Näin saat helposti naista. Toimii!
Keksin uuden keinon miten saa helposti naista. Kokeilin tätä eilen baarissa. Tekeydyin ulkomaiseksi ja puhuin naisille huonoa englantia. Olen kyllä ihan suomalaisen näköinen mutta meni ihan täydestä. Jotkut kyllä aluksi vähän epäili, mutta jatkoin vaan pokkana englannilla, niin uskoivat. Sanoin olevani Puolasta ja kesälomareissulla Suomessa. Eipä ole ennen suomalaiset naiset noin positiivisesti suhtautuneet baarissa kuin eilen. Moni ihan tarjoutui seuraksi että esittelee kaupunkia ja sain useita puhelinnumeroita. Yhden kanssa päädyttiin kämpille illan päätteeksi. En enää panon jälkeen jaksanut jatkaa teeskentelyä ja lähtiessä huikkasin vaan ovelta että kiitti sulle ja moikka. Oli vähän tyhmän näköinen ilme muijalla. Heh. Täytyy viimeistään huomenna soitella noille muutamille jotka antoi numeronsa jos saisi viikonloppuna lisää säpinää. Taidankin jatkaa tätä ulkomaalaisen esittämistä jatkossakin jos toimiin noin hyvin.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:52"]Ei mee läpi provo. Suomalaiset on ihan erinäköisiä
[/quote]
... Kun puolalaiset.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:52"]Ei mee läpi provo. Suomalaiset on ihan erinäköisiä [/quote] ... Kun puolalaiset.
[/quote]
Porvoolaiset ja puolalaiset on yllättävän samannäköisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]
Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[/quote]
Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä.
[/quote]
Voihan siitä kirjoittaa vaikka laudaturin, mutta suomalainen aksentti on ja pysyy. Minuunkin on yritetty tuota, tokaisin vain, että "aika suomalainen aksentti sulla ulkomaalaseks". Ei se kauaa jaksanut sen jälkeen esittää. Ja ei kiinnostanut.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"]Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D
[/quote]
Puolalaisten englanti on aika järkkyä.
Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen
Mulla on yksi hörökorvainen brittikaveri, ei mitenkään komea kaveri. Sanoi mulle että rakastaa tätä maata, kun naisia riittää loputtomiin tämän näköiselle kaverille, eikä tarvitse itse tehdä mitään.
Totesin siihen, että et todellakaan rakastaisi, jos olisit suomalainen mies. Mutta siis hyvää seuraa baarissa, kun naiset tulevat tyrkyttämään itseään ja niillä on monesti kavereita. Pääsee itsekkin juttusille.
No kyllä tuo voi toimia. Ja nimenomaan pitää valita joku sellainen maa, jossa äidinkieli ei ole englanti. Me esitettiin kaverin kanssa aikansa yksillä festareilla myös ulkomaalaisia. Saatiin koko ilta/yö sönkätä englantia, eikä kukaan kyseenalaistanut :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:57"]Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen
Mulla on yksi hörökorvainen brittikaveri, ei mitenkään komea kaveri. Sanoi mulle että rakastaa tätä maata, kun naisia riittää loputtomiin tämän näköiselle kaverille, eikä tarvitse itse tehdä mitään.
Totesin siihen, että et todellakaan rakastaisi, jos olisit suomalainen mies. Mutta siis hyvää seuraa baarissa, kun naiset tulevat tyrkyttämään itseään ja niillä on monesti kavereita. Pääsee itsekkin juttusille.
[/quote]
Näinhän se on. Tästähän jauhettiin mediassa viime syksynä, että miten helposti ulkomaalaiset saa täällä pillua. Ettekö muista?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:13"] Kyllä sun tankeroenglannista kuule huomaa sen savolaisen aksentin aivan selvästi. Eli ei mee läpi, vaikka puolalaistakin esittäisit... :D [/quote] Osaan oikeasti aika hyvin englantia. Lukiossa kirjoitin siitä eximian. Aika helppoa se on puhua jotain muka ulkomaista murretta. Humalaisiin naisiin menee täydestä. [/quote] Voihan siitä kirjoittaa vaikka laudaturin, mutta suomalainen aksentti on ja pysyy. Minuunkin on yritetty tuota, tokaisin vain, että "aika suomalainen aksentti sulla ulkomaalaseks". Ei se kauaa jaksanut sen jälkeen esittää. Ja ei kiinnostanut.
[/quote]
Toisilla pysyy enemmän ja toisilla vähemmän. Minullla on yksi kaveri jolle tarttuu aksentit ja ääntäminen lähestulkoon jo kätellessä. Puhuu useampaa englannin murretta niin hyvin, ettei edes paikalliset tunnista feikiksi jos eivät puhu samaa murretta itse luonnostaan. Saksa, espanja ja venäjä taittuvat myös lähes virheettä. Sanavaraston suppeus ja kielikuvat sellaisia, että niistä voi arvata ettei ole natiivi, mutta ääntämyksestä ei millään - tätä on useasti ihan natiivipuhujat ihmetelleet.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:57"]Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen
[/quote]
Näinhän se on. Tästähän jauhettiin mediassa viime syksynä, että miten helposti ulkomaalaiset saa täällä pillua. Ettekö muista?
[/quote]
Juu. Se on ihmeellistä kyllä kun tää mun brittifrendi saa suoria seksiehdotuksia naisilta. Varsinkin kun ottaa ulkonäön huomioon. Kerran kävi niin, että lähtivät panemaan. Minä ja naisen frendi jäätiin kaksisteen istumaan ja aloin juttelemaan ja sitten lohkesi itellekkin. Ei paha.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:57"]
Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen Mulla on yksi hörökorvainen brittikaveri, ei mitenkään komea kaveri. Sanoi mulle että rakastaa tätä maata, kun naisia riittää loputtomiin tämän näköiselle kaverille, eikä tarvitse itse tehdä mitään. Totesin siihen, että et todellakaan rakastaisi, jos olisit suomalainen mies. Mutta siis hyvää seuraa baarissa, kun naiset tulevat tyrkyttämään itseään ja niillä on monesti kavereita. Pääsee itsekkin juttusille.
[/quote]
Se taitaa olla yleinen piirreä naisilla. Kun suomalaisena miehenä menee ulkomaille, niin samalla tavalla siellä kiinnostuvat paikalliset naiset. Tai käänteisesti jos nainen reissaa ulkomailla, niin ovat paljon seksuaalisesti avoimempia kuin kotimaassaan.
Tähän vaikuttaa varmasti se, että naiset aina pelkää sitä huoranleimaa, siksi on turvallisempaa panna ulkomaisen kanssa, joka ei ole paikallinen eikä levittele juoruja naisen helppoudesta. Tai ehkä taustalla on joku biologinen vietti joka liittyy geenien sekoittumiseen ja sisäsiittoisuuden välttelyyn.
Jos aloittaja ei ole ennen kiinnostanut naisia, se johtuu siitä että aloittajalla on vastenmielinen luonne. Ja näkeehän sen jo tuosta valehtelusta ja huijaamisestakin.
Kun änkyttää englantia, on vaikempi keskittyä tarkastelemaan ja arvioimaan luonnetta, siksi on teoriassa mahdollista että jollekin naiselle tulisi tuollainen arviointivirhe.
Minkä puolalalaisen nimen olit itsellesi keksaissut ?Stanislaw ,Zbigniew vai Jerzy . ?
Entä sukunimesi Katzinski ,Wajda,Godowsky vai mikä ?
Kerroitko olevasi Wroclavista vai Nowyi Hutasta vai ihanko vaan Varsovasta ... ?
Entä oliko siskosi nimi Dorota, vai Basia ja isäsi Kasimir, vai Tadeusz? Kyllä minä nyt ainakin vähän utelias olisin juuri tuollaisten asioiden suhteen...
Oliko ´hyvää päivää muuten ´Djin dobryi´, vai ´ Dzin dobryi´ vai miten nyt kirjoitetaan ? ´Kiitos´oli muistaakseni jotain ´ Zinkuje´ (,,,tai ainakin jotenkin siltä kuulosti -voisitko tarkentaa minulle sanan oikean kirjoitusasun?)
Mitä muuten olisi ´kippis´ puolaksi ? Pitäähän sinun nyt matkasi varrella, sinusta ja maastasi kiinnostuneille uteliaille ulkomaalaisille tytöille ainakin sellaiset osata opettaa...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:57"]
Kylhän ton näkee baareissa, että Suominainen kostuu heti, kun vain näkeekin ulkomaisen miehen Mulla on yksi hörökorvainen brittikaveri, ei mitenkään komea kaveri. Sanoi mulle että rakastaa tätä maata, kun naisia riittää loputtomiin tämän näköiselle kaverille, eikä tarvitse itse tehdä mitään. Totesin siihen, että et todellakaan rakastaisi, jos olisit suomalainen mies. Mutta siis hyvää seuraa baarissa, kun naiset tulevat tyrkyttämään itseään ja niillä on monesti kavereita. Pääsee itsekkin juttusille.
[/quote]
Se taitaa olla yleinen piirreä naisilla. Kun suomalaisena miehenä menee ulkomaille, niin samalla tavalla siellä kiinnostuvat paikalliset naiset. Tai käänteisesti jos nainen reissaa ulkomailla, niin ovat paljon seksuaalisesti avoimempia kuin kotimaassaan.
Tähän vaikuttaa varmasti se, että naiset aina pelkää sitä huoranleimaa, siksi on turvallisempaa panna ulkomaisen kanssa, joka ei ole paikallinen eikä levittele juoruja naisen helppoudesta. Tai ehkä taustalla on joku biologinen vietti joka liittyy geenien sekoittumiseen ja sisäsiittoisuuden välttelyyn.
[/quote]
Tai sitten joka maassa on joukko miehiä jotka ulkomaanreissun jälkeen kehuskelevat olemattomilla naisjutuillaan. Siitä kun ei jää kiinni, jos sanoo että jossakin Espanjan aurinkorannoilla bikinimissit ihan jonottivat suomimiehen makuuhuoneen ovella. Ja samoja juttuja kertoo espanjalaismies Suomen reissulta palattuaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:35"]
Minkä puolalalaisen nimen olit itsellesi keksaissut ?Stanislaw ,Zbigniew vai Jerzy . ?
Kerroitko olevasi Wroclavista vai Nowyi Hutasta vai ihanko vaan Varsovasta ... ?
Entä oliko siskosi nimi Dorota, vai Basia ja isäsi Kasimir, vai Tadeusz? Kyllä minä nyt ainakin vähän utelias olisin juuri tuollaisten asioiden suhteen...
Oliko ´hyvää päivää muuten ´Djin dobryi´, vai ´ Dzin dobryi´ vai miten nyt kirjoitetaan ? ´Kiitos´oli muistaakseni jotain ´ Zinkuje´ (,,,tai ainakin jotenkin siltä kuulosti -voisitko tarkentaa minulle sanan oikean kirjoitusasun?)
Mitä muuten olisi ´kippis´ puolaksi ? Pitäähän sinun nyt matkasi varrella, sinusta ja maastasi kiinnostuneille uteliaille ulkomaalaisille tytöille ainakin sellaiset osata opettaa...
[/quote]
Niin että (alapeukuttajan mielestä) jos joku kertoo olevansa ´puolalainen´, niin missään tapauksessa ei saisi kysyä mitään mikä vain vähänkin liittyy Puolaan, puolankieleen tai puolalaisuuteen -olisi vain uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan ?
( Hah,hah,hah,haa...)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Niin että (alapeukuttajan mielestä) jos joku kertoo olevansa ´puolalainen´, niin missään tapauksessa ei saisi kysyä mitään mikä vain vähänkin liittyy Puolaan, puolankieleen tai puolalaisuuteen -olisi vain uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan ?
( Hah,hah,hah,haa...)
[/quote]
Huono on itsetunto jos alapeukkuja täytyy kytätä ja vaatia syytä. Jos joku ei pitänyt viestiäsi nokkelana, se tarkoittaa totta kai heti että on "uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan".
Itse alapeukutin siksi että 1) en minä ainakaan ala kyselemään kenenkään satunnaisen baaritutun isän tai siskon nimeä, joten hieman yli menee nyt tuo tenttaaminen ja 2) jos joku Puolaa enemmän tunteva olisi tullut vastaan, olisi ap varmaan vaihtanut baaria ja yrittänyt uudestaan, se siitä.
Mulla on toiminut sillä tavoin että olen sanonut olevani puoliksi hollantilainen (äiti suomesta, tottakai) ja olen asunut koko ikäni Rotterdamissa. Sitten ei outo aksentti ihmetytä. Olen pitkä ja sellainen kapeakasvoinen (hevosnaama, heh) kuten karikatyyrinen dutc on. Hyvin toimii, etenkin ns loppubaareissa, joissa naiset jo kännissä.
Eikös Ville Virtanen aikoinaan sanonut että suominaisen peba on kuin kompassi, osoittaa aina etelään :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
( Hah,hah,hah,haa...)
[/quote]
Huono on itsetunto jos alapeukkuja täytyy kytätä ja vaatia syytä. Jos joku ei pitänyt viestiäsi nokkelana, se tarkoittaa totta kai heti että on "uskottava oikopäätä ja kohteliaasti aivan pokkana kaikki mitä joku selvästi kotimainen, aivan sketsimäisen läpinäkyvä tankerosatuilija kertoo ja haluaa minun uskovan ja oltava lisäksi aivan heti valmis hänen kanssaan mihin vaan".
Itse alapeukutin siksi että 1) en minä ainakaan ala kyselemään kenenkään satunnaisen baaritutun isän tai siskon nimeä, joten hieman yli menee nyt tuo tenttaaminen ja 2) jos joku Puolaa enemmän tunteva olisi tullut vastaan, olisi ap varmaan vaihtanut baaria ja yrittänyt uudestaan, se siitä.
[/quote]
Enkä minäkään tunne mitään kummempaa vetoa lähteä jonkun satunnaisen, minua selvästikin (ulkomaalaisleikeillään) aliarvioivan baaritutun kanssa oikopäätä sänkyyn mitään edes kyselemättä.
Ehkä se olisi ollut hyvä konsti jollekin, joskus 50 vuotta sitten joltain pääkaupunkimme´playboylta´ jotain Hesan reissulla ollutta maalaistyttöä hotellivuoteeseen jujutellessa ja jutellessa ,mutta elokuvaharrastajana olen sattumalta katsonut aika monta puolalaista elokuvaa,joten minun kanssani ei kukaan sillä voi (ainakaan tuollaisessa tarkoituksessa) tehdä kuin itsestään naurunalaisen .
EN ehkä kuitenkaan naura, vastaan ehkä vain jollain vitsillä ja hymähdän vain mielessäni säälivästi moista yritystä sisäänpäin ja vaihdan pöytää sujuvasti päästäkseni moisesta "ulkomaalaisena" esiintyjästä pöljäilijästä ja baarikiusankappaleesta eroon ja sillä siisti.
Saattaisin ehkä sanoa: "Painu Puolaan siitä!"
kokeiltu ja toimii. tosin vain yhden kerran testattu.
Ei mee läpi provo. Suomalaiset on ihan erinäköisiä