14 vuotias ei vastaa viesteihin ja ollut viimeksi paikalla 00.09
Yleensä se puhelin on aina päällä ja vastaa melkein heti ja se mua pelottaakin. On isällään ja laitoin jo pari tuntia sitten viestiä haenko hänet vai tuoko iskä, mutta vieläkään ei ole nähnyt koko viestiä, vaikka se on mennyt perille. Eksälle soitin, mutta ei tiennyt missä poika tarkalleen on. Kaverille oli kuulema mennyt yöksi. Olen varmaan ylihuolehtivainen, mutta mua ahdistaa ja eksä vaan sanoi, että varmasti pian tulee kotiin ja hän voi sitten heittää hänet tänne. Ei kuulostanut olevan yhtään huolissaan, mutta mua huolettaa ja paljon.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää olla huolissaan. SOita kaverille.
En minä tiedä kenen luona poika on.
No sitten soita heille jotka tunnet. Ja kysele missä on. Jos oikeasti huolissasi olet.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan katsele puhelinta parin tunnin välein, jos en odota viestiä tai puhelua. Varmaan pelit käynnissä.
Mutta mun pojalla on tapana vastata melkein heti, vaikka pelaisi tai tekisi mitä
Voi hevon v****, kuka päästää lapsensa yökylään johonkin josta ei ole tietoa?!
Kaapattu ja kontissa matkalla Saudi-Arabiaan, jossa hänestä tehdään eunukkiorja emiirin haaremiin.
Etkö pysty paikantamaan puhelinta?
Tai sitten exä tietää tasan missä lapsi on, mutta tietää toisen paukkaavan suoraan paikalle kuin tornado nolaten lapsen kun ovat vielä kaverin kanssa nukkumassa. Ovat kerrankin saaneet valvoa ja nukku pitkään..
Exät on exiä yleensä hyvästä syystä ja tässä tapauksessa exä myös kyvytön huolehtimaan lapsestaan. Lasuja on tehty pienemmistäkin asioista.
14 v joka ei ole katsonut puhelinta 15 tuntiin? Olisin hel*etin huolissani. Todennäköisesti jo soittanut poliisille.
Onneksi olkoon, pojastasi on ilmeisestikin tullut viime yönä Mies! Kyllä hän uusintojen jälkeen tulee aikanaan kotiin, ole huoletta!
P.S. Olethan puhunut hänelle kukista ja mehiläisistä?
Kaikki on varmasti ihan hyvin, mutta kyllä pistää ihmettelemään tuota isän toimintaa. Tietääkö hän ylipäätään yhtään mitään siitä kaverista, vai menikö homma niin että poika sanoi menevänsä yhdelle kaverille, eikä edes nimeä ole tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
14v on lapsi vielä. Miks ex ei huolissaan?
Näin. Ap minusta tuntuu, että eksäsi tietää missä lapsi on, mutta jostain syystä ei vaan kerro sinulle. Tai sitten lapsi on useamman kerran kadonnut tuolla tavalla ja aina tullut takaisin, joten tietää ja luottaa, että tulee taas ihan pian kotiin.
Kaikki järjestyy
Ei teinit nuku 15 tuntia.
Huolestuttavinta on tuo ettei ole ollut puhelimella puolenyön jälkeen.
Olis hienoa kun keksittäisiin sellainen sovellus ettei vajaaälyiset pääsisi tänne kommentoimaan nokkeluuksiaan. Mutta kai niilläkin on oikeus anonyymisti näyttää lapsellisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14v on lapsi vielä. Miks ex ei huolissaan?
Näin. Ap minusta tuntuu, että eksäsi tietää missä lapsi on, mutta jostain syystä ei vaan kerro sinulle. Tai sitten lapsi on useamman kerran kadonnut tuolla tavalla ja aina tullut takaisin, joten tietää ja luottaa, että tulee taas ihan pian kotiin.
Kaikki järjestyy <3
Melko mulkkua jos tietää, muttei kerro.
Soittaisin eksälle ja sanoisin, että jos ei puolen tunnin sisään löydä lasta niin soitan poliisille ja teen lasun. Ei 14-vuotiaita kasvateta noin. Ne on vielä lapsia.
Oletko yrittänyt soittaa pojallesi? Onko puhelin päällä vai sammunut?
Nämä on aina yhtä kamalia tilanteita. Toivottavasti poika ilmoittelee pian itsestään! Miehelle risuja.
Mä kyllä selvittäisin kaverin nimen ja numeron ja soittaisin sille. Tietääkö isä kenen kaverin luona poika on? Jos isä ei ole yleensä "hälläväliä" tyyppi niin ehkä tuo sen huolettomuus on hyvä merkki. Tuli mieleen sekin josko poika potee krapulaa sielä isän luona mutta pimittävät tiedon sulta.
Tuu kertoon kun pojasta kuuluu ja mikä oli homman nimi. Mä niin muistan elävästi tuon ahdistuksen ja murehtimisen ajoilta kun omaa teiniä ei saanut kiinni.