Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähti tulossa, mies ei halua, en tiedä mitä teen!

Vierailija
26.06.2015 |

Auttakaa, en keksi yhtään syytä miksei pidettäisi lasta.

Raskauduin siis vahingossa, pilleri jäi ja huops vaan, täydellinen yllätysraskaus siis.

Mies on aivan järkyttynyt, jankkaa ettei halua mitään vauvaa todellakaan.

Muutaman kerran syyttänyt huijauksesta eikä oikein osaa keskustella asiasta tai ymmärrä miten vaikea tilanne tämä naiselle on. Hän on vaan sitä mieltä että abortti ja hän vie sitten panlkinnoksi lomalle ja hyvin se menee ja that it.

MUTTA, tää örkki on mun sisällä, ja mun aivot ei toimi noin. Nään sen vauvan jo ja haistan sen tuoksun.

Yritä sitten miehelle selittää, kuulemma olen suunnitellut kaiken koska en pysty heti aborttiin...

Mä en nyt tiedä mitä mä teen, suhteessa mennyt heikommin viimeisen vuoden, korjattavissa mielestäni hyvinkin, tarvittaisiin uusia tuulia, ei nyt ehkä tätä, mutta tämä nyt tarjoutui niin tätä se sitten olisi.

Uusperhe, olis eka yhteinen lapsi. Ei ollu tarkoitus tehdä yhteisiä lainkaan, esimurrosikäiset vievät huomion ja perheessä jo valmiiksi skismaa, johtuen varmaankin vieraasta miehestä ja lasten esi puberteestista, kaikki hieman kiristää ja on jännitteitä.

Mut millä mä ikinä pystyn perustelemaan itelleni abortin, tai miten voin pitää lapsen jota sen isä ei halua?

Auttakaa, en tiedä mitä teen!!

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:55"]Sä olet ap noinkin nuori, anna palaa vaan! Itse sain iltatähden 41v enkä ole kyllä katunut. Ihana poika! [/quote] No ei ap mikään nuori enää ole ja sä olit jo iäkäs saadessasi lapsen, kunnon wt-mummoäiti. Häpeäisit, ainakin lapsi häpeää isoäit..."äitiään".

[/quote] Isoäitiään häpeääkin joo, on juoppo. Ja kuka lapsi ei häpeäisi vanhempiaan?

Vierailija
142/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:36"]

Tosi aikuisen oloinen mies... NOT! 

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se, että mukisematta suostuu tahtomattaan isäksi kun puoliso on järjestänyt "vahingon"? Olen kyllä pikkuisen eri mieltä.

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se että a) ymmärtää, että raskaus voi alkaa ehkäisystä huolimatta ja b) OTTAA VASTUUN JOS RASKAUS ALKAA

Tämä mies, eikä kirjoittaja jolle kommentoin, ole aikuisia, koska terve ja normaali aikuinen EI SYYTÄ HUIJAUKSESTA JOS VAHINKO TAPAHTUU.

Mitä kakaroita täällä taas on kommentoimassa? :D

[/quote]

Vastuun voi kantaa myös abortilla.

Ap ei ole käyttänyt ehkäisyä (ainakaan kunnolla) ja on silti harrastanut seksiä. Jos/kun ehkäisyn laiminlyönnistä ei ole informoitu miestä, on vastuu täysin ap:n harteilla, ja miehellä on täysi oikeus syyttää huijauksesta koska huijaus ON tapahtunut! Mitä muuta se on kuin huijausta että jättää ehkäisyn salaa käyttämättä?!

Nimenomaan, mitähän kakaroita te olette jotka on sitä mieltä että emäntä saa jättää pillerit syömättä ja näin huijata itsensä raskaaksi, ja vielä suuttuu kun mies syyttää ihan aiheellisesti huijauksesta ja sitten vielä ei voida kantaa vastuutaan tekemällä aborttia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko tullut päätöksiä?