thaimaalaiset naiset vaimoinaki parhaita. minä 54 hän 19
Kommentit (20)
Toiset miehet arvostavat kumppanuutta. Ja siihen vaaditaan samantyyppinen elämänkokemus.
Miksi suomalaisia naisia suututtaa jos mies haluaa thaimaalaisen naisen? :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:45"]Pattayaltako hait?Vai tilasitko?Mun ämmä on phuketista.
[/quote] Tuliko kotiinkuljetettuna postissa?T.Juha
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:46"]Toiset miehet arvostavat kumppanuutta. Ja siihen vaaditaan samantyyppinen elämänkokemus.
[/quote]
Paskat.Ämmät tekee niin kun käsketään.Tämäkin siivoaa ja laittaa ruokaa.Saa panna perseeseen ja muutenkin tehä mitä haluaa.Ei enää ikinä suomi ämmää.
WAY TO GO MANNNN, OOT MUN ITOLI
T: ES-JONNE FROM YLILAUTA
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:46"]
Miksi suomalaisia naisia suututtaa jos mies haluaa thaimaalaisen naisen? :D
[/quote]
ei minua ainakaan suututa. Minulla thaisiivooja, aivan ihana, palvelualtis, ystävällinen.
Minulle ei tulisi mieleenikään ottaa itselleni thaimiestä tms. Yhteinen kieli, samantyyppiset kokemukset ja yhteisesti jaettu emotionaalinem elämä on sitä, mikä tuottaa läheisyyttä,,mikä taas tekee seksistä nautittavampaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:46"]Toiset miehet arvostavat kumppanuutta. Ja siihen vaaditaan samantyyppinen elämänkokemus. [/quote] Paskat.Ämmät tekee niin kun käsketään.Tämäkin siivoaa ja laittaa ruokaa.Saa panna perseeseen ja muutenkin tehä mitä haluaa.Ei enää ikinä suomi ämmää.
[/quote]
Jeah, parasta on panna perseeseen. Parrua kakkareikään, mmm...lörtsyt tulee ulos kun sperma valuu perseeseen..kerroinko että tykkään paskaleikeistä? scat nammmmm
I'm a scat man!
tiidittittiditititit
IM A SCAT MAN!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:46"]Toiset miehet arvostavat kumppanuutta. Ja siihen vaaditaan samantyyppinen elämänkokemus. [/quote] Paskat.Ämmät tekee niin kun käsketään.Tämäkin siivoaa ja laittaa ruokaa.Saa panna perseeseen ja muutenkin tehä mitä haluaa.Ei enää ikinä suomi ämmää.
[/quote]
sun thaivaimolla on käynyt tuuri, kun sinut sai....
Riippuu kyllä niin siitä mihin tarkoitukseen vaimon haluaa. Henkinen yhteys ei ilmeisesti ole apn prio yksi
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:12"]
Riippuu kyllä niin siitä mihin tarkoitukseen vaimon haluaa. Henkinen yhteys ei ilmeisesti ole apn prio yksi
[/quote]
No ne henkiset yhteydet nähdään suomi-pareissa tarpeeksi usein: yli puolet eroaa.
Minusta on aina yhtä hauskaa lukea, miten thaikkunaisia pidetään kiltteinä ja nöyrinä jne. Selvästi eivät ole tavanneet naista kuin sen postimyyntikatalogin kautta.
Samaa kurssia kanssani käy kaksi thaikkunaista. Ovat rääväsuita, jotka eivät pelkää ilmaista mielipidettään. Eivät todellakaan ota käskyjä ja muilta eivätkä tee mitään sellaista, mikä heitä itseään ei miellytä. Olen itse ollut kuulemmassa, miten hiljentävät suomalaisia junttimiehiä, jotka ovat heittäneet räävittömiä juttuja heille.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:52"]
[/quote]
sun thaivaimolla on käynyt tuuri, kun sinut sai....
[/quote]
Provohan tuo on, mutta itse asiassa melko junttikin suomalaismies kohtelee vaimoa paremmin kuin aasialaiset miehet keskimäärin. Sen takia ne thai-naiset lähtee vähän viinalta haisevankin länsimaalaisen mukaan.
Ihanaa! Voisit olla thaikkuvaimosi isoisä. Teidän suhteessa varmaan uidaan syvissä sfääreissä ja henkinen yhteys on taivaallinen ;)
Mä en voisi saada thaikkuvaimoa, koska olen melko hiljainen ja omissa oloissa viihtyvä. Thait ei ymmärrä sitä vaan luulee että olen vihainen tms. Olen käynyt pari kertaa Pattayalla toteamassa tämän. Saan kyllä huomiota paljon heiltä, koska olen ok näköinen enkä toikkaroi kännissä, mutta sitten ne alkaa ihmetellä kun en biletä ja ole energinen koko ajan.
Ja tämä vaimosikin on varmasti aivan aidosti ja intohimoisesti rakastunut juuri sinuun <3
lol
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:43"]Mauno 54v
[/quote] Ihanaa, että sinäkin olet kelvannut jollekin <3 Onnea vaan!
Pattayaltako hait?Vai tilasitko?Mun ämmä on phuketista.