Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin saat helposti naista. Toimii!

Vierailija
25.06.2015 |

Keksin uuden keinon miten saa helposti naista. Kokeilin tätä eilen baarissa. Tekeydyin ulkomaiseksi ja puhuin naisille huonoa englantia. Olen kyllä ihan suomalaisen näköinen mutta meni ihan täydestä. Jotkut kyllä aluksi vähän epäili, mutta jatkoin vaan pokkana englannilla, niin uskoivat. Sanoin olevani Puolasta ja kesälomareissulla Suomessa. Eipä ole ennen suomalaiset naiset noin positiivisesti suhtautuneet baarissa kuin eilen. Moni ihan tarjoutui seuraksi että esittelee kaupunkia ja sain useita puhelinnumeroita. Yhden kanssa päädyttiin kämpille illan päätteeksi. En enää panon jälkeen jaksanut jatkaa teeskentelyä ja lähtiessä huikkasin vaan ovelta että kiitti sulle ja moikka. Oli vähän tyhmän näköinen ilme muijalla. Heh. Täytyy viimeistään huomenna soitella  noille muutamille jotka antoi numeronsa jos saisi viikonloppuna lisää säpinää. Taidankin jatkaa tätä ulkomaalaisen esittämistä jatkossakin jos toimiin noin hyvin.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä nyt toimii pelkkä Oulun murrekin

Vierailija
62/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena ymmärrä moista ulkomaalaisista touhotusta, jos se pitää paikkansa. Minuun ei uppoaisi. En harrasta yhdenillan juttuja vaan haaveissani on parisuhde ja perheen perustaminen. Siksi vältän kaikenlaisia turisteja, vaikka täällä Helsingissä olisi hyvät mahdollisuudet tavata heitä. Mitä järkeä tutustua johonkin turistiin, kun ei sellaisen kanssa voi kuitenkaan aloittaa vakavaa suhdetta, kun se hetken päästä lähtee jo pois? Kyllä valitsen mieluummin suomalaisen kuin ulkomaalaisen miehen, vaikka olen ollut ulkomaalaisen kanssa naimisissakin. Se johtui siitä, että suomalaiset miehet tulevat juttelemaan baarissa vasta aamun pikku tunneilla hirveässä kännissä, kun taas ulkomaalaiset uskaltavat tulla juttelemaan jo alkuillasta. Ulkomaalaiseen mieheeni tutustuin juuri tällä tavoin baarissa. En ollut alkuun lainkaan innostunut, päinvastoin. Mutta siitä se sitten pikku hiljaa lähti, koska hänkin oli kiinnostunut vakavasta parisuhteesta ja perheen perustamisesta. Suomalaiset miehet halusivat pelkkää seksiä. 

Mutta kaiken kokemani jälkeen voin sanoa, että suomalainen mies on paras - siis sellainen rehellinen ja kiltti luonteeltaan - ei ap:n kaltainen naisia huijaava p....:n perässä juoksija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo hupaisaa, mutta kunnioitan naisia liian paljon voidakseni valehdella. Jos nainen antaa minulle huomiota ja on mukava, kohtelen häntä heti kuin prinsessaa ja siihen ei kuulu valehtelu.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
64/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovela mies! nauti niistä naisista :D

Vierailija
65/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäsisit nyt olla vaikka italiainen mies. Hmm...eipä taida onnistua :D

Vierailija
66/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:26"]

Helsingissä nyt toimii pelkkä Oulun murrekin

[/quote]

Ai Helsingissä? Ja vielä oulun murre...

Vierailija
67/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti joskus iskeä suomalainen, joka esitti islantilaista, oli huvittavaa, olen asunut englannissa, ja mulla oli kämppiksenä islantilainen, joten tiesin kyllä ettei se ollut islantilainen, vaan suomalainen.

Sanoinkin sen, ja lopulta se myönsi olevansa suomalainen, lähti sitten iskemään muita naisia samalla taktiikalla :D

Moraalisesti tuollainen tekniikka on mun mielestä ok, mutta tuosta jää kyllä helposti kiinni. Ja luulen tuon toimivan, koska ulkomaalaisten kanssa on rennompaa, varmaan sama miehillä, jos iskisivät jonkun ulkomaalaisen naisen?

Vierailija
68/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Monet pohjoisafrikkalaiset yrittävät tuota, ei oikein onnistu yleensä.

Vierailija
69/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Monet pohjoisafrikkalaiset yrittävät tuota, ei oikein onnistu yleensä.

[/quote]

Eipä onnistu ei, kuinka ollakkaan. No suomalaiselta nyt ei ainakaan

Vierailija
70/72 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri se on syynä että ulkomaalaiset ottaa avioliiton ja perheen perustamisen paljon vakavammin uskonnollisesta kasvatuksesta johtuen. Heille ei tulisi mieleenkään elää avoliitossa 10 vuotta, tehdä liuta lapsia ja häipyä omille teilleen sen jälkeen nin kuin pojankoltiainen, tässä on juuri se kultturi tai kasvatuksen ero, ja nimenomaan uskonnottomuudesta johtuva ero. Ällistyttvän moni suomalainen jöröjukkamies tuolla treffipalstoille sanoo olevansa ateisti. En lähde sellaisten kanssa mihinkään,koska ei ole mitään estettä heillä olla paska.

Ulkomaalaiseen useammin yhdistetään juuri tuo perheestä huolehtiminen kunniakysymyksenä ja se on häpeällistä miehelle hyväksikäyttää naista. Toki on poikkeuksia, mutta suomalainen mies pitää avoliittoa jo ihan persuasiana ja hyväksikäyttöä sääntönä. Katolilaisille tai muslimille ei tulisi mielenkään. Suomalaiset miehet ovat oppineet liian hyvälle.Siksi suosin ulkomaalaista.Suomalainen mies ei kosi ennen kuin pakon edessä, ja yleensä kosija onkin nainen joka on saanut tarpeekseen.

Vierailija
71/72 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset ja mamumiehet on suomityttöjen suosiossa.

Vierailija
72/72 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo -80 luvulla vaikuttu eräällä pienellä paikkakunnalla "tekoneekeri", täydestä meni monille ja naisia näytti riittävän pojjaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi