Onko teillä mieheltä/naiselta salassa pidettäviä omia salaisuuksia?
Salaatteko kumppaniltanne jotain asiaa misrä hän ei tiedä?
Itselläni on salaisuus Mies valittaa lämppäreiden syönnistä kun pitäisi "kerran viikkoon vain maksimissaan!" syödä hänen mielestään ja häntä ärsyttää jos napostelen tai alan pari tuntia ruoan jälkeen himoanaam lämpimiä voileipiä. Kieltää jos kysyn jos hakisin lämppöritarvikkeet. Olen ratkaissut asian sillä että sanon että menen kotiin (eri asunnot, pääsääntöisesti olemme miehen luona 24/7) vähän siivoamaan ja pesemään pyykkiä tms muuta vastaavaa ja oikeasti menen lähikauppaan, ostan lämppäri tarvikkeet ja herkkuja, ja katson tiktokkeja ja teen muuta ja nautiskelen lämpimät voileivät itse ja illalla palaan takaisin ja kaikki on hyvin kun mies on autuaan tietämätön tästä asiasta . Vaikka on pieni asia niin silti hävettää oma käytös välillä mutta lämppäreistä en halua kuitenkaan miehen takia luopua niin koen että asia on parempi näin ja mieskin on tyytyväinen kun ei tiedä että olen niitä salaa syönyt. :D
Mikä on sellainen pieni tai iso asia mitä sinä salaat omalta kunppaniltasi? :)
Kommentit (548)
Pidän hurjan menneisyyteni omana tietonani. Onneksi mies ei ole edes kiinnostunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies kuulostaa ahdistavalta määräilijältä. Mä syön lämppäreitä iltapalaksi joka ilta. Onneksi olenkin sinkku!
Ja paljonko sun paino on? sinkkuus varmana jatkuu ...
Vierailija kirjoitti:
Rakastan toista.
Rakastatko pelkästää tuota toista, vai myöskin seurustelukumppaniasi?
Mulla tämä niin, että rakastan kahta. Salassa siis myös. Toisen kanssa seurustelen ja toinen on vuosientakainen ex johon rakkaus ei koskaan loppunut, vaikka suhde hänen kanssaan oli lopulta aivan mahdoton eikä hänen kanssaan voinut seurustella. Rakastaako joku vielä usemapaa kuin kahta kerrallaan...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahasti ylipainoinen vai miksi tuollaista syömisten kyttäystä?
En. 163/56 , normaalipainoinen, pikku pömpykkä on kuitenkin eli en ihan timmissä salikunnossa mutta normaalipainoinen silti . Ja ei mieskään ole ylitreenattu salimake vaan ihan normaalioainoinen ja hänelläkin pieni vatsa.
Noilla mitoilla olet kyllä jo aika lihava.
Lievästi lihava. Kuten suurin osa muistakin. 6 kiloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettäjät…hyi helvetti! Ja sitten ollaan puolison edessä kuin puhtaat pulmuset tekohymy naamalla, piru aivoissa!🤮
Suurin osa on tässä ketjussa kyllä puhunut tunteista ja ajatuksista, ei konkreettisesta pettämisestä joten menehän muualle jeesustelemaan.
Miksi muuten olla suhteessa jos ei tahdo jakaa niitä sisimpiä ajatuksiaan toisen kanssa?
Joskus se on todella loukkaavaa. Puolisoni kanssa olen rehellisyydestä puhunut ja hän on sanonut, että joskus avioliiton vuoksi ei kannata olla "liian" rehellinen ajatuksistaan.
Siinä on ero kerrotaanko pettämisestä vai jostain ihastuksesta toista ihmistä kohtaan. Ne ovat kuitenkin vain ajatuksia ja tunteita. Niille ei voi mitään. Sille voi miten niiden pohjalta toimii.
Jokainen tekoni, ajatukseni ja haluni ei kuulu puolisolleni. Se on kuin ajatus siitä, että en omassa kodissani omistaisi mitään - pitäisin vaikka samoja vaatteita kuin joku toinen, jakaisin korut, meikit, tärkeät paperit ja kansiot, hygieniatuotteet hammasharjasta lähtien...
On kaunis ajatus täydellisesti sulautua rakkaudessa toiseen ihmiseen, mutta kun on pitempään oltu yhdessä niin sitä ahdistavammaksi ajatus käy. Tässäkin tullaan siihen, että oikeassa suhteessa tulee eriytymisen tarpeita ja tunteita kun joku ihastus on vain tunnetta vailla hahmoa tai järkeä.
Sitä voi verrata pitkän suhteen jälkeen siihen kun oli vasta tutustumassa kumppaniinsa. Toisesta ei tiennyt mitään ja se oli jännittävää. Samaa jännitystä on kaikissa ihastuksissa, siksi se on niin täysin yhdentekevää ja vain jokin epämääräinen "tunne".
Itselleni esim. puolisoni on elämäni rakkaus ja sielunkumppanini, mutta silti en halua hänen kanssaan aivan kaikkea jakaa tai hänkään minun kanssani. Ihmisellä on kuitenkin oikeus johonkin omaankin, meidän muistot ja ajatukset voivat olla meidän ainoaa todellista omaisuutta.
Salaan. Käyn lenkillä päivisin kun nainen on töissä. Ihmettelee kun hänellä kilot kertyy ja elopainoa tulee ja mä pysyn hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Salaan. Käyn lenkillä päivisin kun nainen on töissä. Ihmettelee kun hänellä kilot kertyy ja elopainoa tulee ja mä pysyn hoikkana.
Tämä oli päivän erikoinen (ei se jolla kurotaan snägärillä kalorivajetta umpeen).
Salaan paljon asioita menneisyydestäni mieheltäni. Ja asioita joita liikkuu mielessäni. Mieheni on hyvin perinteinen ja yllätyksetön ja siten siis hyvin turvallinen mies. Olen silloin tällöin sanonut hänelle, että et ikinä saa tietää kaikkea minusta, siihen hän on tyytynyt, ei kysellyt tai udellut. Taitaa pitää siitä, että en ole ihan kannesta kanteen luettu kirja. Itsekin pidän, että otan joskus mieleni sopukoista asioita ja sisäisesti niille hymyilen - enpä kadu puolihurjaa nuoruuttani. Joskus harvoin kerron yllättäen miehelleni jotakin mitä hän ei ole tiennyt minusta. On myös asioita, joita olen haudannut mieleeni enkä esimerkiksi halua hänen tietävän kuten rankka kotitaustani. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Olen edelleen mieheni mielestä kiinnostava nainen, olisiko osasyynä pieni yllätyksellisyys. Kaikenkattava avoimmuus puolisoa kohtaan (menneistä asioista) on todellakin yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies kuulostaa ahdistavalta määräilijältä. Mä syön lämppäreitä iltapalaksi joka ilta. Onneksi olenkin sinkku!
Siis mitä tämä hulluus on? Miksi leipä lämmitettynä olisi jotenkin eri asia kuin leipä kylmänä? Itsekin saatan syödä useammasti viikossa pari lämmintä leipää, ellen ole ennättänyt/jaksanut tehdä kunnon ruokaa, mutta maha vaatis jotain lämminta kuitenkin.
Ja tiedoksesi, naimisissa, 162 cm 53 kg.
Ap. salaa syöminen on psyykelle tosi rankkaa, hankit vielä pahimmassa tapauksessa jonkun syömishäiriön. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy saada jukolauta syödä ihan mitä itse tahtoo, oli se sitten makeaa, suolaista, kylmää tai lämmintä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena lapsuudessa tehdyt sairaudet. Ei niitä tekoja halua kertoa koskaan, hävettää tarpeeksi muutenkin. Tämän takia tainnut luottamus kadota ainakin yhden henkilön kohdalla. Hän joskus kysyi "Onko sinulla salaisuutta jota et ole kertonut kenellekään?" Rehellisenä vastasin että on, tuo taisi lopulta johtaa luottamus pulaan ja eroon hänen puolesta.
Olisi elämä helpompaa jos ei lapsuuden tekoja muistaisi, ei tarvisi pitää moisia salaisuuksia hautaan asti. Ei ihme että muisti sairaat vaikuttavat niin onnellisilta, he eivät muista ikäviä asioita. Unohtaminen olisi toivottua.
Todennäköisesti lopun elämääni yksin, koska liian hyvä muisti ja turhan rehellinen. Ovat naiset sen ilmaisseet tarpeeksi useasti ettei suhteesta kanssani ole mihinkään muutenkin. Tyydyn olemaan yksin ja erakoitunut vauhdilla jo pitkälle toista vuosikymmentä. Paluuta kumppanin hakemiseen ei ole.
Mikähän se sairaus on, jota salaat? Ei ilmeisesti mikään ulospäin näkyvä.
Ymmärsin, että on tehnyt sairaita tekoja, joita häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pahasti ylipainoinen vai miksi tuollaista syömisten kyttäystä?
En. 163/56 , normaalipainoinen, pikku pömpykkä on kuitenkin eli en ihan timmissä salikunnossa mutta normaalipainoinen silti . Ja ei mieskään ole ylitreenattu salimake vaan ihan normaalioainoinen ja hänelläkin pieni vatsa.
Noilla mitoilla olet kyllä jo aika lihava.
Lievästi lihava. Kuten suurin osa muistakin. 6 kiloa pois.
Anorektikko ei ole kaunis millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä hulluus on? Miksi leipä lämmitettynä olisi jotenkin eri asia kuin leipä kylmänä? Itsekin saatan syödä useammasti viikossa pari lämmintä leipää, ellen ole ennättänyt/jaksanut tehdä kunnon ruokaa, mutta maha vaatis jotain lämminta kuitenkin.
Ja tiedoksesi, naimisissa, 162 cm 53 kg.
Ap. salaa syöminen on psyykelle tosi rankkaa, hankit vielä pahimmassa tapauksessa jonkun syömishäiriön. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy saada jukolauta syödä ihan mitä itse tahtoo, oli se sitten makeaa, suolaista, kylmää tai lämmintä!
Ap, usko tämä! Mulle on käynyt näin, mutta syömisen kieltäjä oli toinen vanhempi. Aina arvostele mun ruokia, taas se mussuttaa, jne niin aloin syömään salaa, se meni ensin bulimiaksi ja sitten anoreksiaksi.
Ei ole tervettä että edes haluaa kontrolloida mitä toinen syö, ainakaan rakkautta se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun syömiset miehelle kuuluu 🙄
Sama. Lisäksi mitä ihmettä tekee jos syö niitä hiivatin lämppäreitä useammin kuin viikossa. Kiinnostaisi tietää kuinka usein muita ruokia saa syödä. Pizza? Makkara? Banaani? Sokerijugurtti? Sushi?
Lämppäreitä vaikka joka päivä.mitä se haittaa..kattoa telkkua ja syödä lämppäreitä😊tonnikala,jalapeno,juusto,tomaatti..nam
Yritän pitää salassa että olen kohtuu komea sinkkumies joka asuu maalla omassa tuvassa ja ei ikinä löisi tai väheksyisi naista. Osaan myös puhua ja pussata mutta pidetään tämä tieto vain meidän kesken.
Joo menin sänkyyn toisen miehen kanssa just ennen häitä. En kertonut tästä, ja nyt ollaan oltu yhdessä onnellisesti jo 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että kirjoittelen tänne...
Se varmaan jo luulee että mul on suhde...Totuus: vauva palsta, sinne se vaimo mennyt on 🤭
Tää rallatus kyllä menee:-) näin: vauvapistefi, siellä on vaimosi!
Lämppäri tarkoittaa lämmitintä. Syö vaan rauhassa lämmittimiä, jos hampaat kestää. Lämpimät voileivät on asia erikseen. Tiktok puolestaa pitäisi kieltää lailla, ihan turhaa paskaa.
Minulla on toisessa pankissa tili, jossa on omia säästöjäni reilu kymppitonni pahan päivän varana. En ole maininnut tästä miehelle, koska hän on rahankäytön suhteen todella huoleton, eli kaikki mikä tulee, menee saman tien kaikkiin turhuuksiin, ja hänen tilinsä on aina tyhjä ennen palkkapäivää. Jos hän tietäisi säästöistäni, hän alkaisi kärttää että eikö voitaisi käyttää ne ulkomaanmatkoihin/kodinelektroniikkaan jne.
Olen vuosia halunnut ostaa seksinuken. Sellaisen, minkä voit itse tuunata mieluisaksi. Hiuksen väri, pituus, ihon sävy, tissit, ym..
näitä ei Suomesta saa. Todella aidon näköisiä ja todella seksikkäitä. Olisi ihanaa kokeilla eri asentoja ja saada nautintoa. Pitäisin näiden lelujen kanssa todella kivaa..
T:hetero 40 nainen