Paljonko maksaa viisaudenhampaan poisto kunnallisella?
Pk seudulla? Vaikka jonoahan sinne on 3-5 kk mutta ymmärtääkseni yksityisellä maksaa parikin sataa per hammas. Niin että paljonko maksoi ja missä asut? Oliko muuten miten paha kokemus?
Kommentit (8)
Muistaakseni 36 euroo, tänä keväänä, tuli vetämällä, oli ihan iisi homma, ja pariks yöks otin ihan varoks särkylääkkeen. tre
Multa poistettiin kahtena eri kertana kaikki neljä visuria. Väliä kerroilla oli muutama kuukausi. Lasku oli n. 70e per kerta. Asun Jyväskylässä. Ihan helppo homma oli. Puudutuksen pistäminen ja kova meteli hampaita runnottaessa olivat kyllä vähän epämiellyttäviä :D
Kiitos! :) Vähän pelottaa kyllä kun hammas on niin vinosti ja huonossa kohtaa (toisen hampaan yläpuolella) että jos ne joutuu sen pilkkomaan eikä saa varmasti yhtenä palana siististi
Mä en enää muista hintaa, mut maksoi reilusti alle satasen (Vantaalla). Mulla poistettiin yksi hammas, joka oli vaan puoliksi esillä, niin sitä ei saanut vetämällä pois. Oli kuitenkin yllättävän helppo operaatio, kun olin varautunut pahempaan.
Vantaalla maksoi n. 50e, poistettiin kuukausi sitten hammaslääkäripäivystyksessä johon menin säryn takia. Sanoivat että täytyy leikata mutta lähti kuitenkin vaan repimällä. :D
Puudutukset kun kunnossa niin ei tunnu miltään. Pabadolia söin ainoastaan poistopäivänä ja varmuudenvuoksi seuraavana aamuna, sen jälkeen ei ollut mitään kipuja.
Alaviisuri revittiin pari viikkoa sitten ja lähti ihan helposti. 38 euroa maksoi. Tunti operaation jälkeen otin 600 buranan ja sillä pärjäsin.
Yläviisurin poisto yksityisellä Vantaalla noin kuukausi sitten 63 euroa.
Joku nyt pliis