Mieheni on katsellut netistä Naomi Cambellin kuvia...:(
Oikeasti ottaa päähän kun varmaan kaikkein kauimpana omasta ulkonäöstäni kuin vaan voi olla...
Kommentit (31)
Mitä sitten? Mielummin niitä kuin Johanna Tukiaisen kuvia.
Mikä siinä jurppii? Naomi on oikeasti komea ja tasokas nainen.
Tarkoittaako ap Naomi Campbell-nimistä mallia vai jotain muuta?
Minäkin olen hänen vastakohta. Lyhyt, vaalea ja pyöreä nainen. Mutta enemmän ottaisi päähän jos sivuhistoriasta löytyisi kuvia itseni kaltaisista naisista. Sitä en ymmärtäisi.
Näytä sille tää: http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2012/08/naomi-campbell-exposes-bald-patches__oPt.jpg
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:34"]Tarkoittaako ap Naomi Campbell-nimistä mallia vai jotain muuta?
[/quote]
No sitä nimenomaan. Unohtui vaan tuo yksi p.
ap
Tekeekö hän sen tahallaan sinua ärsyttääkseen?
Mun mies sanoi kun luin tän sun jutun sille että ehkä se tykkää rumista naisista. Jaa, en tiedä, kauneus on katsojan silmässä, miehesi on kuitenkin valinnut sinut eikä naomia..
Kaikkein vaarattomintahan tuo on kun miehesi unelmoi joistakin saavuttamattomista supermalleista. Jos katsoisi kuolaten naapurin Irman paksua persettä niin olisi huolestuttavampi juttu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:51"]Mun mies sanoi kun luin tän sun jutun sille että ehkä se tykkää rumista naisista. Jaa, en tiedä, kauneus on katsojan silmässä, miehesi on kuitenkin valinnut sinut eikä naomia..
[/quote]
minä en haluaisi sellaista miestä jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin sinun miehellä on
Olet vissiin aika nuori kun ärsyynnyt sitä jos miehesi tykkää 45-vuotiaasta naisesta enemmän kuin sinusta.
No aatteleppa jos olis kattonu Ben Johnsonin kuvia..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:51"]Mun mies sanoi kun luin tän sun jutun sille että ehkä se tykkää rumista naisista. Jaa, en tiedä, kauneus on katsojan silmässä, miehesi on kuitenkin valinnut sinut eikä naomia.. [/quote] minä en haluaisi sellaista miestä jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin sinun miehellä on
[/quote]Hän ei nyt vaan tykkää Naomista, kenties enemmän hänen oikuttelevan persoonallisuuden takia. Mutta onneksi sinun ei tarvitse tykätä miehestäni, hän varmasti tuntisi samoin sinusta.
Miten ihmeessä sä nyt pärjäät!?! :O
No laihduta 20kg ja värjää itsesi kenkäplankilla mustaksi niin ehkä kelpaat miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:51"]Mun mies sanoi kun luin tän sun jutun sille että ehkä se tykkää rumista naisista. Jaa, en tiedä, kauneus on katsojan silmässä, miehesi on kuitenkin valinnut sinut eikä naomia..
[/quote]
Miehesi on varmasti toooooosi tosi komea
Tuossa on kuva Naomista 44-vuotiaana ilman meikkiä... Tuskin vanha ämmä pahemmin miehiä kiinnostaa..:D
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/04/2466F88D00000578-0-image-m-61_1420373434090.jpg
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:45"]Tuossa on kuva Naomista 44-vuotiaana ilman meikkiä... Tuskin vanha ämmä pahemmin miehiä kiinnostaa..:D
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/04/2466F88D00000578-0-image-m-61_1420373434090.jpg
[/quote]
perus av-mamman näköinen
No pyyhkikö edes itse mällit pois näytöltä?