Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltatähti tulossa, mies ei halua, en tiedä mitä teen!

Vierailija
26.06.2015 |

Auttakaa, en keksi yhtään syytä miksei pidettäisi lasta.

Raskauduin siis vahingossa, pilleri jäi ja huops vaan, täydellinen yllätysraskaus siis.

Mies on aivan järkyttynyt, jankkaa ettei halua mitään vauvaa todellakaan.

Muutaman kerran syyttänyt huijauksesta eikä oikein osaa keskustella asiasta tai ymmärrä miten vaikea tilanne tämä naiselle on. Hän on vaan sitä mieltä että abortti ja hän vie sitten panlkinnoksi lomalle ja hyvin se menee ja that it.

MUTTA, tää örkki on mun sisällä, ja mun aivot ei toimi noin. Nään sen vauvan jo ja haistan sen tuoksun.

Yritä sitten miehelle selittää, kuulemma olen suunnitellut kaiken koska en pysty heti aborttiin...

Mä en nyt tiedä mitä mä teen, suhteessa mennyt heikommin viimeisen vuoden, korjattavissa mielestäni hyvinkin, tarvittaisiin uusia tuulia, ei nyt ehkä tätä, mutta tämä nyt tarjoutui niin tätä se sitten olisi.

Uusperhe, olis eka yhteinen lapsi. Ei ollu tarkoitus tehdä yhteisiä lainkaan, esimurrosikäiset vievät huomion ja perheessä jo valmiiksi skismaa, johtuen varmaankin vieraasta miehestä ja lasten esi puberteestista, kaikki hieman kiristää ja on jännitteitä.

Mut millä mä ikinä pystyn perustelemaan itelleni abortin, tai miten voin pitää lapsen jota sen isä ei halua?

Auttakaa, en tiedä mitä teen!!

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ämmä joka.nakitti ukkonsa. HÄPEÄ!! JOS on vahinkoraskaus..ei tyttömäisesti kita pyöreänä äimistele että...hups!! Häpeä, kiero muija!

Vierailija
102/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän offtopic, mutta miettikääpä jos tämä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/860 menee läpi niin kannattaa kyllä miesten (ja naistenkin) harkita paneskelua vähän tarkemmin. Voi olla abortin saaminen pikkaisen vaikeampaa jos liuta hoitohenkilökuntaa toteaa, että "jaa, emmä kyllä tähän lähe..". Nainen ei saa aborttia ja mies lähtee lätkimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naivi ja tyhmä ja typerä ja juokse sassiin tekemään abortti ettei mulle taas tule lisää sossuelättejä!!!

Vierailija
104/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, raskaaksi voi tulla vaikka söisi ne kaikki pillerit. Näin sai nuorimmaiseni alkunsa. Aborttiaika oli jo varattu, mutta en sitten pystynytkään. Parisuhde kaatui siihen mutta en kadu ihanaa poikaani 13v.

Vierailija
105/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle 128. Vähän reilut 30000 kannatusilmoitusta, ei mene eduskuntaan. Viime marraskuussa mennyt keräysaika umpeen. Ap, miten kotona?

Vierailija
106/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:29"]

Mä taas kerron miehille aina, että mulla on 1-2 ehkäisymenetelmää käytössä ja teen saman tien abortin jos ehkäisy pettäisi.

[/quote]Kuinka paljon sulla niitä miehiä oikein on? Tienaatko leipäsi seksillä?

Vierailija
107/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia!! Kadut sitä myöhemmin. Nimim. Kokemusta on

Vierailija
108/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle

Vierailija
109/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, oletko valmis ottamaan vastuun vielä yhdestä lapsesta ihan yksinäsi, jos mies päättää häipyä. Haluatko, jaksatko?
Miten muut lapset asiat tulevat kokemaan?

Vierailija
110/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:23"]

Mieti, oletko valmis ottamaan vastuun vielä yhdestä lapsesta ihan yksinäsi, jos mies päättää häipyä. Haluatko, jaksatko? Miten muut lapset asiat tulevat kokemaan?

[/quote]

No isommat lapset varmasti tykkäisivät, ovat vauvaserkustaan erittäin innostuneita vaikka muutoin makaavatkin seisten ja mököttelevät puberteeteissaan.

En haluaisi lasta kyllä ilman sen isää.

Yhden kerran jo eronnut isompien lasten isästä, eikä se ole koskaan hyvä asia.

Mut mä en nyt oikeesti tiedä.

Olen 35 v ja tää tuntuu nyt viimeiseltä tilanteelta, koska en aio mitään lapsia alkaa tekemään anää.

Tää on nyt ainoa tilanne ja ainoa ihminen jonka kanssa tää ois nyt mahdollista.

Mä en usko että pystyn abortin jälkeen enää katsomaan miestä samoin koska olen täysin varma että koen hänen painostaneen mut siihen enkä pääsis siitä koskaan yli.

AP

Vierailija
111/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on vieras mies? Eipä ihme, että on skismaa.

Vierailija
112/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole tapa saada perhe yhteen tai pitää mies. En usko että se on myöskään tapa saada perhe yhteen. Mieti valmiiksi sellainen vaihtoehto, tiedän että kuulostaa karulta, mutta että mies tosiaankin ei halua sitä lasta ja nostaa kytkintä. Jos jäisit yksinhuoltajaksi vauvan ja esimurrosikäisten kanssa, jos sinun pitäisi aloittaa vauvarumba uudelleen, pitäisitkö vauvan silti? Jos sanot että pitäisit niin sitten pidä se.

Ymmärrän hyvin että se iltatähti tuntuisi ihanalta saada. Olla vielä kerran raskaana, saada vielä kerran imettää, olla vielä vauvan ja pienen lapsen äiti. Mutta jossain kohtaa on aika myöntää että ne ajat ovat menneet. Varsinkin jos mies ei todella enää halua lisää lapsia, tuo voi olla ennemmin lopun alku teidän suhteessa kuin ihana uusi mahdollisuus. Hänestä voi tulla kohtuu hyväkin isä lapselle mutta niin että samalla etäännytte ja hän ei ikinä anna sinulle anteeksi, ja että jättää sinut yksin hoitamaan vauvaa ja sitten sinäkin alat vihata häntä.

Yhtä lailla se että hän ei halua lisää lapsia tai pakottaa sinut aborttiin voi olla lopun alku sinun puolelta. Minä itse en ikinä antanut miehelle anteeksi että en saanut lisää lapsia. On nykyään ex.

Vierailija
113/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Jos katsot asiaa kylmän viileästi, tilanne lapsen kanssa ei tulisi olemaan helppo, kun perheessä on muutenkin jo skismaa ja mies kokee tulleensa vedätetyksi.

Vierailija
114/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi aikuisen oloinen mies... NOT! Teet raskauden kanssa mitä vain, potki "mies" pellolle. Jos sä nyt teet abortin vain koska "mies" painostaa, tuut olemaan sille katkera ja suhde on ohi. Jos pidät lapsen, mies voi osoittaa kypsymättömyytensä ja itsekkyytensä (olisi kannattanut miehen käyttää kortsua jos lapsi on noin kamala asia), ja häipyä.

Suhde on ohi joka tapauksessa, jos mies ei aikuistu.

Vierailija
115/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:19"]

Raskauduin siis vahingossa, pilleri jäi ja huops vaan, täydellinen yllätysraskaus siis.

[/quote]

Mikä ihmeen vahinko ja yllätys se muka on, jos ei käytä (kunnolla) ehkäisyä? Kuulostaa nimenomaan "vahingolta", eli tarkoituksellista raskaudelta joka yritetään selittää puolisolle vahingoksi vaikka itse on tiedetty ettei ehkäisy ole kunnossa.

Vierailija
116/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä todellakaan tee mitään mitä et itse tahdo! Jos teet abortin miehen takia, niin kadut sitä, etkä välttämättä pysty kuitenkaan enää jatkamaan hänen kanssaan. Tee mitä itse tahdot ja pystyt, ja ne ketkä tahtovat, ovat siinä mukana.

Vierailija
117/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vahinkoraskaus 41-vuotiaana ja mies painosti jatkamaan raskautta. Olin jo saanut 35 ikäisenä synnytyksen yhteydessä jonkinlaisen laskeuman sitä tiedostamattani until now...

No, tämä iltatähti pilasi terveyteni täysin. Lapsi on ihana, mutta raskauden tulisi olla toivottu molemmille vanhemmille. Muusta tilanteesta vain harmia lapselle. Tekisin sinuna abortin, kamala alku pienelle kun ei ole toivottu lapsi isälleen.

Vierailija
118/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:36"]

Tosi aikuisen oloinen mies... NOT! 

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se, että mukisematta suostuu tahtomattaan isäksi kun puoliso on järjestänyt "vahingon"? Olen kyllä pikkuisen eri mieltä.

Vierailija
119/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos mies ei edes pysty edes neuvottelemaan tuossa tilanteessa. Ei kuulosta kovin empaattiselta. Niinhän se yleensä kuitenkin on, että tehtyjä lapsia ei kadu. Olet vielä kuitenkin suhteellisen nuori, monet saavat nykyään vasta ensimmäisen lapsen sinun ikäisenäsi. Luota omaan tunteeseesi jaksamisestasi, miehen varaan ei varmaan nyt kannata laskea. Kuulostaa siltä, että saattaisitte erota jossain vaiheessa joka tapauksessa.

Vierailija
120/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:36"]

Tosi aikuisen oloinen mies... NOT! 

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se, että mukisematta suostuu tahtomattaan isäksi kun puoliso on järjestänyt "vahingon"? Olen kyllä pikkuisen eri mieltä.
[/quote]
ei vaan pitäisi pystyä käyttäytymään paremmin puolisoaan kohtaan! Ja ajatella asioita muuten kuin oman napansa kautta