Näin saat helposti naista. Toimii!
Keksin uuden keinon miten saa helposti naista. Kokeilin tätä eilen baarissa. Tekeydyin ulkomaiseksi ja puhuin naisille huonoa englantia. Olen kyllä ihan suomalaisen näköinen mutta meni ihan täydestä. Jotkut kyllä aluksi vähän epäili, mutta jatkoin vaan pokkana englannilla, niin uskoivat. Sanoin olevani Puolasta ja kesälomareissulla Suomessa. Eipä ole ennen suomalaiset naiset noin positiivisesti suhtautuneet baarissa kuin eilen. Moni ihan tarjoutui seuraksi että esittelee kaupunkia ja sain useita puhelinnumeroita. Yhden kanssa päädyttiin kämpille illan päätteeksi. En enää panon jälkeen jaksanut jatkaa teeskentelyä ja lähtiessä huikkasin vaan ovelta että kiitti sulle ja moikka. Oli vähän tyhmän näköinen ilme muijalla. Heh. Täytyy viimeistään huomenna soitella noille muutamille jotka antoi numeronsa jos saisi viikonloppuna lisää säpinää. Taidankin jatkaa tätä ulkomaalaisen esittämistä jatkossakin jos toimiin noin hyvin.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:34"]
Jos aloittaja ei ole ennen kiinnostanut naisia, se johtuu siitä että aloittajalla on vastenmielinen luonne. Ja näkeehän sen jo tuosta valehtelusta ja huijaamisestakin.
Kun änkyttää englantia, on vaikempi keskittyä tarkastelemaan ja arvioimaan luonnetta, siksi on teoriassa mahdollista että jollekin naiselle tulisi tuollainen arviointivirhe.
[/quote]Niinpä. Minusta tämä tapaus ei kerro mistään muusta kuin siitä, että puolalainen on mielenkiintoisempi tyyppi kuin ap. Voinhan minäkin sanoa baarissa olevani vaikka astronautti, onko se nyt ihme, jos se kiinnostaa ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]
Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[/quote]
Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä.
[/quote]katsoin japaniksi tekstitetyn elokuvan ja nyt osaan täydellistä karatea
Toivottavasti tästä ei tieto leviä muihin länsimaihin. Loppuisi 90% suomalaisista miehistä pillunsaanti siihen....
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:04"]
Toivottavasti tästä ei tieto leviä muihin länsimaihin. Loppuisi 90% suomalaisista miehistä pillunsaanti siihen....
[/quote]
No mutta eihän tervekätinen mies naista kaipaa.
Ken ei omana itsenään, kikkailematta saa, ehkä hän ei tarvitsekaan ?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:35"]
Minkä puolalalaisen nimen olit itsellesi keksaissut ?Stanislaw ,Zbigniew vai Jerzy . ?
Entä sukunimesi Katzinski ,Wajda,Godowsky vai mikä ?
Kerroitko olevasi Wroclavista vai Nowyi Hutasta vai ihanko vaan Varsovasta ... ?
Entä oliko siskosi nimi Dorota, vai Basia ja isäsi Kasimir, vai Tadeusz? Kyllä minä nyt ainakin vähän utelias olisin juuri tuollaisten asioiden suhteen...
Oliko ´hyvää päivää muuten ´Djin dobryi´, vai ´ Dzin dobryi´ vai miten nyt kirjoitetaan ? ´Kiitos´oli muistaakseni jotain ´ Zinkuje´ (,,,tai ainakin jotenkin siltä kuulosti -voisitko tarkentaa minulle sanan oikean kirjoitusasun?)
Mitä muuten olisi ´kippis´ puolaksi ? Pitäähän sinun nyt matkasi varrella, sinusta ja maastasi kiinnostuneille uteliaille ulkomaalaisille tytöille ainakin sellaiset osata opettaa...
[/quote]
Niin että (alapeukuttajan mielestä) jos joku kertoo olevansa ´puolalainen´, niin missään tapauksessa ei saisi kysyä mitään mikä vain vähänkin liittyy Puolaan, puolankieleen tai puolalaisuuteen -olisi vain uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan ?
( Hah,hah,hah,haa...)
[/quote]
Huono on itsetunto jos alapeukkuja täytyy kytätä ja vaatia syytä. Jos joku ei pitänyt viestiäsi nokkelana, se tarkoittaa totta kai heti että on "uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan".
Itse alapeukutin siksi että 1) en minä ainakaan ala kyselemään kenenkään satunnaisen baaritutun isän tai siskon nimeä, joten hieman yli menee nyt tuo tenttaaminen ja 2) jos joku Puolaa enemmän tunteva olisi tullut vastaan, olisi ap varmaan vaihtanut baaria ja yrittänyt uudestaan, se siitä.
[/quote]
Etkö muuten olisi kysynyt edes tyypin omaa nimeä ? Vai olisiko sekin ollut mielestäsi ´hieman yli menevää tenttaamista´ ?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]
Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[/quote]
Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä.
[/quote]
Samaa settii tuksun "Laudaturin" kanssa.....
Se on kyllä aivan totta, että suomalaisen naisen jalat aukeavat alta aika yksikön kelle tahansa ulkomaiselle miehelle. Ei ihme, että eräs tunnettu pua-kirjailija sanoi suomalaisten naisten olevan helpoimpia maailmassa.
"Tie suomalaisen naisen sydämeen vie afrikan ja lähi-idän kautta"
hyi joku puolalainen, olisit edes keksiny paremman maan. ite en tohon oo menny, on parikin kertaa suomalaiset tullu tota yrittää että puhuu huonoa englantia ja pyytää ohjetta/seuraa baariin. mä puhun vaan suomea takasin ja sit ku ne kyllästyy ku en usko niin sanoo että moikka. toi on vanha ja HUONO!!!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä joihinkin keski-ikäisiin pubiruusuihin uppoaa. Minuun ei uppoaisi ainakaan, koska osaan erotella eri aksentit aika hyvn toisistaan. Mutta OK, hyvä jos flaksi käy vähemmän tasokkaiden misujen kanssa!
[/quote]
Oudon negatiivista porukkaa täällä taas. Jos kundilla käy flaksi noin, niin miksi ei voi iloita hänen suosiostaan? Ja onko pakko olla heti jotain rumia munahaukkoja? Miksei myös kauniita naisia voisi tuollainen kielillä puhuva kolli kiinnostaa? Minä olen iloinen ap:n menestyksestä pienellä villpillään. Mutta olenkin mies, enkä mikään pihtarimuija.
[/quote]
Mä en pidä toisten huijaamisesta, siksi en voi iloita tästä asiasta.
Töiden kautta on välillä ihan nörttejä jostain kanadasta tai tanskasta tai jopa ukrainasta käymässä suomesta, ja tyypit on aika hämillään kun niitä on joskus raahaillut yökerhoihin kun naiset tulee ihan avoimesti pokaamaan. Hyvällä tuurilla saattaa itsekin saada siinä siivellä vaikka muuten ei ole mitään mahiksia.
Itseasiassa uskon täysin tän jutun. Mut ne naiset ehkä säälii sua kun olet muka påuolasta. Kyllä ne varmaan arvaa että kusetat mutta jatkaavat juttua kunnes jäät kiinni.itse olen usein netissä jutellu ulkomaista esittävän suomalaisen kanssa ja arvannut alusta asti mistä on kyse mutta silti pelannu sen kanssa peliä. Onhan se huvittavaa.välillä huono suomi, välillä hyvä.
Uskon sua. Ihan siksi että moni tyttökaverini on pettänyt miestään kun on tullut mahdollisuus päästä vähän "esittelemään paikkoja" ulkomaalaiselle. Se on jännä miten toiset naiset käyvät ihan kuumana ulkomaalaisista. Itse en tunne heitä kohtaan mitään sen kummoisempaa, en ymmärrä sitä viehätystä ollenkaan. Olen ehkä vain liian tavis suomalainen nainen.
Mutta tää lähinnä kertoo siitä miten kylästyneitä suomalaiset naiset on suomalaisiin miehiin. Miesten nyt pitäis vakavasti mennä itseensä ja miettiä miksi?!? Ja muuten kyllä suom. Naisilla on kysyntää samalla tavalla ulkomailla.mikä teissä suom. Miehissä on niin vstenmielistä? Mielestäni se on yhdistelmä nössöyttä, typeryyttä, jäykkyyttä, tyylitajuttomuutta, saamattomuutta ja joku väärä nössö kasvatus. Katoliset ja muslimir ymmärtää paremmin mitä on oikeasti olla mies. Enkä puhu väkivallasta vaan ihan muusta, herrasmiesmäisyydestä, ritarillisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:13"]
Se on kyllä aivan totta, että suomalaisen naisen jalat aukeavat alta aika yksikön kelle tahansa ulkomaiselle miehelle. Ei ihme, että eräs tunnettu pua-kirjailija sanoi suomalaisten naisten olevan helpoimpia maailmassa.
"Tie suomalaisen naisen sydämeen vie afrikan ja lähi-idän kautta"
[/quote]
Jotenkin tuntuu tosi pahalta että yleistetään suomalaiset naiset tuollaisiksi niiden muutamien baareista bongattujen humalaisten jakorasioiden takia :D
Eikö se oma luonne ja ne muut oikeasti omat ominaisuudet sittenkin ole tärkeämpiä kuin vain, pelkkä jonkun maan kansalaisuus-mitä vikaa sitä paitsi on Suomen kansalaisuudessa ?
Moni ulkomaalainenhan jopa tavoittelee sitä !
Jos taas ne omat henkilökohtaiset ominaisuudet eivät jollekin kelpaa tai jos hän haluaa olla vain ulkomaalaisten seurassa , niin miksi hän ei sitten muka saisi olla heidän kanssaan ?
Eihän asiasta tarvitse tehdä ongelmaa miltään puolelta.
Ja jos jotkut taas haluavat jotain sellaisia ´ulkomaalaisleikkejään´ leikkiä ,niin: siitä vaan ! Go ahead! Minua ainakaan ei haittaa tippaakaan....
Ai, en pidä puolalaisista miehistä ja muutenkin ap kuulostit siltä, ettei nappaa, sorry
Suomalainen puolalaisena. Voi herrajestas. Voiko kuvottavampaa olla. Onhan niitä puutteessa olevia varmaan...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:57"]Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen Mulla on yksi hörökorvainen brittikaveri, ei mitenkään komea kaveri. Sanoi mulle että rakastaa tätä maata, kun naisia riittää loputtomiin tämän näköiselle kaverille, eikä tarvitse itse tehdä mitään. Totesin siihen, että et todellakaan rakastaisi, jos olisit suomalainen mies. Mutta siis hyvää seuraa baarissa, kun naiset tulevat tyrkyttämään itseään ja niillä on monesti kavereita. Pääsee itsekkin juttusille. [/quote] Näinhän se on. Tästähän jauhettiin mediassa viime syksynä, että miten helposti ulkomaalaiset saa täällä pillua. Ettekö muista?
[/quote]Mutta eihän ap edes saanut?