoksennella missä sattuu, ja vaikka keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
14v on lapsi vielä. Miks ex ei huolissaan?
Nykypäivän vanhempien mielestä 14v on jo aikuinen ja siitähän ei tule muuta kuin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ois vaan puhelin hukkunut ja poika on etsimässä sitä tai pelkää saarnaa eikä uskalla tulla vielä kotiin.
Ja ne olisi luuhanneet tuohon aikaan yöstä jossakin kylillä? Tähän en usko, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Varmaan on nyt muut asiat mielessä kuin meille tiedottaminen. Toivottavasti on saanut jo poikansa kiinni.
Ap unohti jo aamuisen trolliavauksensa, ehkä se illalla muistaa sen ja tulee syöttämään teille lisää jatkotarinaa.
Isä voi tietää pojan suhteesta johonkin salaiseen ! Vois sen kertoa ex vaimolle.