Yle: Walhelmin perheen isä on välillä syömättä, jotta lapsille riittää ruokaa – mutta onko rivitalossa asuvalla perheellä sittenkään oikeutta puhua köyhyydestä?
Hyviä pointteja
Kommentit (4664)
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitäisi viedä parempaan kotiin, sellaiseen jossa kaikille riittää ruokaa. Eläimet myös.
Voi, näyttikö lapset niin anorektisilta? 😩
Sinut pitäisi viedä hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva täällä selvästi itse vastailemassa. Sääli lapsia.
Psykoosia taas pukkaa?
Kyllä tässä psykoosi uhkaa itse kutakin, jos käy ilmi, että täällä on muitakin tuon loisimisen puolustajia kuin rouva itse.
Ehkei loisimisen puolustajia, on vaan pakkomielteisten herjaavien hullujen vihaavia. Ja pakkohoidon kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva täällä selvästi itse vastailemassa. Sääli lapsia.
Psykoosia taas pukkaa?
Kyllä tässä psykoosi uhkaa itse kutakin, jos käy ilmi, että täällä on muitakin tuon loisimisen puolustajia kuin rouva itse.
Ehkei loisimisen puolustajia, on vaan pakkomielteisten herjaavien hullujen vihaavia. Ja pakkohoidon kannattajia.
Eli itsekin kerrot kaikille olevasi pakkomielteinen herjaava hullu.
Ainakin olet rehellinen.
Kun et nähtävästi ymmärtänyt, niin kyse oli kylläkin sinusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti toi läski oli niin tyhmä, että kuvitteli saavansa jotain etua itselleen tuosta ohjelmasta. Kai kuvitteli, että kaikki säälivät, ihailevat ja kadehtivat ja lahjoittavat tukuittain rahaa.
Ei ihan äly riittänyt tajuamaan että näyttäytyi ihan eri tavoin. Nyt sitten kiukuttelee kun ihmiset halveksivatkin.
”Ihmiset”? Sinä et ole kaikki, eikö äly riitä tajuamaan? Ja missä äiti muka kiukuttelee, sun harhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti toi läski oli niin tyhmä, että kuvitteli saavansa jotain etua itselleen tuosta ohjelmasta. Kai kuvitteli, että kaikki säälivät, ihailevat ja kadehtivat ja lahjoittavat tukuittain rahaa.
Ei ihan äly riittänyt tajuamaan että näyttäytyi ihan eri tavoin. Nyt sitten kiukuttelee kun ihmiset halveksivatkin.
Entäs sinä ruma va jukki ruudun toisella puolen? Milloin tajuat, että jokainen normaali huomaa sinun pitävän lähinnä yksin yllä tätä haukkumaketjua? Ei tuo sun turha haukkuminen ja lässytys muuta kenenkään asenteita, paitsi ehkä kaltaistesi älyllisesti vajaiden. Eikä teillä ole mitään sananvaltaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Ihmiset”? Sinä et ole kaikki, eikö äly riitä tajuamaan? Ja missä äiti muka kiukuttelee, sun harhoissa?
Tässä ketjussa raivoamista oli ainakin naurattavaa viihdettä seurata kahvitauolla. Meillä oli kahvihuoneessa oikein hupaisaa naureskella tolle låskinorsulle. Hyvää viihdettä Yle teki.
Eri
Missä muka olet töissä? Jossain heikkolahjaisten säätiössäkö? Vankilassa ompelemassa paitoja? Tai ehkei sielläkään ole noin vajaita työntekijöitä. 😂
Ohjelmassa on sama vääristymä kuin hyvin usein kun haetaan esimerkkitapausta mihin tahansa yhteiskunnalliseen ongelmaan mistä pitäisi puhua julkisesti.
Ne ihmiset, jotka ylipäätään suostuvat puhumaan avoimesti omista asioistaan, ovat tietyllä tapaa "vääränlaisia" esimerkkejä. Ovat luonteeltaan huomionhakuisia ja omahyväisiä (minulle kuuluu kaikki), haluavat huijata itselleen lisää etuja ("jospa joku ystävällinen sielu lähettäisi lahjakortin") tms.
Eihän tuollaiseen ohjelmaan suostu kukaan ns. perusköyhä joka tekee kaikkensa pärjätäkseen omillaan. Tällainen ihminen ei halua nöyryyttää itseään ja arvostaa yleensä yksityisyyttään.
Ihan sama ilmiö kuin Temptation Islandissa - ei siellä ne penaalin terävimmät kynät ikinä ole.....
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on sama vääristymä kuin hyvin usein kun haetaan esimerkkitapausta mihin tahansa yhteiskunnalliseen ongelmaan mistä pitäisi puhua julkisesti.
Ne ihmiset, jotka ylipäätään suostuvat puhumaan avoimesti omista asioistaan, ovat tietyllä tapaa "vääränlaisia" esimerkkejä. Ovat luonteeltaan huomionhakuisia ja omahyväisiä (minulle kuuluu kaikki), haluavat huijata itselleen lisää etuja ("jospa joku ystävällinen sielu lähettäisi lahjakortin") tms.
Eihän tuollaiseen ohjelmaan suostu kukaan ns. perusköyhä joka tekee kaikkensa pärjätäkseen omillaan. Tällainen ihminen ei halua nöyryyttää itseään ja arvostaa yleensä yksityisyyttään.
Ihan sama ilmiö kuin Temptation Islandissa - ei siellä ne penaalin terävimmät kynät ikinä ole.....
Onkohan toi mamma yrittänyt päästä osallistumaan temppareihin? Olisi varmaan tosi haluttava seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toi mamma yrittänyt päästä osallistumaan temppareihin? Olisi varmaan tosi haluttava seksikumppani.
Alkaako sulla vähän ideat loppua? :D
Epätoivoista keksimistä.
Voi olla, että hyvin moni panisi, jos sinä olisit toisena vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sille riittää ihan oma mies panokaveriksi. Onko sulla ketään? Siitä puhe mistä puute jne.
Olihan se isä ruokapöydässä muun perheen kanssa.
Tuo isä säästää ruokansa lapsille on keksittyä, ehkä uskovat puheisiinsa itse ja tekeehän se vaikutuksen kuulijoihin.
Valhetta.
Äitikin voisi olla välillä syömättä, jos on ruuasta pula. Hänellä on siihen varaa, parikymmentä kiloa pois ihan terveyden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi täällä nyt riehuu rouva ihan itse, tarkoitus on saada ketju poistettua. Ikäänkuin netistä oikeasti saisi mitään pois :)
Nyt on rikostuomioille löytynyt nimi, sen verran "hyötyi" tuosta uhriutumisestaan.
Täällä ei riehu kukaan muu kuin sinä.
Ja kaikki kaltaisistasi hulluista ärsyyntyvät eivät ole rouva itse.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi täällä nyt riehuu rouva ihan itse, tarkoitus on saada ketju poistettua. Ikäänkuin netistä oikeasti saisi mitään pois :)
Nyt on rikostuomioille löytynyt nimi, sen verran "hyötyi" tuosta uhriutumisestaan.
Mistä löysit nimen, harhaisista fantasioistasi?
Vierailija kirjoitti:
Onpa surkeasti näytelty valitusvirsi. iPhonet, autot, pleikkarit, tatskat, koirat, tietsikat, terassikalusteet, trampoliini, sormukset, sisustus, grilliruuat, lätkä ja futisfanipaidat, Borgin vaatteet, jne. Perhe elää kylläisyydessä. Haluaa lisää.
Voi nyyh. 😢 Ihan epistä ettei sulla ole kaikkea samaa puoli-ilmaista. Älä luovuta, koeta mennä töihin tai käyttää tukesi paremmin.
Oliko tää jokin ylen komediapläjäys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan olisi paljon ulosotettavaa.
Akka pärjäisi ainakin puoli vuotta syömättä, säästyisi jo siinä monta tonnia. Toi vetelee varmaan parin tonnin edestä ruokaa joka kuukausi että onnistuu olemaan noin massiivinen.
Et mitään tuoreempaa keksi, kun jatkuvan läskiksi haukkumisen. Kertoo hyvin sun aivotoiminnasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Onpa surkeasti näytelty valitusvirsi. iPhonet, autot, pleikkarit, tatskat, koirat, tietsikat, terassikalusteet, trampoliini, sormukset, sisustus, grilliruuat, lätkä ja futisfanipaidat, Borgin vaatteet, jne. Perhe elää kylläisyydessä. Haluaa lisää.
Siis joku aikuinen on katellinen köyhien krääsästä? Jeesus. Sulla ei taida paljoa mitään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän mamacitan instagram oli täynnä perheidylliä, missä käydään huvipuistoissa, grillailemassa. Vaatteet oli merkkiä ja lapsiltakin löytyy älykelloa. Kiva et lapsil on myös sossun maksamat harrastukset ja muut, mut ne on kaikki saatu vonkaamalla ja sit lapsille muistutetaan miten köyhiä ollaan. Kun on kaikki pelit ja vehkeet. Dokkarissa ne mietti meneekö ne särkänniemeen. Olis ollut kolmas kerta sille kesää huvipuistossa. Vitut annan mihinkään hyväntekeväisyyteen kun rahat menee kuppareille.
Saman päätöksen tein minä. Hyväntekeväisyyteen, ainakaan kotimaahan, ei mene enää euroakaan.
Loppuu tukeminen myös meiltä. Tämä oli kyllä niin silmiä avaava dokkari, että nyt loppuu kaikki kotimaan kohteiden tukeminen!!! First world problems todellakin. Kuten afrikkailnen tuttava sanoi, jos noilla olisi oikeasti hätä, niin missä UNICEF?
Tämä oli tietenkin sarkasmia, varsinkin mustan osalta eikö?:) Jotkut mustat nyt ovat vihoviimeisiä sanomaan köyhyydestä ja avustuksista yhtään mitään lol.
Mitä tuo nainen tekee jos mies kyllästyy tuohon showhun ja lähtee lätkimään? Kun ei edes yksin voi olla kotona. Ei varmaan helpolla löydä uutta ottajaa. Ja millä ne elää sitten kun lapset täyttää 18 eikä niistä enää saa tukia?
Lapset pitäisi viedä parempaan kotiin, sellaiseen jossa kaikille riittää ruokaa. Eläimet myös.