Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltatähti tulossa, mies ei halua, en tiedä mitä teen!

Vierailija
26.06.2015 |

Auttakaa, en keksi yhtään syytä miksei pidettäisi lasta.

Raskauduin siis vahingossa, pilleri jäi ja huops vaan, täydellinen yllätysraskaus siis.

Mies on aivan järkyttynyt, jankkaa ettei halua mitään vauvaa todellakaan.

Muutaman kerran syyttänyt huijauksesta eikä oikein osaa keskustella asiasta tai ymmärrä miten vaikea tilanne tämä naiselle on. Hän on vaan sitä mieltä että abortti ja hän vie sitten panlkinnoksi lomalle ja hyvin se menee ja that it.

MUTTA, tää örkki on mun sisällä, ja mun aivot ei toimi noin. Nään sen vauvan jo ja haistan sen tuoksun.

Yritä sitten miehelle selittää, kuulemma olen suunnitellut kaiken koska en pysty heti aborttiin...

Mä en nyt tiedä mitä mä teen, suhteessa mennyt heikommin viimeisen vuoden, korjattavissa mielestäni hyvinkin, tarvittaisiin uusia tuulia, ei nyt ehkä tätä, mutta tämä nyt tarjoutui niin tätä se sitten olisi.

Uusperhe, olis eka yhteinen lapsi. Ei ollu tarkoitus tehdä yhteisiä lainkaan, esimurrosikäiset vievät huomion ja perheessä jo valmiiksi skismaa, johtuen varmaankin vieraasta miehestä ja lasten esi puberteestista, kaikki hieman kiristää ja on jännitteitä.

Mut millä mä ikinä pystyn perustelemaan itelleni abortin, tai miten voin pitää lapsen jota sen isä ei halua?

Auttakaa, en tiedä mitä teen!!

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups vaan.

Vierailija
122/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:24"]Mikä ihmeen ongelma siitä abortista pitää tehdä aina? Siitä ei ole mitään vahinkoa mutta valtavasti hyötyä. Tupakoinnin lopettamisesta on vähemmän hyötyä mutta enemmän vahinkoa. Mikä vittu teitä vaivaa?
[/quote] Harmi ettei äitis hankkinu aborttia kun olit solumöykkynä sen mshassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:37"]

No älä todellakaan tee mitään mitä et itse tahdo! Jos teet abortin miehen takia, niin kadut sitä, etkä välttämättä pysty kuitenkaan enää jatkamaan hänen kanssaan. Tee mitä itse tahdot ja pystyt, ja ne ketkä tahtovat, ovat siinä mukana.

[/quote]

Olen ehdottomasti samaa mieltä! Älä tee aborttia, vaan pidä lapsi ja anna miehen mennä, jos ei hyväksy. Miettisit kuitenkin parin vuoden päästä, millainen kävelemään opetteleva taapero lapsi olisi tai millainen hurmaava persoona hänestä tulisi isompana. Katuisit - lopun elämääsi!

Ehkä miehesi ei ole sinulle sittenkään se oikea. Jos olisi, ottaisi kaiken yhdessä vastaan, mitä annetaan.

Vierailija
124/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna mä pitäisin lapsen. Aborttissa sä tapat viattoman lapsen, josta olis voinu tulla ihan mitä vaan. Enkä mäkään todellakaan pääsis yli siitä ja olis ton sun miehen kaa jos se noin suo painostaa tohon - Ei se yksin koskaan sitä saa päättää!

Vierailija
125/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:42"]

Ikävää jos mies ei edes pysty edes neuvottelemaan tuossa tilanteessa. 

[/quote]

Mitä tuossa voisi neuvotella? Tehdään vain puolikas lapsi? Ihan yhtä epäempaattinenhan ap:kin on, kun ei suostu neuvottelemaan kannastaan!

Vierailija
126/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap noinkin nuori, anna palaa vaan! Itse sain iltatähden 41v enkä ole kyllä katunut. Ihana poika!

Vierailija
127/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:36"] Tosi aikuisen oloinen mies... NOT!  [/quote] Aikuisuuden mitta on se, että mukisematta suostuu tahtomattaan isäksi kun puoliso on järjestänyt "vahingon"? Olen kyllä pikkuisen eri mieltä. [/quote] ei vaan pitäisi pystyä käyttäytymään paremmin puolisoaan kohtaan! Ja ajatella asioita muuten kuin oman napansa kautta

[/quote]

Et sinä voi tietää miten ap käyttäytyy, nyt meillä on vain hänen tarinansa. Ei ap:kään ajattele kuin omaa napaansa, eikä tippaakaan miltä miehestä tuntuu kun toinen on järjesteänyt "vahingon" ja on pakottamassa miestä isäksi!

Vierailija
128/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tuo ole mikään oikea vahinko, pilleri jäänyt ottamatta hohhoijaa. Mitä oikein yritit ap? Sitoa miehen varmuudella itseesi tai jotain muuta typerää alkukantaista? Ei siitä edes tule raskaaksi jos yksi pilleri jää välistä, joten keksi jokin muu tekosyy ap. 

Minä rakastan lapsia ja niitä minulla onkin 6, mutta toisen ihmisen huijaaminen isäksi on väärin!

N38

Vierailija
129/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:50"]

Tää keskustelu on kyllä auttanut jonkin verran tilanteeseen. Täytyy vielä jutella miehen kanssa. Josko hän nyt ensijärkytyksiltään saisi jo muutakin ilmaistua kun raivoa. Eiköhän tää selviä,tai pakkohan se on. Mut se on ihan varma et pillerihommat on nyt nähty todellakin. En edelleenkään tiedä mihin suuntaan oma fiilis kallistuu, mutta kyllä se kaiken vauvahomman alkaminen uudelleen tuntuu juuri nyt vähän epätoivoiselta ajatukselta. Enää ei sentään itketä kun vertaistukea löytyy näinkin kovasti :) kiitos siitä! Ap

[/quote]

Kommentoimatta mitään tähän sinun akuuttiin tilanteeseesi, otan kantaa ehkäisytapaan. Oletko kuullut ehkäisykapselista? Sellainen injektoidaan neulalla ihon alle (esim. olkavarteen), ja siellä se sitten vapauttaa tasaisesti keltarauhashormonia. On olemassa kolme vuotta kestäviä kapseleita ja viisi vuotta kestäviä kapseleita, ja jos tulee tilanne, että haluaa raskaaksi aiemmin, voi kapselin ottaa pois jo ennen eräpäivääkin. Kapselissa on käytännössä samantyyppinen vaikuttava aine kuin Cerazette-minipillerissä (joka on sinällään yhtä luotettava kuin yhdistelmäehkäisypillerit). Kapselin etu on se, että käyttövirheitä ei synny, joten raskauden riski on täysin olematon. Ja mitään ei tarvitse muistaa eikä kenenkään luopua mistään ikuisesti.

Vierailija
130/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä hyvin tarkkaan lapsen pitämistä. Minulla on kouluikäiset lapset ja en halua enempää lapsia. Oikeasti en kestäisi, jos pitäisi vielä valvoa ja kanssa ne kaiken maailman kuviot pienen lapsen kanssa. Ymmärrän siis miehesi järkytyksen. Aborttia en ehkä pystyisi tekemään. Mutta jos hintana lapsen sasmisesta on perheen hajoaminen ja oma täydellinen uupumus niin ehkä jopa pystyisin.

Vierailija
131/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti yläpeukuttaa 130 kommenttia, vahingossa alapeukku.

-
Ystäväpiirissäni on monta yksinhuoltajaa ja hyvin heillä menee. Yksikään heistä ei kaipaa huonoa miestä tai suhdetta. Ja mikään hyvä mies ei lastansa halua tapattaa. Täyspäiseen aikuisuuteen kuuluu vastuu ja abortti tässä tilanteessa on tasan tarkkaan vastuun pakoilua.

-
Abortissa tapetaan pieni ihminen, jolla sydän lyö.

Vierailija
132/143 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi AP, itse on samantyyppisessä tilanteessa......

t. toinen epätoivoinen

Vierailija
133/143 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 15:33"]

Taas yksi ämmä joka.nakitti ukkonsa. HÄPEÄ!! JOS on vahinkoraskaus..ei tyttömäisesti kita pyöreänä äimistele että...hups!! Häpeä, kiero muija!

[/quote]Hirveätä tämä naisten syyllistäminen. Miten joku voi vaatia,että joku toinen muistaa ottaa jonkun pillerin joka päivä ja suunnilleen samaan aikaan. Kuinka moni mies kykenisi siihen? Vahinkoraskauksia olisi varmaan pilvin pimein ja kaikki ymmärtäisivät,että on mahdoton aina muistaa ottaa se pilleri jos vastuu pilleristä olisi miehillä. Kaikki joilla on esim.säännöllinen lääkitys tietää,että aina välillä voi se pilleri unohtua. Kyllä minä ainakin ihmettelen ,että yleensä joku muistaa sen aina ottaa. Ja ei tarvita kuin yksi mahatauti ja teho on mennyttä.AP:lle sanoisin,että mies on törkeä. Yhdessä on pantu ja yhdessä kannetaan vastuu. Mieskin olisi voinut laittaa piuhat poikki jos kerran on sata varma,ettei lasta halua. Ottaisi itse vastuun ehkäisystä, eikä sysäisi noin suurta vastuuta toiselle. Se joka ei lasta halua, varmistaa itse ,ettei lasta tule. Abortti ei ole ehkäisy.

Vierailija
134/143 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:58"]

Täällä kiistellään onko abortti oikein vai ei. Kun pitäsi keskustella onko isäksi pakottaminen oikein vai ei.

[/quote]Kukaan ei tule väkisin isäksi. Miehet eivät vaan välitä ehkäistä. Miehillä on 100% oikeus ehkäistä itse, eikä jättää sitä toisen ihmisen kontolle. Jos ei ehdottomasti halua lasta on parasta hoitaa ehkäisy itse ja parhaalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
135/143 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jotenkin usko noihin pillereiden "unohtamiseen"

Vierailija
136/143 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:15"]

Minä en jotenkin usko noihin pillereiden "unohtamiseen"

[/quote]Etkö itse koskaan unohda mitään?  AP, joko päätös on tehty?

Vierailija
137/143 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:35"]

Ap, mikä ihmeen vauvaserkku, niinkuin tuossa toisessa viestissäsi puhuit?? En viitsinyt lainata. Eihän se vauva sun lastes serkku ole? Täh!?

[/quote]Suomennos blondille: lapsilla on serkku, joka on vauva. 

Vierailija
138/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:55"]Sä olet ap noinkin nuori, anna palaa vaan! Itse sain iltatähden 41v enkä ole kyllä katunut. Ihana poika!
[/quote]
No ei ap mikään nuori enää ole ja sä olit jo iäkäs saadessasi lapsen, kunnon wt-mummoäiti. Häpeäisit, ainakin lapsi häpeää isoäit..."äitiään".

Vierailija
139/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:36"]

Tosi aikuisen oloinen mies... NOT! 

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se, että mukisematta suostuu tahtomattaan isäksi kun puoliso on järjestänyt "vahingon"? Olen kyllä pikkuisen eri mieltä.

[/quote]

Aikuisuuden mitta on se että a) ymmärtää, että raskaus voi alkaa ehkäisystä huolimatta ja b) OTTAA VASTUUN JOS RASKAUS ALKAA

Tämä mies, eikä kirjoittaja jolle kommentoin, ole aikuisia, koska terve ja normaali aikuinen EI SYYTÄ HUIJAUKSESTA JOS VAHINKO TAPAHTUU.

Mitä kakaroita täällä taas on kommentoimassa? :D

Vierailija
140/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi. Lasta et saa uutta helposti mutta paremman miehen saat. Tulet katumaan ja ajattelemaan koko loppuikäsi mitä vauvasta olisi tullut mutta miehen rakkautta saat helposti uudestaan ja tuskin jäät miettimään loppuelämäksi mitä siitä olisi tullut