Näin saat helposti naista. Toimii!
Keksin uuden keinon miten saa helposti naista. Kokeilin tätä eilen baarissa. Tekeydyin ulkomaiseksi ja puhuin naisille huonoa englantia. Olen kyllä ihan suomalaisen näköinen mutta meni ihan täydestä. Jotkut kyllä aluksi vähän epäili, mutta jatkoin vaan pokkana englannilla, niin uskoivat. Sanoin olevani Puolasta ja kesälomareissulla Suomessa. Eipä ole ennen suomalaiset naiset noin positiivisesti suhtautuneet baarissa kuin eilen. Moni ihan tarjoutui seuraksi että esittelee kaupunkia ja sain useita puhelinnumeroita. Yhden kanssa päädyttiin kämpille illan päätteeksi. En enää panon jälkeen jaksanut jatkaa teeskentelyä ja lähtiessä huikkasin vaan ovelta että kiitti sulle ja moikka. Oli vähän tyhmän näköinen ilme muijalla. Heh. Täytyy viimeistään huomenna soitella noille muutamille jotka antoi numeronsa jos saisi viikonloppuna lisää säpinää. Taidankin jatkaa tätä ulkomaalaisen esittämistä jatkossakin jos toimiin noin hyvin.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:10"]
Päivän "tosi tarina" numero X, hoh-hoijaa.
[/quote]
Ihan hyvä vaan jos et usko. Vähän epäilytti viitsiikö tätä kirjoittaa tänne, jos joku eilisistä naisista tunnistaa. ap
Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]
Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[/quote]
Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä.
[/quote]
Höps. Kyllä menee läpi. Oon itsekin joskus kokeillu ihan päähänpistona vittuunnuksissani ja helvetti! Sehän toimi kuin häkä.
Yks kundi teki ton festareilla. Hyvin uppos. Illan päätteks paljasti juonen.
Yksi jännä havainto minkä tein eilen, oli se että naiset alkoi itse aika aktiivisesti iskemään minua kun saivat "tietää" että olen puolalainen. Tosi kiinnostuneena tulivat kyselemään kaikkea ja flirttailivat ihan avoimesti. Ei itse tarvinnut paljon tehdä töitä, että sai naisen matkaan. Lyhyitä vastauksia ja vähän hymyilyä. Kaiken pysty laittamaan huonon englannintaidon piikkiin. Jotenkin naiset ei ollut yhtään niin varautuneita kuin silloin kun olen ihan normaalisti yrittänyt iskeä heitä suomea puhumalla. Aika jännä, että kun kusettaa noin törkeästi niin naiset on vähemmän varautuneita, mutta jos on rehellisesti itsensä, niin ovat paljon varautuneempia. Ei tämä ehkä kaikkiin toimi, mutta so far so good. ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"]
[/quote]
Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä.
[/quote]
Ehkä joihinkin keski-ikäisiin pubiruusuihin uppoaa. Minuun ei uppoaisi ainakaan, koska osaan erotella eri aksentit aika hyvn toisistaan. Mutta OK, hyvä jos flaksi käy vähemmän tasokkaiden misujen kanssa!
"puolalainen turisti" olisi hyvä valinta kun se ei jää nurkkiin pyörimään eikä tule toista vastaan. Munaa ja heippa :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä joihinkin keski-ikäisiin pubiruusuihin uppoaa. Minuun ei uppoaisi ainakaan, koska osaan erotella eri aksentit aika hyvn toisistaan. Mutta OK, hyvä jos flaksi käy vähemmän tasokkaiden misujen kanssa!
[/quote]
Niin, olen tasokas. Minulla on puudelikoira ja punainen perse.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tiedä mikä on sun määritelmä pubiruusulle, mutta ihan kivannäköisiä parikymppisiä suomalaisnaisia olivat nämä. ap
Voi vitsi mitä juttua! Puolalainen mies, hahahahah. Ei ehkä ihan halutuimmasta päästä. Olisit nyt väittänyt teeskennelleesi australialaista tai vaikka amerikkalaista tai ranskalaista. Kenelle naiselle tulee tästä olo, että kaveri kusettaa?
Naurevaa paskaa puhuu ap. Tuskin on koskaan päässyt edes juttusille naisen kanssa. Keksi nyt hyvä mies jotain vähän uskottavampaa.
Varmasti toimii siihen asti kun haluavat kuulla puolaa. Hyvä jos osaa muutamaan kieltä. Ruotsin kielellä tuskin tulee pillua mut saksa voisi olla mielenkiintoisempi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:32"]
Voi vitsi mitä juttua! Puolalainen mies, hahahahah. Ei ehkä ihan halutuimmasta päästä. Olisit nyt väittänyt teeskennelleesi australialaista tai vaikka amerikkalaista tai ranskalaista. Kenelle naiselle tulee tästä olo, että kaveri kusettaa?
[/quote]
Jenkkiaksentti tai ranskalainen aksentti on paljon tunnistettavampi ja siksi vaikeampi huijattava, jos ei oikeasti osaa vetää hyvin. Siksi tuo puolalainen toimi. Riittää että tarpeeksi pokalla vetää, niin aika moni näyttää uskovan vaikka aluksi vähän epäilisivät. Vaikkei kaikkein seksikkäin kansallisuus olisikaan, niin näköjään puolalaismies näyttää kuitenkin kiinnostavan ;) ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oudon negatiivista porukkaa täällä taas. Jos kundilla käy flaksi noin, niin miksi ei voi iloita hänen suosiostaan? Ja onko pakko olla heti jotain rumia munahaukkoja? Miksei myös kauniita naisia voisi tuollainen kielillä puhuva kolli kiinnostaa? Minä olen iloinen ap:n menestyksestä pienellä villpillään. Mutta olenkin mies, enkä mikään pihtarimuija.
Me esitettiin kaverin kanssa kuuroa baarissa. Oli takana yhteiset viittomakielen opinnot. Tai siis aina vuoronperään toinen oli se kuuro...
Voi jestas, että sai oikeasti potkia rumimpia päältä!
No onhan se ruma puolalainen mies paljon jännempi ku ruma suomalainen mies :) tai sitte sulla on suomea puhuessa niin tyhmät jutut, että naiset ei jaksa kuunnella. Esitä mykkää seuraavan kerran!
Päivän "tosi tarina" numero X, hoh-hoijaa.